Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?
Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.
Kommentit (691)
Ja kas tässä hyvät naiset ja herrat, kahlaan puolestanne suomi24:n viemäriverkostossa:
"Unelmanainen olisi pitkä puhutaan jo 185 cm. Käyttää seksikkäitä housuja. On isot tissit. Muotoja ja käyttää tiukkaa toppia."
Vierailija kirjoitti:
Eikö töissäkään sinkkuja naisia?
Älä viitsi ruikuttaa naisten perään, olet itse palkinto elämässäsi. Reikien on parempi antaa vanhentua yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö töissäkään sinkkuja naisia?
Älä viitsi ruikuttaa naisten perään, olet itse palkinto elämässäsi. Reikien on parempi antaa vanhentua yksin.
Herttaista, Allu sai viimein samasta jämäpuusta veistetyn ystävän!
Ongelmasi vaikuttaa olevan asenteesi ja negatiivinen valittaja luonteesi. Ulkonäöllä ei loppupeleissä ole niin paljon väliä kuin sillä mitä sisältä löytyy. Ei kukaan jaksa viettää aikaa ankeuttajan kanssa.
Mistä löytää (valitse mikä tahansa vain 1 ominaisuus) naisia (valitse mikä tahansa paikka tai ilmansuunta)?
Tässä voidaan vetää johtopäätös, että suomalainen tavallinen nainen on tavallista miestä koulutetumpi, fiksumpi ja pitää itsestään enemmän huolta. Masentavaa kaikille sinkkunaisille.
Oletko Allu se tyyppi, joka seuraa naisia ja pyytää heiltä käteistä?
Millainen on "tavallinen nainen"?
Laita itseruskettavaa naamaan, lopeta suomen puhuminen ja köherrä tukkasi niin naiset alkaa juosta kiimassa perässäsi. Nähty on. Millään ei siis millään muulla ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä voidaan vetää johtopäätös, että suomalainen tavallinen nainen on tavallista miestä koulutetumpi, fiksumpi ja pitää itsestään enemmän huolta. Masentavaa kaikille sinkkunaisille.
Ei vaan että naiset luulee ittestään liikoja ja että esim koulutus ja meikki nostaisi naisen leijaamaan yli kaikkien maanmiesten tason. Naurettavia pellejä.
Vierailija kirjoitti:
No vaikka asun Vantaalla mitä sitte? Missä mun pitäs asua? Ylipaino ei ole este. Kouluttamattomuus ei ole este. Tienaan hyvin melkein 17 € tuntipalkka ja kaikki on hyvin. En jaksa välittää. Etsi sitten semmoinen unelmien mies :D.
Sä olet jossain toisessa ketjussa kertonut, että sinut on vakinaistettu aika äskettäin. Ja mä olen sun kanssa samassa puljussa töissä, tienaan huomattavasti vähemmän kuin sen 17 euroa tunnilta - mulla on vielä useampia lisiä palkkani päälle. Eli minkä ihmeen sopparin sä olet saanut?
Sinänsä tuo ei kuulu parisuhdekeskusteluun, koska minä tienaan omat rahani, miehessä riittää että hän elättää ITSENSÄ, minua hänen ei tarvitse elättää.
Vierailija kirjoitti:
En missää nimessä halua semmoista naista ja pysyn niistä kaukana koska tiedän etten heille koskaan tule kelpaamaan. Enkä edes halua semmoista naista jolle olisin kukkaro ja maksaja. Vaan kyse on siitä että haluaisin tavallisen naisen löytää ja semmoinen on vaikea löytää jos hekin haluavat komeita sporttisia miehiä.
Sellaiset harhat sieltä sitten. Jos nainen etsii elämälleen maksajaa, miksi hän käyttäisi valtavasti resursseja kouluttautumalla vuosikausia? Sen lisäksi puhut muista ihmisistä todella halventavasti. Itse olen se halveksumasi tyhmä (sen lisäksi kärsin mielenterveysongelmista), eikä se ole mikään synonyymi tuetun asumisen kanssa, tai edunvalvojan tarpeelle. Talous kun sinua kiinnostaa niin kovin, niin näinkin tyhmänä minä olen asuntosijoittaja. En ole koskaan asunut vuokralla. Aika paradoksi eikö, kun sinun maailmassasi tyhmä ihminen ei kykene huolehtimaan itsestään.
Vierailija kirjoitti:
En mä halua mellunmäestä miksi? Mä käyn töissä enkä juo alkoholia ja urheilen.
Minä asuin mellunmäen naapurissa länsimäessä, huvittavaa että se olisi jollekin este kiinnostua minusta.
T. Raitis työssäkäyvä
Vierailija kirjoitti:
Jos nään kauniita naisia jopa tunnen itseni rumaksi ja lihavaksi. En halua sennoista naista. Hittoko on niin paljo pinnallisia naisia koko etelä täynnä. Antaa olla.
Sinähän se tässä pinnallinen olet, et puhu mistään muusta kuin ulkoisista seikoista.
Vierailija kirjoitti:
No kysytään miten te muut jaksatte olla yksin tai siis ettekö kaipaa kumppania kenties viihdytte ihan yksin?
Täytän elämääni itseäni kiinnostavilla asioilla. Teen kahta vapaaehtoistyötä eläinten parissa, käyn töissä ja pyöritän arkea. Ystäviä ei ole, eikä parisuhdetta ole ollut ikinä. Aiemmin olin Allun kaltainen jankkaava valittaja, mutta nyt ei ole enää aikaa eikä tarvetta sille. Miehet eivät kiinnostu minusta edelleenkään, mutta elämäni ei ole enää tyhjää ja merkityksetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Allulle voisi sopia se Henna M. Eikös ne ole saman ikäisiäkin suunnilleen?
Henna on nykyään hoidon piirissä, käy työtoiminnassa ja on ainakin facekirjoitustensa perusteella kuin eri ihminen. On mm. rohkaissut ystäväänsä - se nainen, joka vainosi ensin Cheekin veljeä ja nyt Ilkka Alankoa - hakemaan apua, jotta tämän olo paranisi ja elämään tulisi muutakin sisältöä. Ei nyt pilata Hennan lupaavasti alkanutta tervehtymistä millään alluilla.
https://travelmedi.fi/plastiikkakirurgia-turkissa/?gclid=CjwKCAjw7p6aBh…
Teetä rasvaimu ja miestissit edullisesti!
Abdominoplastia + Rintojen nostaminen (Mastopeksia)
6 päivää Istanbulissa sisältäen kaiken ( majoitus, kuljetukset, lääkkeet...)
Ennen 5.700€, Nyt vain 4.950€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan että naiset luulee ittestään liikoja ja että esim koulutus ja meikki nostaisi naisen leijaamaan yli kaikkien maanmiesten tason. Naurettavia pellejä.
Itse olet naurettava luulotautiuliulipelle, joka katteettomasti ja perusteetta luulee naisten "luulevan itsestään liikoja". Kukin saa valita omien kriteeriensä mukaisen puolison tai olla ilman ja se on elämää ei "luulottelua".
Kyllä on jokaisen lukutaitoisen ja rehellisen näkemys sekä lisäksi valitettava totuus.