Mikä sinua haittaa, häiritsee, harmittaa juuri nyt?
Kommentit (30)
Koko tää paska elämä kallistumisineen ja tauteineen ja vallitsevan tilanteen mukaan , potuttaa koko vihreä siirtyminen.
Häiritsee kun yritän yövuoron jäljiltä nukkua ja naapurin pennut huutaa ja kiljuu pihalla.
Se, että olen ilmiantanut muutaman ketjun, mutta niitä ei ole poistettu. Ilmeisesti äärioikeistolainen riehunta on kivaa!
Olen lastenhoitajan hommissa, nukkarissa tällä hetkellä. Vatsassa möyrii ripuli, mutta meillä on parit ihan pienet natiaiset juuri nukahtaneet, joten en uskalla vielä nousta, ettei itkukonsertto ala :D
Vierailija kirjoitti:
Häiritsee kun yritän yövuoron jäljiltä nukkua ja naapurin pennut huutaa ja kiljuu pihalla.
Lopeta nyt hyvä ihminen ainakin se kännykän räplääminen, jos nukkua yrität.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä tule mitään, kun nuo lapset huutaa aivan jumalattoman kovaa. Yritin kyllä, ilman puhelinta. Ei onnistu😅
Tajusin etäpäivän aamuna, että mun mobiililaajakaistareititin on ilmeisesti hajonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä tule mitään, kun nuo lapset huutaa aivan jumalattoman kovaa. Yritin kyllä, ilman puhelinta. Ei onnistu😅
Täällä on kyllä välillä niin väsynyttä kommentointia, että saattaa vaikka auttaa nukahtamaankin 🤷
Toimin tuoreena yrittäjänä. Yritelmäni toimii nyt niin, että olen vihdoin saanut maksettua itselleni palkkaa. Nettoan nyt jatkossa 150e enemmän kuin aiemmin tällä alalla, mutta työ on paljon miellyttävämpää.
Sain tänään tiedon, että sähköyhtiömme lopettaa ja uudella sopimuksella sähkölasku tulee tuplaantumaan, tilan vuokra nousee eikä minulla ole sydäntä korottaa hintoja, kun myyn muutenkin palvelua, jota asiakkaat tarvitsevat :(
Kaikki.
Juu olen vakavasti masentunut vanha ihminen.
Motivaatio kaikkeen puuttuu. Elämä ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki.
Juu olen vakavasti masentunut vanha ihminen.
Sama minulla.
Eniten se, kun pelkään niin helvetisti tutkimuksia, joihin taas joudun.
Kahden vuoden välein minulle tehdään tähystykset paksuunsuoleen ja usein myös vatsalaukkuun.
Se on yhtä kidusta, koskee niin mielettömästi.
Tuo on suurin kauhukuva mikä nyt täyttää ajatukseni ja lähitulevaisuuden.
En ole saanut tilaamaani pakettia, mutta onneksi sain Klarnan laskun taukotilaan. Eräpäivä oli eilen.
Veronpalautukset eivät ole vielä tulleet tilille.
Se, että työt alkaa kohta.