Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko päihderiippuvaisen miehen tapailu aina tällaista?

Vierailija
14.10.2021 |

Nähdään kun nähdään, voi mennä useita päiviä ettei toisesta kuulu mitään eikä vastaa puheluihin, vaikka soittaisi kymmeniä kertoja aikavälillä 10 - 22. Puhuu paljon tulevaisuudesta kuinka tullaan tekemään sitä ja tätä. Lupaa että huomenna mennään sinne ja tuonne, mutta mitään lupauksia ei pidetä kun tuskin niitä huomenna edes muistetaan.

Onko tämä ihan tavallista päihderiippuvaisille? Paljon puhetta, vähän tekoja, tarvitsee paljon omaa aikaa (sen kyllä tietää mitä silloin tekee).

En tiedä kauanko jaksan tällaista enää, mutta se aika kun olemme yhdessä on ihanaa ja hauskaa.

On paha mieli.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi soitat kymmeniä kertoja, jos toinen ei vastaa? Luulisi, että yksi soitto riittää ja toinen soittaa sitten tarvittaessa. Toinen on ehkä alkoholisti, mutta sinä kuulostat maaniselta...

Toinen on alkoholisti. Ja ap läheisriippuvainen 👌

Vierailija
22/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensideitillä ravintolassa joi kaksi tuoppia ennen alkuruokia. Liikennevaloissa lyssähteli slaavikyykkyyn käärimään sätkiä. Rakastuneena sitä niin helposti ohittaa hälytysmerkit.

Mies joka tekee slaavikyykyn, tai kurkipotkun ensitreffeillä <3 Jatkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se varmasti tuollaista on, itse en katselisi hetkeäkään. Ei niin ihanaa miestä voisi ollakaan.

Vierailija
24/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, juuri tuollaista. Elämä alkaa aina vasta "sitten kun".

Älä tuhlaa aikaasi.

Jos haluat vertaistukea, saat sitä paremmin paihdelinkki.fi palstan Kotikanavalta kuin täältä.

Vierailija
25/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihan oikeasti itsearvostusta kehiin+ hyväksy se tosiasia ettet tule koskaan saamaan sitä mitä toivoisit tuolta ihmiseltä (hyvää rakastavaa parisuhdetta.) Älä tuhlaa enempää aikaasi, eteenpäin! Ja kun pistät homman poikki, LAITA ne estot päälle sillä luvassa on säälinkerjuuta, uhriutumista, takaisinvonkausta, ehkä jopa uhkailua. Voi tulla tuolle tyypille yllärinä, kun et katselekaan meininkiään enää.

Niin ja pääset nopeasti yli kyllä kun tajuat kunnolla miten hyvän päätöksen teit, jos törmäätte asuinalueellanne jatkossa niin big deal. Se on heippa ja heippa taas, ja jatkat päivääsi ihan normaalisti. Tsemppiä, nuorempana haksahdin itsekin yhteen hiton hyvännäköiseen mutta ongelmaiseen rastapäähän, huomio imarteli. Tulin onneksi nopeasti järkiini.

Vierailija
26/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoista se on. Olet aina kakkonen päihteelle. Päihteissä mies voi sitten kanssa paneskella niitä päihdeporukan päihdenaisia jne yms ja tehdä muita tyhmyyksiä, voi lähteä kuittaamaan velkoja rikoksilla jne. Kannattaa miettiä haluaako sellaisen elämäntyylin.

Tämä on sama kuin nainen jolla on koira. Koskaan et ole tasavertainen vaan hyvä olla saatavilla tarpeen tullessa.

Vierailija
27/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku soittaaa kymmeniä kertoja puhelimeeni, ajattelisin tosi hädän olevan kyseessä tai sitten joku jolla viiraa päässä. Mielestäni tässä tuo miehen alkoholismi on lopulta pienempi pahe kuin sinun käytöksesi. 

Vierailija
28/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelitte miksi soitan miehelle useita kymmeniä kertoja - syy on se, ettei mies voi soittaa minulle ja koska hän itse on pyytänyt, että soittaisin hänelle ja mikäli hän ei vastaa, voisin soittaa niin monta kertaa että hän lopulta vastaa.

Ap

Vierailija
29/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen jokainen kohta pätee kaveriini. Hän ei ole alkoholisti, mutta kylläkin peliriippuvainen, seksiriippuvainen.

Olisiko mahdollista, että nuo ongelmat eivät liity vain päihteisiin vaan ovat nimenomaan riippuvuusongelmaisen ihmisen ongelmia.

Vierailija
30/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelitte miksi soitan miehelle useita kymmeniä kertoja - syy on se, ettei mies voi soittaa minulle ja koska hän itse on pyytänyt, että soittaisin hänelle ja mikäli hän ei vastaa, voisin soittaa niin monta kertaa että hän lopulta vastaa.

Ap

Siis miksi mies ei voi soittaa sinulle, ja miksi kuitenkin soitat kymmeniä kertoja? 

Vierailija
31/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, juuri tuollaista. Elämä alkaa aina vasta "sitten kun".

Älä tuhlaa aikaasi.

Jos haluat vertaistukea, saat sitä paremmin paihdelinkki.fi palstan Kotikanavalta kuin täältä.

Nyt on heikoissa kantimissa, jos ap jo vertaistukea tarvitsee, vasta tapailevat...

Vierailija
32/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis miksi mies ei voi soittaa sinulle, ja miksi kuitenkin soitat kymmeniä kertoja? 

Saldo loppu.

Vierailija
33/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hänellä on prepaid ja kuulemma pystyy soittamaan vain tiettyihin liittymiin.

Soitan useita kymmeniä kertoja siksi, kun olemme sopineet tapaavamme ja haluan saada hänet tietenkin kiinni, jotta voimme sopia tapaamisesta. Mutta kun mitään vastausta ei kuulu... 😥

Ap

Vierailija
34/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi hyvä luoja.

Vierailija
35/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet suhteessa jonku nistin kanssa joka ei vastaa sulle puhelimeen ja jolla ei ole saldoa että pystyis soitta sulle? Voi luoja. Oletko todella noin reppana?

Vierailija
36/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että kuulostan tosi säälittävältä, mutta minkä sille mahtaa, että ihastuu. Irrottautuminen on se vaikein homma. Jotenkin vaan sydän sanoo, ettei vielä ole sen aika. Haluaisin uskoa siihen, mitä hän on puhunut.

Ap

Vierailija
37/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olet suhteessa jonku nistin kanssa joka ei vastaa sulle puhelimeen ja jolla ei ole saldoa että pystyis soitta sulle? Voi luoja. Oletko todella noin reppana?

Ollaan tapailtu vaan. Tiedän kyllä ettei kuulosta hyvältä, mutta minkä sille voi, että ihastuu.

Ap

Vierailija
38/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että kuulostan tosi säälittävältä, mutta minkä sille mahtaa, että ihastuu. Irrottautuminen on se vaikein homma. Jotenkin vaan sydän sanoo, ettei vielä ole sen aika. Haluaisin uskoa siihen, mitä hän on puhunut.

Ap

Auttaisko, jos vielä samalla uskoisit joulupukkiin ja sadun prinsessoihin ja prinsseihin? Onnellisia elämänsä loppuun asti.

Vierailija
39/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sori nyt, mutta se on kyllä läheisriippuvuus mikä tässä sanoo. Mutta keep on going, mene syvemmälle, sun valinta ja elämä

Vierailija
40/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Auttaisko, jos vielä samalla uskoisit joulupukkiin ja sadun prinsessoihin ja prinsseihin? Onnellisia elämänsä loppuun asti.

Naurahdin. Kiitos 😁 Tästä tuli mieleen taas sekin, että meillä on tämän miehen kanssa niin samanlainen huumorintaju. Se on tosi tärkeää minulle, että toisen kanssa on hauskaa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi