Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?
Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.
Kommentit (691)
No esim Hki kaupungissa keskustassa on paljon semmosia ylimielisiä naisia. Näkee jo naamasta. Meikattu ja hienot vaatteet. kalliit laukut. Mersu odottaa pihassa.
No en juttele. Mutta nään kyllä hyvin päältäpäin. Hki suurin osa naisista on käyneet korkeakoulun ja eläävät hienoa elämää monen tonnin kk palkka ja mersu odottaa pihassa. EI heitä kiinnostava tavallinen duunari jolla on oppimisvaikeuksia lieviä. Vaan miehen pitää olla samanlainen ja kallis hieno auto. Ikinä en pysty elää tuommoista elämää. Oon niin tavis mies kun olla ja voi. Niin vähän törmää missää tavallisiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan halua semmoista koulutettua ura naista joka on todella kaunis ja laiha. Heidän vaatimustasonsa on korkeasti koulutettu älykäs mies juo viinejä ja on kallis hieno auto ja matkustelee sun muuta. Missä ne tavalliset on?
No olettaisin, että käyvät töissä (ei varmaan useimmat autokorjaamossa kuitenkaan) ja harrastuksissa, tapaavat kavereitaan jne. Suurin osa on varmaankin löytänyt jo sen kumppanin ja perustanut perheen, eli poistuneet markkinoilta. Tinderissä on yhä harvempi, sillä siellä vain menettää uskonsa ihmisiin, eli jos sen varaan lasket naisiin tutustumisen, niin hei onnea vaan.
No en ole tinderissä kun ei kiinnosta ne prinsessat ura naiset koulutetut. Mähän sanoin olen tosi tavallinen duunari kouluttamaton. Miksi ei semmonen kiinnosta. Olen lukenut paljo juttuja ettei semmonen nainenkaa kiinnosta miehiä. Semmosten ihmisten pitäs vain kohdata
Kuten sanoin en ole päässyt pitkään aikaan naisenkaa kahville juttelemaan tutustumaan heittämään läppää ja kattomaan tuleeko mitää yhteistä. En halua sekaantua laihoihin misseihin ku en kelpaa tod näkösesti koskaan heille. Ylipainonen tavis nainen olisi hyvä. Mutta mistä sellainen?
Vierailija kirjoitti:
No esim Tinderissä tai jossain kaupungilla. Ovat semmosia ns prinsessamaisia. Paljon meikkiä. Hyvä ura, koulutus. Kallis auto. No en tietenkää kelpaa heille. Enkä halua. ;Mutta en ole törmännyt paljon tavallisiin naisiin jotka ei olisivat niin hienoja ja olisivat hieman ylipainoa ja tavallisia käyneet tavallisen koulun.
Mun mielestä se ei riitä suhteen aloittamiseen, että molemmat ovat 'tavallisia', kyllä täytyy löytyä muutakin yhteistä, samankaltaiset elämänarvot, tulevaisuuden tavoitteet, huumorintaju kiinnostuksen kohteet jne. Näistä AP:n kommenteista tulee sellainen fiilis, että hän on jokseenkin katkeroitunut ja negatiivinen ihminen. Jos onnistut tuosta negatiivisuudesta pääsemään eroon niin uskon, että ne naisetkin kiinnostuvat susta enemmän. Sellaisen positiviisen ja elämänjanoisen ihmisen seurassa on aina mukava olla.
Ylipaino ei todellakaan ole este löytää kumppania. Koska monet lihavat on parisuhteissa?
Vierailija kirjoitti:
No en juttele. Mutta nään kyllä hyvin päältäpäin. Hki suurin osa naisista on käyneet korkeakoulun ja eläävät hienoa elämää monen tonnin kk palkka ja mersu odottaa pihassa. EI heitä kiinnostava tavallinen duunari jolla on oppimisvaikeuksia lieviä. Vaan miehen pitää olla samanlainen ja kallis hieno auto. Ikinä en pysty elää tuommoista elämää. Oon niin tavis mies kun olla ja voi. Niin vähän törmää missää tavallisiin naisiin.
Joo no vähän kummallistahan tuo on jos uijottelet kaupungilla naisia ja arvistelet heitä ja teet heistä olemuksen perusteella negatiivisia oletuksia. Toki jos menet jonnekin Eiraan tai Etu-Töölöön, niin näet enimmäkseen korkeakoulutettuja ja hyvätuloisia ihmisiä, mutta vaikka Pihliksessä ja Mellunmäessä taas on eri meininki. Vantaasta puhumattakaan.
