Onko päihderiippuvaisen miehen tapailu aina tällaista?
Nähdään kun nähdään, voi mennä useita päiviä ettei toisesta kuulu mitään eikä vastaa puheluihin, vaikka soittaisi kymmeniä kertoja aikavälillä 10 - 22. Puhuu paljon tulevaisuudesta kuinka tullaan tekemään sitä ja tätä. Lupaa että huomenna mennään sinne ja tuonne, mutta mitään lupauksia ei pidetä kun tuskin niitä huomenna edes muistetaan.
Onko tämä ihan tavallista päihderiippuvaisille? Paljon puhetta, vähän tekoja, tarvitsee paljon omaa aikaa (sen kyllä tietää mitä silloin tekee).
En tiedä kauanko jaksan tällaista enää, mutta se aika kun olemme yhdessä on ihanaa ja hauskaa.
On paha mieli.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Olen itse alkoholisti. Olen juonut käytännössä joka päivä viimeiset 6 vuotta. Annokset on 1-2pulloa viiniä per ilta. Olen sinkku, mutta käyn ahkerasti treffeillä. Välilillä pullo meinaa voittaa, kun pitäisi intoutua treffeille. Miehet ei näköjään huomaa mitään...
Niinhän sä uskottelet itsellesi, vai miksi muuten vielä sinkku olisit, jos susta ei huomais mitään? Ei ne toki heti tajuakaan, että sulla on pullo viini otettuna pohjiksi, koska vaikutat normaalilta, ja sitähän sä siinä hetkessä oletkin, alkoholisti kun olet.
Sitä se nimenomaan on. T. Alkoholistin/sekakäyttäjän ex
Rakastin, mutta lopulta piti lähteä. 5 vuotta olimme yhdessä. Ei ikävä katoiluja ja sen aiheuttamaa huolta ja kaikkea muuta mitä siihen elämään liittyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että kuulostan tosi säälittävältä, mutta minkä sille mahtaa, että ihastuu. Irrottautuminen on se vaikein homma. Jotenkin vaan sydän sanoo, ettei vielä ole sen aika. Haluaisin uskoa siihen, mitä hän on puhunut.
Ap
Auttaisko, jos vielä samalla uskoisit joulupukkiin ja sadun prinsessoihin ja prinsseihin? Onnellisia elämänsä loppuun asti.
Naurahdin. Kiitos 😁 Tästä tuli mieleen taas sekin, että meillä on tämän miehen kanssa niin samanlainen huumorintaju. Se on tosi tärkeää minulle, että toisen kanssa on hauskaa.
Ap
Hauskuutta ei tule jatkumaan kovin pitkään eikä siitä ole apua kun mies on juonut rahansa niin pahasti, ettei edes puhelimessa ole saldoa soittaa sulle. Kannattaa tajuta että jäät aina kakkoseksi päihteille.
Jos et nyt koe pystyväsi irrottautukaan niin huolehdi ainakin ehkäisystä todella tarkkaan äläkä missään tapauksessa ota sitä miestä kotiisi asumaan. Toivon että tulet pian järkiisi.
Valitettavasti ei tule muuttumaan, se menee AINA päihderiippuvaisen kanssa niin, sinä jäät toiseksi, vaikka puheet ja lupaukset olisi kuinka ihania.
Itse olen ollut suhteessa kahden alkoholistin kanssa, nykyään osaan arvostaa itseäni, enkä enää sellaista huolisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Silmäni ovat alkaneet avautua koko ajan enemmän tämän ihmisen suhteen ja nämä teidän kommenttinne ovat vahvistaneet niitä ajatuksia, mitä minulle on hänestä tullut. Haluan vaan aina uskoa hyvyyteen ja että ns. pahat ihmiset voisi jotenkin käännyttää hyviksi. Se on varmaan aika lapsellinen ajatusmaailma.
Ap
Hyvänen aika, eihän hän ole varmaankaan paha. Hän on riippuvainen, addikti, alkoholisti. Hänessä voi olla paljon hyvää. Mutta poikaystävä-/aviomiesmateriaalia hän ei ole.
No siis kirjoitin "ns. paha ihminen", sillä hän on pahoinpidellyt useita ihmisiä kamapäissään.
Ap
Tuosta se vaan pahenee..
Kannattaa yrittää ainakin antaa hänelle valinta joko menee heti huomenna ilmoittautumaan hoitoon että pääsee kuiville (mene mukaan, henkisesti riippuvaisilla yleensä vaikea hakea apua ja vähättelee ongelmia/juomista/huumeita).
Tai sinä lähdet.
Tämäkään ei tietenkään takaa että hän pystyisi olemaan kuivilla jatkossa
Itse en ikinä jatkaisi henkilön kanssa joka on alko/huume koukussa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä se nimenomaan on. T. Alkoholistin/sekakäyttäjän ex
Rakastin, mutta lopulta piti lähteä. 5 vuotta olimme yhdessä. Ei ikävä katoiluja ja sen aiheuttamaa huolta ja kaikkea muuta mitä siihen elämään liittyi.
ite olit ukkosi VALINNUT!!. älä narise siis
Täällä on aika monta naista, jotka ovat olleet suhteessa päihderiippuvaisen kanssa. Kyllä meitä Suomesta löytyy. Jotenkin sitä aina toivoo, ettei teidän nuorten naisten tarvitsisi tärvellä elämäänne samalla tavalla. Mutta taitaa olla niin, että jokaisen täytyy kokea ja oppia asiat kantapään kautta. Ei se riitä, vaikka täällä kuorossa yritämme avata asiaa. Sinun ja muiden vastaavassa tilanteessa olevien täytyy vain itse elää se läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Silmäni ovat alkaneet avautua koko ajan enemmän tämän ihmisen suhteen ja nämä teidän kommenttinne ovat vahvistaneet niitä ajatuksia, mitä minulle on hänestä tullut. Haluan vaan aina uskoa hyvyyteen ja että ns. pahat ihmiset voisi jotenkin käännyttää hyviksi. Se on varmaan aika lapsellinen ajatusmaailma.
Ap
Hyvänen aika, eihän hän ole varmaankaan paha. Hän on riippuvainen, addikti, alkoholisti. Hänessä voi olla paljon hyvää. Mutta poikaystävä-/aviomiesmateriaalia hän ei ole.
No siis kirjoitin "ns. paha ihminen", sillä hän on pahoinpidellyt useita ihmisiä kamapäissään.
Ap
Miksi tätä on alapeukutettu?
Ap
Tiedät vastauksen itsekin. Kirjoita se tähän: ______________________.
Vaikea uskoa että tämä on totta, ap tai mies. Olisin mieluummin yksin haarukka silmämunassa kun ottaisin elämääni tuollaista sekoilua. Eikö sulla ole työtä, ystäviä, perhettä? Keskity niihin ja odota että löydät jonkun muun kun tautisen, täisen narkkipummin elämääsi. Hyi olkoon.
Kyllähän tohon sen 5 vuotta elämäänsä törsää. Jännää?
Lähinnä lupaus kerkiä Happy Hour kaljoille saattaa pitää paikkaansa.