Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monimutkainen ”tapailu”

Vierailija
15.10.2021 |

Kun.. mies ahdistuu helpolla ja.. mietin tapailenko nyt vain pleijeria suoraan sanottuna. Usein mennyt halpaan menneisyydessä. Itselläni taustana on siis se että mua on 2 edellistä miestä pystynyt ” hyötykäyttään” kun antanut olettaa muuta mitä haluavat ja pitänyt roikkumassa siinä sitten omia tarpeitaan varten, eivät ole olleet täysin rehellisiä vaan aika surkeita selityksiä. Tästä tullut trauma että en halua kukaan ”hyväksikäyttää jos näin vain sanoa” ja arvostaisi mua. En arvostanyt nähtävästi itse itseänikään ja olin säälittävä. Pelkään nyt, että uusi kumppani ei sano suoraan mitä haluaa ja olen varuillani koska hän vaikuttaa pelimieheltä. Jälleen kerran, intuitio varoittaa mutta en ole varma etten nyt pelkoni takia suurentele asioita vain näenkö selkeät merkit. Vai nyt vain pelkää. Tähän apua kaipaan. Nyt: Kerran seksin aikana mies totesi jos menee pitkäkin aika et nähdään seuraavan kerran niin että jaksaa odottaa sitten haluaa saa kunnolla ja enkö halua et hän saa kunnolla niin jaksaa olla sinne asti. Tätä jäin ihmettelemään koska vaikutti oudolta koko kommentti. Sanoin että kyllä hän voi muitakin nähdä mun puolesta, ja sillä uskon puhui tuossa puuta heinää +en usko että vain näkee minua.. vaikka antoi näin olettaa kun luulee mua täysin hyvä uskoisikaan.. asumme siis aika kaukana toisistanne (-ja on totta, näemme joka toinen tai kolmas viikko mutta silti lause kuulosti varsin oudolta. ) musta tuntui et hän halusi saada mut vain hänen omakseen ”olemaan tässä” varalta puhumalla tuollaisia. Musta myös tuntui että hän kiinnostui lisää kun vastaukseni kuulosti hänelle että ” täten haluaisin antaa/antaisin itselleni vapauden nähdä muita”. Vaikka tosissaa en uskonut hänen juttujaan. Hän on myös valehdellut mulle muutamassa asiassa jotka katsonut sormien lävitse ja en ole maininnut hänelle mitään. Mies vielä varmisti yksi viikko ”kestänkö sinne asti ilman” jos nähdään vasta kuukauden päästä.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue edes ensimmäistä riviä, mutta se ei ole oikeasti hankalaa. Unohda koko juttu.

Vierailija
2/70 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oma fiilis et mies on pelimies ja pelaa. Pitäisikö juttu jättää tähän vaikka itse olen alkanut ihastua?

Otin myös etäisyyttä hetki sitten ja hän alkoi heti kyselemään nähtäisiinkö lähipäivinä. Sit kun tulin taas lähemmäs hän vetäytyi että ei ole sittenkään varma aika tauluistaan ja tämäkin oli hieman outoa. Outo kylmä kuuma vetäytyminen.

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hiljennyn - hän aktivoituu. Mikä tää juttu on?

Ap

Vierailija
4/70 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on kaikki Red flagit ilmassa. Ei muuta ku äijä kiertoon ja neeeext

Vierailija
5/70 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä teksti, ei huvittanut lukea. Mutta :

Jätä se sika

Vierailija
6/70 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun hiljennyn - hän aktivoituu. Mikä tää juttu on?

Ap

Pelimies ainakin ollut ja ehkä kiinnostunut susta mut jatkaa peliään vielä sun kaa? Pelimies varmaan ihmetteli ku sulle oli fine näkee muita ja näette et ole hänen omansa. Pistikö bensaa liekkeihin?

Vierailija
7/70 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vielä 1 rivillä mikä on ongelmasi?

Vierailija
8/70 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Mutta nyt kun sanoin miehelle että en ole varma onko hän tosissaan niin hän sanoi ettei aio olla kanssani tekemisissä jos olen tuota mieltä ja laittoi mut hiljennykselle whatsupissa sillä hän ei jaksa tuollaista kuulemma. Nyt periaattees mun pitäis pyydellä anteeks ja olla hiljaa et hän haluais nähdä mua?? Olen hämmästynyt

Ap

Vierailija
9/70 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tollaselle äijälle pitäis sanoo? Tai toimia ? Olla hiljaa vaan ja jättää puhumaan yksin jos luulee laittavansa sut roikkuu hänen perässään.

