Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?
Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.
Kommentit (691)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täältä etelästä löydä tavallisia naisia enään. Kaikki kuvittelevat olevansa jotain elitistejä ym.
Itsekkin hain vaimon pienemmältä paikkakunnalta missä naiset on rempseitä ja huumorintajuisia.
Pk seutu täynnä tosikkoja.No tässäpä oiva vinkki Allulle. Hurauta sillä autollasi johonkin pikku pitäjään ja käy katsastamassa naistarjonta jossain baarissa.
En jaksa enään noita pinnallisia yökerhoja missä on 50 kg hoikkia missi naisia.
En minä mitään yökerhoista puhunut. Mene johonkin pikkukylän pubiin.
En oikein viihdy semmosissa.
Mitkään neuvot eivät siis kelpaa. No ole yksin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täältä etelästä löydä tavallisia naisia enään. Kaikki kuvittelevat olevansa jotain elitistejä ym.
Itsekkin hain vaimon pienemmältä paikkakunnalta missä naiset on rempseitä ja huumorintajuisia.
Pk seutu täynnä tosikkoja.No tässäpä oiva vinkki Allulle. Hurauta sillä autollasi johonkin pikku pitäjään ja käy katsastamassa naistarjonta jossain baarissa.
Miksen saisi käydä tavallisissa yökerhoissa?
Automaattisesti mies on turn off. Jos kaljamaha. Nepsy ongelmia. Kouluttamaton. Kaveriton. Outo. Tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjestas. Justhan sä sanoit ettet viihdy yökerhoissa?!? Ei jumaliste, mikä vänkääjä. Käy ihan missä lystäät!
-eri
Niin ja velkaantunut seki vielä ja romu auto.
Vierailija kirjoitti:
Automaattisesti mies on turn off. Jos kaljamaha. Nepsy ongelmia. Kouluttamaton. Kaveriton. Outo. Tylsä.
No todellakin on. Kuka haluaa jotain tylsää kiviriippaa? Ei sellaisesta ole kuin harmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjestas. Justhan sä sanoit ettet viihdy yökerhoissa?!? Ei jumaliste, mikä vänkääjä. Käy ihan missä lystäät!
-eri
Käyn yleensä yökerhoissa mutta ne hoikat kaunottaret ei musta ikinä kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin on. Kuka haluaa jotain tylsää kiviriippaa? Ei sellaisesta ole kuin harmia.[/quote
Mitä hittoa. Sitten pitää ettiä samanlainen nainen joka ymmärtää mua ja on samanlainen.
Niinku naurettavaa. Pitäs olla täydellinen prinssi että kelpaa:):)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin on. Kuka haluaa jotain tylsää kiviriippaa? Ei sellaisesta ole kuin harmia.[/quote
Mitä hittoa. Sitten pitää ettiä samanlainen nainen joka ymmärtää mua ja on samanlainen.
No mutta kun sulle ei kelpaa ne heikkolahjaiset. Pitäisi olla normaali nainen. Ja se ei halua sinunlaistasi miestä. Tajuatko, että yhtälö ei toimi? Et. Et sinä tajua.
Kuule on naisiaki todella lihavia. Masentuneita. Kouluttamattomia juoppoja vaikka niin!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta kun sulle ei kelpaa ne heikkolahjaiset. Pitäisi olla normaali nainen. Ja se ei halua sinunlaistasi miestä. Tajuatko, että yhtälö ei toimi? Et. Et sinä tajua.
Sori mutta on sanottu että vain oppimisvaikeus. Ja ex oli normaali ja huoli mut.
Se ei tee musta todella paskaa ihmistä. Tajutkaa se.
Ja mä oon lihonut ja mulla on kaljamaha. Mitä sitte!
Olen lihonut ja maha on iso. Mitä sitte.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Itsepähän sen kannat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin on. Kuka haluaa jotain tylsää kiviriippaa? Ei sellaisesta ole kuin harmia.
Ku en voi sille mitään jos en tienaa 4 tonnia kk omista mersua ja amk tutkintoa. Ja on nepsy ongelmia!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Itsepähän sen kannat.
No niin. Ei se ole mikään este naisen saamiseen. Hitto mitä porukkaa täälä on.
Juu miehen pitää olla täydellinen että kelpaa. Naisetkaa ei oo koskaa rumia ja lihavia:):)