Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?
Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.
Kommentit (691)
Vierailija kirjoitti:
No sitten ei vain tule. No sille mä en voi mitään.
Voit lopettaa tämän jankuttamisesi siis. Ja vielä kolmessa eri ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Sitten täytyy olla yksinäinen ikisinkku vaan ja mennä näillä korteilla mitä on saanut. Mä ennen kuitenki joskus seurustelin. Mitä järkee edes käydä töissä. Ottaa loparit vaikka tänää ja ruveta alkoholistiksi.
No sehän on ihan sinun oma valintasi.
Emmä halua mitään kehitysvammaista koska minä en ole itse millään tapaa sellainen mies.
En lopeta.. jankutan vaikka 10 eri uutta ketjua. Jaksa enää jos kerta ihmiset pitää mua vammaisena.
Että mä oon erittäin vajaa.. alhanen älykkyys.. en tajua mistää mitää.. ruikutan.. miten mä sit oon töissä ja pärjään.. ja se on outoa.. Jos kerta olen vammainen ruikuttaja.. lisäksi kaljuuntunut ja isolla mahalla oleva lapsi. 36 v
Mitäs muuta dysfasia tai afasia.. erittäin erikoinen persoona.. epävakaa.
ALkaa totaalisesti riittää tälläinen mitä ihmiset aina minusta ajattelee et oon joku roskakasa.. jolla ei oikein kavereita ole koskaan ollut. Hiljattain sain vasta ensimmäisen vakituisen työpaikan. Oon aina lopettanu työt ku en oo jaksanu käydä töissä tai saanut potkuja.
Kovasti haluaisin muuttua mennä eteenpäin, mutta omalla kohdallani ja ihmisten sanomisella ei sillä ole mitää merkitystä kerta minulla on aivoissa vikaa olen nepsy ja alhainen älykkyys.. en saa ketään.
Mä en juo alkoholia.. harrastan liikuntaa.. käyn töissä.. en käytä huumeita.. No jos ei toi riitä niin valitsen tämän yksin olon 50 v.
Ihme loukkaavaa kommenttia täälä laitetaan ihme et oon masentunut ja allapäin ja huono itsetunto ku tommosta kirjotetaan.
Otetaan sitte nainen jolla on lievä oppimisvaikeus kyllä voisi kelvata.
Vierailija kirjoitti:
En lopeta.. jankutan vaikka 10 eri uutta ketjua. Jaksa enää jos kerta ihmiset pitää mua vammaisena.
No sittenhän jankutat. Ei se asiaasi edistä millään tavalla. Vammaiseksi ei ole kukaan sanonut, vaan kehityshäiriöiseksi. En ymmärrä miksi sinulle ei kelpaa itsesi kaltainen nainen. Normaaliälyinen kun ei sinua jaksa.
Allulle kelpaa minkä tahansa lainen nainen, paitsi ei Mellunmäestä, ei lähikapakasta, ei lähiöstä... Työttömätkin ovat hänen mukaansa likaisia. Nirsojen naisten vika koko sinkkuus!
No kyllä kelpaisi kuka niin on väittänyt?
No ei ole nirsojen naisten vika.. enempi se vika on minussa oma käytös kaikki persoona luonne.. sitä käyn terapiassa juurikin läpi ja teen töitä ja ne on niitä hyviä juttuja. Voisi kelvata tavallinen työtön nainen tyhmäkin.
tai sitten jos kakki on jatkuvasti vuodesta toiseen vaikeeta eikä pääse treffeille tapaan naisia mihkään ei ole kavereitakaan. On ulkopuolinen elämässä, Niin mitä voi tehdä.. muutako kehittää itteensä ja käydä töissä. Edelleen tyhmä tavis pullukka kelpaa monta kertaa se pihää sanoa... mä en ole normipainonen ja ylipainoo on.. en saa tietenkää laihaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäs väkisin harrastaa onko se nykyään pakko? No missä puhuisin naisille netissä puhun mutta etsin parisuhdetta. haluan toki muuttua.. No jotain mussa on vialla.
No ethän halua. Sinä kuvittelet että sen pitäisi riittää että olet pitkä ja että sinulla on työpaikka. No kun se ei riitä. Vaikutat tylsältä kiviriipalta. En jaksaisi kuunnella miestä, joka jankuttaa samoja lauseita koko ajan. Et ole normaali, vaan nepsy. Et siis kiinnosta normaalilla älykkyysosamäärällä varustettua naista. Miksi tämä ei mene jakeluun?
Ns. Nepsyys ei liity älykkyysosamäärään mitenkään. Itse tunnen paljon neurologisesti erityisiä, joilla on aivan huippuälykkyys. Eivätkä jankuta samoja lauseita. Se, jos joku tekee niin keskusteluketjussa, ei kerro hänestä ihmisenä paljoakaan, eikä tee mitenkään ihmisenä vajaammaksi, vaikka jäisikin älykkyystestissä heikoille.
Aloittajalle sanoisin edelleen, että älä jää odottamaan, että naiset tulevat sinusta kiinnostumaan, vaan lähesty itse ihan kaveripohjalta. Ota naiset kavereina, se voi siitä edetä, jos hyvin käy, mutta ellei, saat ainakin kokemusta naisista ja kavereita. Toki kannattaa tutustua myös miehiin kavereina. Itse naisena pidän mielenkiintoisempana kaverin kaveria, kuin täysin tuntematonta ihmistä. Tavallaan, kun muut tuntee, voi uskoa, ettei ole kovin vaarallinen.
Vierailija kirjoitti:
tai sitten jos kakki on jatkuvasti vuodesta toiseen vaikeeta eikä pääse treffeille tapaan naisia mihkään ei ole kavereitakaan. On ulkopuolinen elämässä, Niin mitä voi tehdä.. muutako kehittää itteensä ja käydä töissä. Edelleen tyhmä tavis pullukka kelpaa monta kertaa se pihää sanoa... mä en ole normipainonen ja ylipainoo on.. en saa tietenkää laihaa naista.
Toivottavasti nää kehonpainot ei olis kellekään se tärkein asia toisessa. Kuulostaa tosi ikävältä, että suostun ottaan lihavan, kun en laihaakaan saa jne. ihmemeiningit. Menee ihan kiville nää elämän tärkeimmät asiat.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole nirsojen naisten vika.. enempi se vika on minussa oma käytös kaikki persoona luonne.. sitä käyn terapiassa juurikin läpi ja teen töitä ja ne on niitä hyviä juttuja. Voisi kelvata tavallinen työtön nainen tyhmäkin.
Tyhmä voi olla hyvinkin ihana ja ns. sydämen sivistynyt. Tiedän idiootiksi luokiteltuja ihmisiä, älykkyysosamäärän mukaan, jotka tajuavat niin paljon enemmän elämästä ja ihmisyydestä, kuin moni huippuälykäs, että todellakaan en luokittele ihmisiä mihinkään lokeroihin. Toinen ratkaisee laskutehtävät paremmin, toinen hyppää pidemmälle, joku muu ei tee kumpaakaan, mutta on just mulle se oikea.
Sitten täytyy olla yksinäinen ikisinkku vaan ja mennä näillä korteilla mitä on saanut. Mä ennen kuitenki joskus seurustelin. Mitä järkee edes käydä töissä. Ottaa loparit vaikka tänää ja ruveta alkoholistiksi.