Vierailija
10/70 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Mutta nyt kun sanoin miehelle että en ole varma onko hän tosissaan niin hän sanoi ettei aio olla kanssani tekemisissä jos olen tuota mieltä ja laittoi mut hiljennykselle whatsupissa sillä hän ei jaksa tuollaista kuulemma. Nyt periaattees mun pitäis pyydellä anteeks ja olla hiljaa et hän haluais nähdä mua?? Olen hämmästynyt

Ap

No et kai aijo alkaa pyyteleen anteeksi?? :D nythän tuossa on sulle hyvä rako häipyä. Jos vielä otat mieheen yhteyttä niin on kyllä iso peiliinkatsomisen paikka miksi kerjäät niin sanotusti turpiin.

Vierailija
11/70 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juokse vielä lujaa kun voit ap

Vierailija
12/70 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun tekstistä ei saa mitään selvää. 

Teillä on joku epämääräinen panosuhde ilmeisesti eikä siihen liity juuri tunteita eikä välittämistä eikä ihastumista tai rakastumistakaan. Ja sinäkin vaan mietit taktisesti omia vastauksiasi. Eikö sulla ole mitään arvoja eikä mitään tunteita? Tiedätkö itsekään mitä haluat vai onko se vaan pointti, että joku mies huolii sut sänkyynsä?

Vierailija
13/70 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tekstistäsi sai sen vaikutelman, että sinä et ole tosissasi. 

Vierailija
14/70 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteet on niinkuin pierut: jos sitä pitää pakottaa niin siitä tulee paskaa.

Vierailija
15/70 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen ollut tekemisissä tuollaisen miehen kanssa, suosittelen sua luopumaan tuosta tapailusta, jos haluat kunnollisen parisuhteen. Sitoutumisongelmaisuus paistaa kauas. Mies tulee toimimaan noin jatkossakin, aina kun mielestäsi on jokin ongelma josta pitäisi puhua, sut hiljennetään. Kaikki toimii miehen ehdoilla.

Toisekseen tuossa vaiheessa ei vielä edes pitäisi ongelmia olla.

Vierailija
16/70 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tuo mitä tahaansa, niin et saa tervettä parisuhdetta tekemälläkään.

Vierailija
17/70 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos toteaisit miehelle, että koska sinulle on ok, että mies tapailee muitakin, varmaan myös miehelle on ok, että sinä tapailet muita miehiä. 

Missä on omanarvontuntosi, nainen? Älä anna tuon ihmisen roikottaa itseäsi löysässä hirressä. Ei tuo tuosta muutu yhtään paremmaksi. PÄinvastoin, pahemmaksi vain käy. 

Juokse, tyttö, juokse! Niin kovaa kuin jaloistasi pääset. Juokse karkuun tuollaista sikaa. 

Vierailija
18/70 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sun tekstistä ei saa mitään selvää. 

Teillä on joku epämääräinen panosuhde ilmeisesti eikä siihen liity juuri tunteita eikä välittämistä eikä ihastumista tai rakastumistakaan. Ja sinäkin vaan mietit taktisesti omia vastauksiasi. Eikö sulla ole mitään arvoja eikä mitään tunteita? Tiedätkö itsekään mitä haluat vai onko se vaan pointti, että joku mies huolii sut sänkyynsä?

Vahva tämä. Taidat olla pahasti väärällä polulla.

Vierailija
19/70 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No et kai aijo alkaa pyyteleen anteeksi?? :D nythän tuossa on sulle hyvä rako häipyä. Jos vielä otat mieheen yhteyttä niin on kyllä iso peiliinkatsomisen paikka miksi kerjäät niin sanotusti turpiin.

En tietenkään pyytele.. tuntuu että hän varmaan nauttii tästä asetelmasta tai sitten ei ymmärtänyt mitä sanoin. Mutta pelannut hän on kuitnekin jotain pelimies peliä kanssani.

Ap

Vierailija
20/70 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v päästä ihmettelet että miksi ihmeessä annoit kohdella itseäsi huonosti. Ei sillä ole mitään väliä MIKSI mies tekee niin tai näin, ainoa asia jolla on merkitystä SINULLE on se että et jää katselemaan tuollaista turhaa miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme