Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?
Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.
Kommentit (691)
Mua on haukuttu jo vuosiakausia tyhmäksi. Olen sit vähä lihonut ja itsetunto matala ja jopa pilkattu että työtön likainen mies ei kiinnosta naisia. No nyt on vakituinen työ ja en juo alkoholia. Mutta tyhmäksi mua sanotaa ja sanottu jo että sä et kelpaa kellekkään naiselle.
Tavallinen nainen täällä kirjoittaen Helsingistä. Miksi olet näin myöhään liikkeellä? Tavalliset naiset ovat pariutuneet jo parikymppisinä. Aika ilkeästi puhut urallaan menestyneistä tyylikkäistä naisista, voisiko olla luonteen kehityksen paikka?
Miten niin myöhään, mitä tolla tarkotat. ? Olen kyllä seurustellut ja oon ihan tavallinen mies. En ole käynyt kouluja ja fiksu ja urakeskeinen ja koulutettu. Vaan. Postilla hommissa ja ihan tavallinen amiksen käynyt mies.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin myöhään, mitä tolla tarkotat. ? Olen kyllä seurustellut ja oon ihan tavallinen mies. En ole käynyt kouluja ja fiksu ja urakeskeinen ja koulutettu. Vaan. Postilla hommissa ja ihan tavallinen amiksen käynyt mies.
Tavallinen nainen haluaa lapsia ja alat kohta olla liian vanha hedelmällisessä iässä oleville naisille. Posti ja amis on ihan jees mutta se antaa urpon kuvan jos puhut muista ihmisistä rumasti.
Mä en halua lapsia.. en ole koskaan halunnut. No miten ni vanha. Oon jo 36. Etkö tajua että ihminen vanhenee.?
No ehkä puhun tiedän oon välillä vähän kova ruikuttajaan ja ilkee. Mutta yritän muuttua. Mutta en halua lapsia. En taida löytää sitä oikeeta mistää. Oon kuitenkin ennen seurustellut. Mutta niille naisille ei kelvannut työtön mies ja tällänen. Nyt on työpaikka ja meen kovasti ylöspäin.
En vain kelpaa tämän takia kun en ole koulutettu ja fiksu ja ihana ja itsevarma vaan minussa on 20 pelkkiä vikoja. SIlle en voi mitään. oon sit tällänen millanen mä oon. Jaha työviikko alkaa ja yöksi töihin.
Miksi etsit tavallista naista, jos et halua lapsia? Se ei ole tavallista. Sulla on väärä kohderyhmä.
No miten niin. etsin tavallista naista? No en tietenkää halua lapsia. Siis millasia mun pitäs ettiä? Koko stadi täynnä ja tämä etelä on korkeasti koulutettuja hienoja naisia. Ovat vain älykkäiden koulutettujen miesten ja hyvätuloisten perässä. En todellakaa ole semmoinen en hitossa.
Juu ja myönnän katson niitä laitettuja seksikkäitä kauniita naisia jotka varmasti onkin koulutettuja ja heille en tule koskaan kelpaavan. Mutta mistä sitten löydän naisen en tiedä. Pitääkö huolia joku todella lihava työtön alkoholisti nainen.
Vierailija kirjoitti:
Juu ja myönnän katson niitä laitettuja seksikkäitä kauniita naisia jotka varmasti onkin koulutettuja ja heille en tule koskaan kelpaavan. Mutta mistä sitten löydän naisen en tiedä. Pitääkö huolia joku todella lihava työtön alkoholisti nainen.
Ota mielummin se lihava työtön kun alkoholisti.
No kyllä voisin ottaakki. Mutta ei näytä löytyvän. Mulla on ollut paljo lihavia naisia ennen ja jopa ihan normaaleita työssäkäyviä
Eikä kaikki naiset halua lapsia. Pitäs löytää nainen joka ei halua lapsia.
EN tiedä mitä tehdä.. Yksin tässä vuodet kuluu ja ei mikää muutu.
Ilmeisesti tässä iässä enää ei vain kelpaa naisille jos ei halua lapsiakaan ja on nepsy oireita masennusta ja on kaveriton. Mitä naiset oikein sit haluaa?
Ei vain onnistu mikään. Onko muita ikisinkkuja naisia täälä?
No antaa sitte olla.. voisi vain käydä töissä ja maksullisissa ja elää tätä elämää yksin.
Vierailija kirjoitti:
No antaa sitte olla.. voisi vain käydä töissä ja maksullisissa ja elää tätä elämää yksin.
Viisain päätös ikinä.
No mikä muu tässä auttaa kun ei vain saa mistään naista. Ne ovat vaa vaikeita ja komeitten miesten perässä. Mikä tässä auttaa?
No sitten mulla on erittäin huonoa tuuria löytää nainen. on sanottu että sä näytät kivalta olet hyvin söpö ja kivan pitkä mies. Mutta sitten se totuus millanen mä olen.. Vaikea epävakaa ja erittäin tyhmä.. tuntuu että juuri sen perusteella oon tässä yksin kokoajan. Oon kuitenki ennen seurustellu ja nyt vain tuntuu olevan iakki niin vaikeeta. Harmittaa pahasti että se on tällästä nykyää-.