Retkeilyn parista löytää oikeita ihmisiä. Liity johonkin partio aiheiseen seuraan ja käy heidän retkillään. Myös biologit ovat normaaleja, ja Ursan jäsenet. Liity johonkin luonto juttuun, libtujen bongaukseen, revontulien seuraamiseen, sienestämiseen, nuku yö ulkona juttuihin jne.
No mulla on ollut masennus ehkä oon sit negatiivinen ja kaverit kaikkoneet elämästä niin se voi toki vaikuttaa omaan asenteesee käytökseen ja on jotenki negatiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin en ole päässyt pitkään aikaan naisenkaa kahville juttelemaan tutustumaan heittämään läppää ja kattomaan tuleeko mitää yhteistä. En halua sekaantua laihoihin misseihin ku en kelpaa tod näkösesti koskaan heille. Ylipainonen tavis nainen olisi hyvä. Mutta mistä sellainen?
Eli jos Tinderiä ei lasketa, niin missä sellaisissa paikoissa sä käyt, joissa voisit edes potentiaalisesti tavata naisia? Äläkä nyt vastaa, että "kadulla". Kokaan ei halua, että random-mies lähestyy pokailumielessä kadulla.
Suurin osa ihmisistä tapaa kumppaninsa opiskelupaikassa, työpaikassa, baarissa tai kavereiden kautta. Sä et siis opiskele, käyt töissä miesvaltaisessa työpaikassa, sulla ei ole kavereita, etkä liiemmin harrasta mitään, missä voisit tavata naisia. Mistä sun siis pitäisi se eukko löytää?
On naisia ennen ollut ja mulle kelpais ihan normaali kouluttamaton vaikka työtön ylipainonen nainen. EI todellakaa ole siitä kiinni. Ei missää nimessä.
Esim kahvilassa, ruokapaikoissa käyn ihan aktiivisesti kyllä. Töissä käyn. Salilla käyn. No en tiedä mistä löytäisin?
Vierailija kirjoitti:
On naisia ennen ollut ja mulle kelpais ihan normaali kouluttamaton vaikka työtön ylipainonen nainen. EI todellakaa ole siitä kiinni. Ei missää nimessä.
Miksi sä horiset vaan tätä samaa asiaa? Vastaa kysymykseen. Missä muualla kuin Tinderissä sä ajattelit edes voivasi potentiaalisesti tavata näitä "tavallisia naisia" Edelleen. Katu ei ole "paikka, jossa tavataan ihmisiä".
Vierailija kirjoitti:
Esim kahvilassa, ruokapaikoissa käyn ihan aktiivisesti kyllä. Töissä käyn. Salilla käyn. No en tiedä mistä löytäisin?
Onko teillä töissä paljon naisia? Entä teidän salilla? Ruokapaikoihin ja kahviloihin mennään kavereiden/puolison kanssa viettämään aikaa, ei niissä pokailla ketään.
No en varmaa missää ei kiinnosta tinder ei kiinnost abaarit.. Miksi pitäs kiinnostaa ku niistä on vain harmia?
On töissä naisia jonkun verran mut ei nyt töistä etsitä naista. Ei ole kavereita. Kuten sanoin meen yksin sinne yleensä.
No ehkä se on parempi totutella pitkään elämään yksinäisenä ihmisenä. Niin se vain menee. Entistä enempi miettii tätä ja naisten vaatimuksia niin ihmekkös moni jää yksin sinkuiksi.
Vierailija kirjoitti:
No en varmaa missää ei kiinnosta tinder ei kiinnost abaarit.. Miksi pitäs kiinnostaa ku niistä on vain harmia?
No siksi pitäisi kiinnostaa kun ne ovat paikkoja, joissa monet tapaa potentiaalisia kumppaneita sopivissa puitteissa. Tajuatko kuinka naurettavalta kuulostaa tuo valitus siitä kun ei löydy naista, etenkin kun selviää, ettei tyyppi oikein edes käy missään ihmisten ilmoilla niin, että siellä voisi edes ketään löytyä.
Miksi et kysy kavereiltasi että tunteeko ne ollenkaan sopivan oloisia naisia? Voisitte järjestää jotkut illanistujaiset, jossa pääsisit tapaamaan uusia tuttavuuksia.
En todellakaan halua semmoista koulutettua ura naista joka on todella kaunis ja laiha. Heidän vaatimustasonsa on korkeasti koulutettu älykäs mies juo viinejä ja on kallis hieno auto ja matkustelee sun muuta. Missä ne tavalliset on?