Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero ehkä edessä ja vauva isälle:(

Vierailija
14.12.2014 |

Niin. Se on tilanne. Meillä on kesällä syntynyt, toivottu vauva, mutta suhde ei vain oikein toimi. Rakkautta ja suuria tunteita on, mutta molemmilla on niin vahva tarve omaan elämään. Lapsi on meille yhtä tärkeä. Olin ensin sitä mieltä, että totta kai lapsi on aina minulla, mutta mies vaatii vauvan itselleen, jos ero tulee. Aloin miettiä, miksi mä olisin itsestäänselvä vaihtoehto. Onko muita, jotka ovat joutuneet miettimään näin raskaita päätöksiä?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 08:35"]

Kuka tää Muru on?

[/quote] Selitys on jo ketjussa.

Vierailija
62/68 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän olisi hyvä ymmörtää, että se odotettu ja toivottu vauva tarvitsee nyt teitä molempia. Heittäkää se oman elämän tarve viideksi -20 vuodeksi romukoppaan, teidän pitää nyt olla sen lapsen turva. Toki se hoivan tave tuon vauva-ajan jälkeen pienenee, mutta erilailla olette kiinni pitkään.

Te olette nyt perhe. Tietenkin se muuttaa elämää ja omat menot karsiutuvat joksikin aikaa. Kyllä sitä saa sitten taas mennä. 

Nyt pitäisi uskaltaa keskittuä tähän hetkeen. Tässä hekessä teillä on pieni ihminen ja toisenne. Hoitsjas vauvas ja hoitakaa toisianne ja itseänne.

ette te voi tietää sen vanhemmuuden haasteita, ennen kuin koette sen. Nyt teillä on uudet haasteet.

yrittäkää jutella ja panostaa suhteeseenne.

ymmärrän hyvin, etä on väsymystä ja epätoivoa. Tilanne on niin erilainen kuin ennen.

tuo aika on ainutlaatuista ja toivon, että vositte nauttia perheenä olemisesta ja siitä ihanasta pienokaisesta. JA voi olla ylpeänä isä ja voi olla ylpeänä äitä. 

Lapsen henkinen koti on se vanhempien välinen suhde. Hoitakaa sitä.jutelkaa. Jutelkaa epäitsekkyydestä. Epäitsekkyys voi olla itsekkyyttäkin...että on itsellä hyvä olla, kun puoliso ja lapsi voivat hyvin. Se voi olla ylpeyden aihekin. Siihenkin voi panostaa. Tarvitsette nyt toisanne.

Vierailija
64/68 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä sekakäyttäjien elämää, parantasko toinen lapsi tilanteen?

Vierailija
65/68 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:43"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:55"]Kuulostaa kyllä todella ikävältä tilanteelta.  Tottakai ymmärrän, että mieskin on yhtä hyvä hoitaja vauvallenne, kuin sinäkin olet.  Mutta siltikin mielestäni pienen vauvan parhain hoitaja olisi oma äiti.  Eihän vauvanne ole kuin 5-6kk ikäinen?  [/quote] No muuten kyllä, mutta mä olen nyt vähän pidemmällä työreissulla, kun sain niim hyvän tarjouksen entiseltä työnantajalta. ap

[/quote]Äitiyslomallahan sun pitäisi olla, Huoh, mikä hörhö

Vierailija
66/68 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tää Muru on?

Vierailija
67/68 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapsi adoptioon.

Vierailija
68/68 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää ap se sama idiootti joka syksyllä päätti kostaa miehelleen sen biletysreissuja jättämällä parin kuukauden ikäisen sylivauvan hoitajalle ja lähteä itse baanalle (=kentälle sekoilemaan)?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi