Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?
Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.
Kommentit (691)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita itseruskettavaa naamaan, lopeta suomen puhuminen ja köherrä tukkasi niin naiset alkaa juosta kiimassa perässäsi. Nähty on. Millään ei siis millään muulla ole mitään väliä.
Et ole ikinä nähnyt tälläistä, turha levittää rasistista jargonia. 🙄 Syy, miksi sinä et saa naisia, on naurettava lapsellisuutesi.
Naurettava lapsellisuus ehkä menisikin, mutta ei se, että "tietää" naisten ajatukset naisia itseään paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita itseruskettavaa naamaan, lopeta suomen puhuminen ja köherrä tukkasi niin naiset alkaa juosta kiimassa perässäsi. Nähty on. Millään ei siis millään muulla ole mitään väliä.
Et ole ikinä nähnyt tälläistä, turha levittää rasistista jargonia. 🙄 Syy, miksi sinä et saa naisia, on naurettava lapsellisuutesi.
Naurettava lapsellisuus ehkä menisikin, mutta ei se, että "tietää" naisten ajatukset naisia itseään paremmin.
Juu, sekin on äärimmäisen luotaantyöntävää alkaa vänkäämään toisen mielipiteen yli. Ei sellaisen kanssa kukaan jaksa elää.
Yllätys että musta puhutaan paskaa. Ja joo en ole vammainen. Hyvin menee. Vakituinen työ ja tienaan hyvin. Rahat menee vaan lainan lyhennykseen, mut silti on autoki. Haluaisin sen naisen kyllä.
Omat vaatimukset miehelle: normaalikroppainen, älykäs, aktiivinen, koulutettu, mielenkiintoinen, hauska, työstään nauttiva, hyvä sängyssä
Naisille juuri kelpaa täydellinen mies.
Ymmärrän hyvin etten kelpaa noille tinderin koulutetuille hoikille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim kahvilassa, ruokapaikoissa käyn ihan aktiivisesti kyllä. Töissä käyn. Salilla käyn. No en tiedä mistä löytäisin?
Onko teillä töissä paljon naisia? Entä teidän salilla? Ruokapaikoihin ja kahviloihin mennään kavereiden/puolison kanssa viettämään aikaa, ei niissä pokailla ketään.
Töissä en juttele naisille. Ei nekään juttele mulle.
Ei ihme että on vaikeeta. Kai tässä pitää vaan muuttua.
Suomalaiset naiset jopa ylipainoiset haluavat hoikan tai treenatun pitkän komean statusmiehen eli saman miehen mitä kaikki muutkin naiset.
Nettideittailu on lisännyt naisten nirsoutta huimasti
Tulit sitten töistä suoraan jankuttamaan samaa asiaa, mitä olet jankuttanut jo yli 30 sivua. Mene nukkumaan.
En mä mitään jankuta. Otti niin päähän kun ihmiset jauhaa musta paskaa.
Ei täältä etelästä löydä tavallisia naisia enään. Kaikki kuvittelevat olevansa jotain elitistejä ym.
Itsekkin hain vaimon pienemmältä paikkakunnalta missä naiset on rempseitä ja huumorintajuisia.
Pk seutu täynnä tosikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei täältä etelästä löydä tavallisia naisia enään. Kaikki kuvittelevat olevansa jotain elitistejä ym.
Itsekkin hain vaimon pienemmältä paikkakunnalta missä naiset on rempseitä ja huumorintajuisia.
Pk seutu täynnä tosikkoja.
No tässäpä oiva vinkki Allulle. Hurauta sillä autollasi johonkin pikku pitäjään ja käy katsastamassa naistarjonta jossain baarissa.
Liian vaativia. En millää kelpaa noille. Missejä. Koulutettuja vaativia. Ite käyny mukautetun koulun ja velkaa paljon. Lihonut. Ei mitenkää kelpaa. Pk-seudun hienot naiset saa unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pk seutu täynnä tosikkoja.No tässäpä oiva vinkki Allulle. Hurauta sillä autollasi johonkin pikku pitäjään ja käy katsastamassa naistarjonta jossain baarissa.
En jaksa enään noita pinnallisia yökerhoja missä on 50 kg hoikkia missi naisia.
Tavallisia naisia nuo onkin, sun pitäis kysyä mistä löydät sellaisen joka huolisi kaltaisesi reppanan...
Vastaus: et mistään
Ehkä oon lihonut rupsahtanut ja velkaantunut pilannu kaiken. Nuorempana vielä kelpasin ja enää en.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisia naisia nuo onkin, sun pitäis kysyä mistä löydät sellaisen joka huolisi kaltaisesi reppanan...
Ylläri ihmiset ilkeitäja jauhaa paskaa. Monet tulee olemaan ikuisesti yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pk seutu täynnä tosikkoja.No tässäpä oiva vinkki Allulle. Hurauta sillä autollasi johonkin pikku pitäjään ja käy katsastamassa naistarjonta jossain baarissa.
En jaksa enään noita pinnallisia yökerhoja missä on 50 kg hoikkia missi naisia.
En minä mitään yökerhoista puhunut. Mene johonkin pikkukylän pubiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä ketjussa on paskaa? Kaikki faktat olet ihan itse kertonut. Moneen kertaan.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä ketjussa on paskaa? Kaikki faktat olet ihan itse kertonut. Moneen kertaan.
-eri
No aika monta asiaa. Mulla menee ihan hyvin ja ihmiset jauhaa sekopääksi kehitysvammaiseksi.