Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?
Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.
Kommentit (691)
Eli vastaus on ettei tavallinen mies naista löydä. Jotkut ehkä voi löytää. Mut mulle ei ole tarkotettu naista.
Allulle löytyy kyllä poikaseuraa, kun lähtee vähän pörräämään kartsalle bongaamaan toisia pörrääjiä.
Luin tämän ketjun ja nyt en kyllä ihan ymmärrä.
Tämä Allu haluaa naisen. Ihmettelee kun ei kelpaa.
No mitä tämä Allu tekee tutustuakseen näihin naisiin? Ei mitään!
Itse kertoo ettei uskalla lähestyä, naisten pitäisi nyt vain ihastua hänen habitukseensa ja tulla ehdottamaan treffejä.
Ja kun eivät tule, ovat nirppanokkia ja Allu kyllä ihan varmalla tietää että ne on korkeasti koulutettuja ja prinsessoita ja Mersut pihassa!
Mitä ihmettä tuo mies oikein kuvittelee? Että naiset kävelevät hänen elämäänsä tikkua ristiin panematta?
Että naisten on hyväksyttävä se, että hänellä on tietttyjä rajoitteita ja ongelmia.
Hän sen sijaan on oikeutettu vaatimaan normaalia naista.
Olemme saaneet tutustua Alluun jo vuosia. Tiedämme kaikki ne raivokohtaukset ja aggression ja haukkumiset mitä hän on palstoille purkanut. Itse kertoi joutuneensa vartijoitten maahan pakottamaksi kun häiriköi naista joka ei ollut hänestä kiinnostunut.
Oma isä ja veli on katkaisseet välit, voi vain arvailla miksi.
Tällä hetkellä käyttää jotain lääkettä aggression hillitsemiseksi.
Ja sitten sanoo olevansa tavis ja kiltti.
Kun mitkään psykiatrian polit ja psykoterapiat eikä mikään ole tehonnut. Lääkkeellä saatu raivokohtaukset estettyä mutta kuka uskaltaisi siihen luottaa että ottaa lääkkensä, ja kuka ylipäätään uskaltaisi luottaa tuollaiseen henkilöön tuolla taustalla ja tällä käytösellä jota nyt osoittaa.
Pakkomielteistä jankutusta.
En haluaisi olla yksin tämän henkilön seurassa.
Tavallisten, naisia vihaamattomien miesten kainaloista.
Vierailija kirjoitti:
Allulle löytyy kyllä poikaseuraa, kun lähtee vähän pörräämään kartsalle bongaamaan toisia pörrääjiä.
Millähän perusteella löytyisi, koska yksilölliset kriteerit poikaseuranhakijoillakin ja allu ei halua olla håmåsti.
Tavalliset naiset ja miehet ovat enemmistönä joka ilmansuunnalla. Ap on vain paljon tavallisen alapuolella.
No kyllähän miehet joutuvat taistelemaan niistä naisista, kun heitä on hieman enemmän tuossa ikäluokassa.
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän miehet joutuvat taistelemaan niistä naisista, kun heitä on hieman enemmän tuossa ikäluokassa.
Tässä on yhä vasta 1 kriteeri ja kaikki saman ikäluokan heterot eivät pariudu joko ollenkaan tai vain oman ikäluokkansa sisällä.
Vuoden vanha ketju, eikä mikään ole Allun horinoissa muuttunut. Ei edes sanamuodot lauseissa. Tämä yksilö ei ole kehityskelpoinen millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikella rakkaudella, mutta "ylipainoinen ja kouluttamaton" ei ole pääkaupunkiseudulla "tavallinen". Pääkautunkiseudulla "tavallinen" on normaalipainoinen, joitain harrastuksia omaava ja joko AMK:n tai yliopiston käynyt ihminen.
Ai noinko on? Kyllä itse naisena todennut aivan päinvastoin kyllä täällä ihan pyöreähköjä miehiä näkyy katukuvassa vaikka kuinka paljon 😜 ja myös kouluttamattomiakin. Kaikella rakkaudella älä viitsi kommentoida oman suppeahkon näkemyksesi pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden vanha ketju, eikä mikään ole Allun horinoissa muuttunut. Ei edes sanamuodot lauseissa. Tämä yksilö ei ole kehityskelpoinen millään lailla.
Tunnistatkohan itsestäsi kiusaajatyypin joka ottanut tämän Allun oikein silmätikukseen. Onko hän henk.koht. tehnyt sinulle jotain kamalaa vai ihanko ajankuluksesi solvaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistatkohan itsestäsi kiusaajatyypin joka ottanut tämän Allun oikein silmätikukseen. Onko hän henk.koht. tehnyt sinulle jotain kamalaa vai ihanko ajankuluksesi solvaat.
Yksipuolishyysäävä hyssyttelijähyysäri bongattu. Totuuden puhujille ei ole tilaa vaikkei se kiusaajaksi tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis häh? Eiköhän tämä sama havainto ole ihan jokaisen lukutaitoisen näkemys. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunnista. Olen minä joskus viitsinyt hänelle neuvojakin antaa, ihan ystävällisessä hengessä. Se loppui aika äkkiä, kun huomasin, että kaikki neuvot menevät kuin kuuroille korville. Asia nyt vaan on niin, että hän ei muutu miksikään millään neuvoilla, kannustuksilla tai tsempeillä. Siksi se onkin melko turhauttavaa, kun hän jankuttaa samoja asioita vuodesta toiseen.
Lukekaapa huviksenne jo aiemmin linkattua Suoli24-keskustelua "Naiset ei osaa muutako kusettaa!! - Sinkut - Suomi24 Keskustelut", ei näköjään tähän linkity mutta siellä avaa aloittaja taustojaan lisää...
"Mun elämä on ihan sekaisin ollut jo kauan. Haukun ihmisiä kokoajam esim chatissa. Uhkailen. Vanhemmat etääntyneet. Ei jaksa mua. Kavereita 0. Oon nykyää hyvin yksinäinen. Ainut hyvä asia käyn töissä. En saa millää tyttöystävää. On mussa vikaa mut en vaa ymmärrä. Lopetin ettimisen ku en enää vaa jaksa. Poistin kaikki. Elämässä poljen ympyrää. Olen toki hakenut apua. Mulla pahentunut viha. Huudan jopa ihmisille vaikka en juo alkoholia. Lopetin alkoholin. En enää kestä tätä paskaa oloa. Tuntuu et olen ilmaa. Joka vloppu yksin kotona. Oon jo miettiny itsetuhosii juttui"
"Olen agressiivinen jatkuvasti. Ahdistaa kaikki. En nykyään halua ees nähdä ihmisiä ja miettiä jaa tuollaki on tyttöystävä ja miksi mä en kelpaa ikinä."
jne, jne.
Kyllähän tämä henkilö kuuluisi oikeasti jonkin hoidon pariin.
K-kaupan sinkku tunteina. Näitä saisi olla joka kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Lukekaapa huviksenne jo aiemmin linkattua Suoli24-keskustelua "Naiset ei osaa muutako kusettaa!! - Sinkut - Suomi24 Keskustelut", ei näköjään tähän linkity mutta siellä avaa aloittaja taustojaan lisää...
"Mun elämä on ihan sekaisin ollut jo kauan. Haukun ihmisiä kokoajam esim chatissa. Uhkailen. Vanhemmat etääntyneet. Ei jaksa mua. Kavereita 0. Oon nykyää hyvin yksinäinen. Ainut hyvä asia käyn töissä. En saa millää tyttöystävää. On mussa vikaa mut en vaa ymmärrä. Lopetin ettimisen ku en enää vaa jaksa. Poistin kaikki. Elämässä poljen ympyrää. Olen toki hakenut apua. Mulla pahentunut viha. Huudan jopa ihmisille vaikka en juo alkoholia. Lopetin alkoholin. En enää kestä tätä paskaa oloa. Tuntuu et olen ilmaa. Joka vloppu yksin kotona. Oon jo miettiny itsetuhosii juttui"
"Olen agressiivinen jatkuvasti. Ahdistaa kaikki. En nykyään halua ees nähdä ihmisiä ja miettiä jaa tuollaki on tyttöystävä ja miksi mä en kelpaa ikinä."
jne, jne.
Kyllähän tämä henkilö kuuluisi oikeasti jonkin hoidon pariin.
Täätä lukemalla avautuu kuva todella maanisesta, suorastaan vaarallisesta ja väkivaltaisesta henkilöstä. Ei ota lääkkeitään, solvaa harhoissaan muita kirjoittajia. Joku oli vastannut kyseiseen ketjuun:
"
Siitä on kuule Allu jo pian neljä vuotta ainakin kun eks jätti ja tiedät varsin hyvin syyn.
Uhria on turha leikkiä.
Sitä en tiedä miksi veli pisti välit poikki mutta voin ymmärtää kyllä. Isäsikään ei sinua jaksa, äiti on yrittänyt kannatella ja tehnyt asioita puolestasi, nyt en tiedä joko hänkin väsyi lopulta.
Apua olet saanut psykiatrian klinikalta ja psykoterapiaa yritetty. Lääkkeitä on määrätty, itse et mitään yritä, kitiset ja valitat ja vaadit kuin pikkukakara. Pian nelikymppinen mies.
Tiedän että olet älyllisesti heikkolahjainen ja tiedän että sinulla on mt-ongelmia.
Sitä en tiedä miksi et kykene ottamaan mitään apua vastaan mistään vaikka yritetty on. Heikkolahjaisuus ei ole este parisuhteelle mutta tuo aggressiivinen ja hyökkävä käytös on, sekä sairas riippuvaisuus toisesta. Liimaudut kuin iilimato ja kun toinen ei siitä tykkää huudat ja haukut ja raivoat.
Niin kauan Allu kun et ota vastuuta siitä että itse teet elämäsi eteen mitään ja vain valitat ja uhriudut saat jatkaa hautaan asti. Kukaan ei sinulle varaäidiksi rupea eikä ota raivonpuuskiasi ja kiukutteluasi vastaan. Ketään ei kiinnosta nelikymppinen pikkukakara.
Näin se vaan on."
Vierailija kirjoitti:
K-kaupan sinkku tunteina. Näitä saisi olla joka kaupassa.
Ei edes kehvelikauppa voi toimia minään pakkoparittajana. Varsinkaan kun piti olla "kiusaamis(ta)vapaa(sti)".
Allulle voisi sopia se Henna M. Eikös ne ole saman ikäisiäkin suunnilleen?
Ei auta mikään jos ei ole komea ja on ylipainonen ja kaljuuntunut keski ikänne mies.. On vain pohjalla mitä tehdä kun ei naiset halua edes jutella.