Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokottamaton, miksi et usko mitä esimerkiksi kokenut teho-osasto lääkäri sanoo?

Vierailija
15.10.2021 |

Miksi et ota rokotetta, vaikka monia ihmishenkiä pelastanut ja auttanut lääkäri yrittää nyt sinuakin auttaa? Miksi? Miksi uskot monia muita ja itseäsi ennemmin kuin häntä?

Kommentit (172)

Vierailija
1/172 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo sairastanut koronan, joka oli minulle flunssa. Ne jotka koronaa pelkäävät voivat sitä vastaan rokottautua.

Vierailija
2/172 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi uskoa? Sairastin jo, siksi en ota rokotetta.

Ja lisäksi minun ikäryhmässäni on enemmän rokotteeseen kuolleita kuin koronaan kuolleita.

Pistäkää jotain suhteellisuudentajua näihin painostaviin juttuihinne. Suomessa on epävirallisesti yli miljoona koronatartunnan saajaa, oleta että heistä kukaan ei mene piikille siksi koska he ovat jo immuuneja. En ymmärrä miksi tästä ei puhuta, kaikki vain olettaa että rokottamattomat kaikki tulevat sairastamaan ja päätymään teholle. Ei, kun valtaosa rokotetuista on jo sairastanut ja heillä on jo suoja. SATA kertaa parempi suoja kuin rokote ikinä voisi olla, eikä tarvitse tehostepiikkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/172 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokottamattomista* toiseksi viimeiseen lauseeseen. 3/

Vierailija
4/172 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt niin monta puoskari lääkäriä ettei niihin voi oikein luottaa.

Vierailija
5/172 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai uskon, tunteehan ne oman alansa paljon paremmin kuin minä. Olen kai ollut vaan laiska ja saamaton, kun ei ole töitäkään.

Vierailija
6/172 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt niin monta puoskari lääkäriä ettei niihin voi oikein luottaa.

Miksi sitten menet lääkäriin etkä reikihoitajalle, jos sairastut vakavasti?

Vierailija
7/172 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi,koska uskon etta nykyinen tehohoito on kuolemanloukku.

Naen painajaisia, etta sydan pettaa ja mut viedaan teholle. Siella mut todetaan positiiviseksi ja annetaan koronahoitoa. Joka siis tappaa minut, koska todellinen oire on sydamessa.

En siis halua nyky laaketieteelta yhtaan mitaan, en mitaan. En astu jalallani sairaalaan. Ennemmin kuolen vaikka kadulle, kuin menen kuolemankammioon.

Vierailija
8/172 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teho-osaston lääkäri näkee vaan sen pienen prosentin, ja prosentin murto-oaan joka kuolee. Hän ei näe kuinka yli 90 % ei ole sairaalahoidon tarpeessa.

Eivät kaikki suomalaiset edusta jokaisen omaa asiakaskuntaa, jos ei ole joku Prisman ja Cittarin myyjä...

Vierailija
9/172 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teho-osaston lääkäri miettii oman osastonsa toimintaa ja minä mietin omaa terveyttäni

Vierailija
10/172 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotus auttaa ainoastaan ottajaansa, joten jos joku väittää olevansa rokottamattomien panttivankina, niin suosittelen puhumaan psykiatrille. Jos näet rokottamattomia jotka pitävät sinua panttivankina kodissasi, niin soita apua.

Vierailija
11/172 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian moni on lässyttäny jo puolitoista vuotta täyttä pssskaa. Niiden oma syy ettei enää usko niiden horinoihin. Harmittaa että otin rokotteet. Luultavasti järkyttävä virhe josta joudun kärsimään tulevaisuudessa.

Vierailija
12/172 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäksi minun ikäryhmässäni on enemmän rokotteeseen kuolleita kuin koronaan kuolleita.

Pistäkää jotain suhteellisuudentajua näihin painostaviin juttuihinne. Suomessa on epävirallisesti yli miljoona koronatartunnan saajaa, oleta että heistä kukaan ei mene piikille siksi koska he ovat jo immuuneja. En ymmärrä miksi tästä ei puhuta, kaikki vain olettaa että rokottamattomat kaikki tulevat sairastamaan ja päätymään teholle. Ei, kun valtaosa rokotetuista on jo sairastanut ja heillä on jo suoja. SATA kertaa parempi suoja kuin rokote ikinä voisi olla, eikä tarvitse tehostepiikkejä.

Jaa mikähän mahtaa olla se ikäryhmä, jossa on rokotteeseen kuolleita noin paljon? Olisko lähdettä?

Todellisuudessa rokotteen haitat ovat olleet vähäisiä eikä mitään kuolemia ole.

Vierailija
13/172 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi,koska uskon etta nykyinen tehohoito on kuolemanloukku.

Naen painajaisia, etta sydan pettaa ja mut viedaan teholle. Siella mut todetaan positiiviseksi ja annetaan koronahoitoa. Joka siis tappaa minut, koska todellinen oire on sydamessa.

En siis halua nyky laaketieteelta yhtaan mitaan, en mitaan. En astu jalallani sairaalaan. Ennemmin kuolen vaikka kadulle, kuin menen kuolemankammioon.

Se kuolo onkin epäilemättä pian edessäsi.

Vierailija
14/172 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nämä ovat täyttä propagandaa. Kentältä kuuluva viesti on päinvastainen. Potilaita on pilvin pimein neurologialla, sydäntaudeilla, lastentaudeilla, jotka kärsivät omituisista vaivoista. Sieltä valuu oikeaa tietoa, joista tehohoidon lääkäri ei välttämättä edes tiedä mitään.

Vierailija
15/172 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No koska ne ei voi muuta sanoa tai loppuu lääkärin homma. Tai jos ne jotain sanoo, niin ne sanoo vain tutuille ja sillai hissukseen epävirallisesti kiertäen, että mitäs jos odottaisitte vielä. (Oma kokemus)

Joo, virallista lääke/rokotuslinjaa ei saa ääneen epäillä tai käy kopakkalat.

Vierailija
16/172 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä joo, meni pilkut, korrelaatit ja kaikki päin persettä mutta tajusitte pointin silti

Vierailija
17/172 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa mikähän mahtaa olla se ikäryhmä, jossa on rokotteeseen kuolleita noin paljon? Olisko lähdettä?

Todellisuudessa rokotteen haitat ovat olleet vähäisiä eikä mitään kuolemia ole.

Et sitten ole lukenut uutisia. On jo yli sata krokotteeseen kuollutta. Eikä olla päästy edes alkuun ilmoituksissa, todellisuus voi olla 20x tuosta.

Vierailija
18/172 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen itsenäinen ajattelija - minä olen qanonpelle. Varokaa, isoa, pahaa, qanonpelleä.

Vierailija
19/172 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein paljon omia tutkimuksia, imin tietoa ja vertailin julkistettuja tuloksia ja uutisia. Lopputulos on nyt kuukausien työn jälkeen täysin selvä, koronarokotus on paras keino taistella pandemiaa vastaan. En ole niin hyvässä kunnossa että uskaltaisin saada deltan tai jonkun muun version. Menenkin heti ottamaan 1. piikin.

Vierailija
20/172 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kukaan ei lopulta ota vastuuta rokotteen haitoista. Korona hoidetaan, rokotteen haitat mitätöidään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan