Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisestä joka ei ikinä käy työpaikkansa pikkujouluissa yms. muissa "juhlissa"?

Vierailija
14.10.2021 |

Katsotko kieroon? Itse olen niin epäsosiaalinen ihminen ja nautin omasta rauhallisesta vapaa-ajastani etten yhtään välitä mennä tuollaisiin mutta jotenkin tuntuu että sitten minua pidettäisiin outona jne, mitä mieltä?

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ongelma saada ketään kuskiksi, asuu liian kaukana, kehyskunnissa.

Vierailija
122/134 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö on mahdollisesti tosi introvertti, alkkis, tylsimys, inhoaa työtään/työkavereitaan, käy töissä vain rahan takia, pelkää mokaavansa kännissä, tai pelkää myötähäpeää, jos joutuu todistamaan kun joku muu mokaa kännissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa sitä sekoilua, ne ajat on itsellä takana päin.

Vierailija
124/134 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ollaan siksi, että on varaa omalla vapaa-ajallaan tehdä asioita, joista tykkää. Niihin ei kuulu työpaikan Virpin 49 v. kanssa hengailu ja sen labbiksen kuvien katselu jossain firman juhlissa.

Vierailija
125/134 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta näkökulmastani arvaisin, että tyypillä on varmaan pienet lapset kotona, eikä mahdollisuutta tai mielenkiintoa viettää viikonloppua työporukassa.

Vierailija
126/134 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä elämässäni käynyt yhdessäkään firman juhlissa, kuten en myöskään opiskelijabileissä koskaan. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Työ- ja opiskelu-uraa on kuitenkin takana useampi vuosi. Hyvin olen toimeen tullut kaikkien kanssa ja elämässä edennyt vaikka olen onnistunut välttämään kaikki turhat juhlat ja virkistyspäivät yms. Lounaalle lähden työporukan kanssa mielelläni, se on sellaista yhteisöllisyyttä joka sopii itselleni ja sieltä pääsee poiskin töitä jatkamaan.

Vierailija
127/134 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilö on mahdollisesti tosi introvertti, alkkis, tylsimys, inhoaa työtään/työkavereitaan, käy töissä vain rahan takia, pelkää mokaavansa kännissä, tai pelkää myötähäpeää, jos joutuu todistamaan kun joku muu mokaa kännissä.

Haha, sulla on aika ahdas näkemys toisista ihmisistä.. heti jos joku toimii eri tavalla kuin sinä itse, niin tällä toisella on pakko olla joku ongelma?

Vierailija
128/134 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt lapsuuteni ja nuoruuteni alkoholistiperheessä ja tämän vuoksi en voi sietää humalaisia ihmisiä. Lisäksi minulla on vapaa-ajalla aina paljon muita harrastuksia, enkä halua tuhlata vapaa-aikaa työpaikan rientoihin.

Vierailija
129/134 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä työpaikassani olin juuri se joka ei koskaan osallistunut näihin pippaloihin. En kertaakaan.

Tultiin kyllä houkuttelemaan että tule nyt ja siellä on kivaa jne. mutta auta armisa kun seuraava arkipäivä koitti sitä juoruamista!

Oli tapeltu, oli sammuttu pöydän alle. Joku oli oksentanut toisen päälle. Oli petetty puolisoita oli isketty se mies tai nainen jota itsekin oli tiiraultu sillä silmällä  oli tehty vaikka mitä ja riita ja huuto ja vihanpito jatkui viikkoja jälkeenpäin.

Että semmosta kivaa. Järjettöminä pää viinaa täynnä kohelletaan ja pidetään niin "hauskaa".

Ei kiitos.

Nykyisessä työssäni meillä on oman konttorin porukan kesken tapana arpoa kuka ostaa pienen lahjan kenellekin, pidetään joku iltapäivä ihan om pikkujoulu herkkuineen ja glögeineen. Ei alkoholia, ei riitaa, ei huutoa, ei häpeämistä seuraavan puolen vuoden ajan.

Meillä on kiva porukka miehiä ja naisia, kaikki sovinnossa.

Vierailija
130/134 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen ettei häntä vain kiinnosta eikä tarvitsekaan kiinnostaa. 

Vierailija
131/134 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevänä pidän. Meillä työporukan pippalot on aina ryyppyjuhlia joista puhutaan jälkeen päin että kuka petti aviopuolisoaan ja kenen kanssa. En osallistu, enkä halua jälkeenpäinkään raporttia.

Vierailija
132/134 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, sulla on aika ahdas näkemys toisista ihmisistä.. heti jos joku toimii eri tavalla kuin sinä itse, niin tällä toisella on pakko olla joku ongelma?

Edellisen ajattelutapaa kutsutaan aivan aiheesta enemmistön tyranniaksi (erityisen yleistä muuten naisporukoissa) ja sen vuoksi meillä ja muilla demokraattisilla valtiolla on perustuslaissa taattuja yksilönoikeuksia, joiden kumoaminen on erittäin vaikeaa, kuten tässä koronan vastaisessa taistelussakin on käynyt ilmi. 

Vierailija
133/134 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahdesti osallistunut ja sen jälkeen päätin, että en tuhlaa vapaa-aikaani. Muutama työkaveri muuttuu humalassa ärsyttäviksi jankkaajiksi ja provoajiksi.

Vierailija
134/134 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Ihan turhaa hommaa vaivautua johonkin pikkujouluhin. En ylipäänsä tykkää joulusta ja ruokaa / alkoholia on kotonaki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän