Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko päihderiippuvaisen miehen tapailu aina tällaista?

Vierailija
14.10.2021 |

Nähdään kun nähdään, voi mennä useita päiviä ettei toisesta kuulu mitään eikä vastaa puheluihin, vaikka soittaisi kymmeniä kertoja aikavälillä 10 - 22. Puhuu paljon tulevaisuudesta kuinka tullaan tekemään sitä ja tätä. Lupaa että huomenna mennään sinne ja tuonne, mutta mitään lupauksia ei pidetä kun tuskin niitä huomenna edes muistetaan.

Onko tämä ihan tavallista päihderiippuvaisille? Paljon puhetta, vähän tekoja, tarvitsee paljon omaa aikaa (sen kyllä tietää mitä silloin tekee).

En tiedä kauanko jaksan tällaista enää, mutta se aika kun olemme yhdessä on ihanaa ja hauskaa.

On paha mieli.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se on. Olet aina kakkonen päihteelle. Päihteissä mies voi sitten kanssa paneskella niitä päihdeporukan päihdenaisia jne yms ja tehdä muita tyhmyyksiä, voi lähteä kuittaamaan velkoja rikoksilla jne. Kannattaa miettiä haluaako sellaisen elämäntyylin.

Vierailija
2/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista on; et voi luottaa. Kuulostaa han tuo nytkin kamalalta, joten miksi jäät katsomaan. Ei se ainakaan parempaan muutu,jos alkuvaiheessa on jo tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensideitillä ravintolassa joi kaksi tuoppia ennen alkuruokia. Liikennevaloissa lyssähteli slaavikyykkyyn käärimään sätkiä. Rakastuneena sitä niin helposti ohittaa hälytysmerkit.

Vierailija
4/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan vieläpä niin lähellä toisiamme, että vaikka katkaisin välit hänen kanssaan, saattaisin törmätä häneen koska tahansa 😥

Ap

Vierailija
5/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tavallista. Hyvissä fiiliksissä uskotaan tulevaisuuteen ja suunnitellaan sitä, laskuissa ei kiinnosta mikään/ei pysty mihinkään.

Vierailija
6/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*katkaisisin

Ap

Vierailija
7/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, alussa se on tollaista rentoa olemista aina silloin tällöin, mutta se muuttuu ja elämästä tulee pirullista, aivan, et tietenkään usko, sillä mies on luvannut toisin ja kyllä sun rakkaus muuttaa päihteiden väärinkäyttäjän ihan tavalliseksi ihmiseksi.

Vierailija
8/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pilaa terveyttäsi niinkuin minä tein piri- ja subupään kanssa. Tulet aina olemaan kakkonen. Ovat taitavia valehtelemaan ja manipuloimaan. Saatat joutua rikoksiin mukaan tahtomattasi jos muutatte yhteen. Kämpässä säilytetään aineita yms. Muista myös hiv ja c hepa.

Vierailija
9/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa aikaasi alkkikseen, ansaitset parempaa!

Vierailija
10/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mielenkiintoiselta jänskämieheltä. Älä vain luovu moisesta aarteesta ❤ Parempia miehiä ei tunnetusti olekaan.

Vierailija
11/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi soitat kymmeniä kertoja, jos toinen ei vastaa? Luulisi, että yksi soitto riittää ja toinen soittaa sitten tarvittaessa. Toinen on ehkä alkoholisti, mutta sinä kuulostat maaniselta...

Vierailija
12/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkikset ja narkit ovat tuollaisia. Minkäs teet.

Vierailija
13/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakene ap, särjet vain itsesi tuossa.

Vierailija
14/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaa

Vierailija
15/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi paha mieli? Heivaa suosiolla helvettiin se riippuvainen vätys.

Vierailija
16/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat hullulta, jos soitat kymmeniä kertoja. Antaisin hatkat jo  tuon takia. 

Vierailija
17/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen henkilö voi edes kiinnostaa täyspäistä ihmistä.

Vierailija
18/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutaan vieläpä niin lähellä toisiamme, että vaikka katkaisin välit hänen kanssaan, saattaisin törmätä häneen koska tahansa 😥

Ap

Mitä sitten vaikka törmäisitte? Älä jää kärsimään tuollaseen suhteeseen.

Vierailija
19/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti meni tälläisen hurmaavan ja älykkään juopon kanssa naimisiin, sai potkuja töistä ja häätöjä parista asunnosta, oli kännissä vittumainen paska ja osasi todella haavoittaa.

Tän takia mun on vaikea luottaa ihmisiin, koska ne pettää aina. Tää juoppo oli mun faija.

P.S Mun äiti kuoli ennenaikaisesti tän paskaläjän takia.

Vierailija
20/74 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, anna olla ja jatka matkaasi. Mä tein tuollaiselle vielä lapsenkin. Ja ei, en tarvitse saarnoja, kiitos. Tiedän itsekin oman tyhmyyteni. Osasyynä myös vanhempieni avioero, ja isän poistuminen mun elämästäni. Tilannetta pahensi kaksi isäpuolta, toinen juoppo ja toinen yritti lyödä minua. Olin aika sekaisin.

Työt jätti just kun ois rahaa eniten tarvittu, ja alkoi päätoiminen juominen. Väkivalta astui sitten pian myös kuvioihin. Lopuksi sekosi ja näki vihreitä liskoja, eikä minuakaan enää tunnistanut yhtenä päivänä. Mä olin jo hommannut asunnon mulle ja lapselle ja lähdin salaa. Seuraavaksi me oltais oltu ruumiita. Mieti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi