Miksi meidän taloyhtiön pihaa ei olla aurattu kun taas muiden taloyhtiöiden pihat on aurattu?
Normaalisti taloyhtiön pihat aurataan yöllä tai aamuyöllä jotta ihmiset pääsee aamulla töihin tai asioille päivän aikana. Ei tonne pihalle edes ambulanssi pääse jos nyt olisi hätä.
Ketä tästä saan syyttää että meidän taloyhtiön pihaa ei aurata siten että aamulla on lumet poissa?
Kommentit (28)
Vanhuksille kurinpalautus kun laiskottelevat. Eläkeläisillä ei ole muuta kuin aikaa. Työssäkäyville pitää suoda viikonloppulepo.
Kai se sullakin lapio kädessä pysyy ?
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä lapioisin lumia?
Jos lunta on tullut paikkakunnallamme paljon voi olla että ei ole ehtinyt auraaja vielä hoidella kaikkia pihoja.
Kannattaa vaihtaa huolto yhtiötä, taloyhtiön ostopalvelut kannattaa kilpailuttaa 2v välein.
Ai miksi? No vaikka siksi että pääset kulkemaan? Jos tulisi niin paha myräkkä että etuovelta et pääse, niin odotako että joku tulee lapioimaan sun puolesta?🤣 Sitäpaitsi, se on hyvää arkiliikuntaa, ei tekis pahaa sullekaan.
Jos olette ottaneet halvimman sopimuksen. Halpaan hintaan on yleensä syy. Usein se, että on vähemmän työntekijöitä ja kalustoa. Kannattaa ottaa sama yhtiö kuin naapureilla. Tulee tehtyä lumityöt samalla kertaa kaikille. Meille sanoi huoltoyhtiö jo ihan suoraan kilpailutusvaiheessa, että yhtiönne on perimmäisenä eli se aurataan viimeisenä.
No kyllä vuorotyöläiset pääsee sunnuntai aamuna töihin vaikkei ole aurattu, minäkin olen päässyt, vaikkei ikinä ole aamuyöllä aurattu
Ainainen valitus taas alkaa. Onko ap:lla jokin vamma, jotta se kola tai lapio ei pysy kädessä ?
Mä teen itse lumityöt, ei se ihan kauheasti vaadi ....
Jaa kyllä, meidän piha, tiet ja liittymä on aurattu ja hyvin, tein itse meni 3h.
hallitus jättänyt sopimuksen tekemättä tai jättänyt edelliset maksamatta. hallituksen jäsenet kolaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä lapioisin lumia?
Koska se edistää sun töihin pääsyä paljon paremmin kuin lässyttäminen vauva.fissä
Taas näitä uus avuttomia valittamassa täällä , nosta ap se peffa ylös ja mene lumihommiin jos ärsyttää.
Jaksat soitella suuta mutta lapio ja kola ei pysy kädessä. Pulkannaru
Se on ap nyt sun vuoro. Hopi hopi. Naapurit on tosi vihaisia..
Meillä aurauksen hoitaa yksi eläkeläisistä ja ehkä hän on nyt estinyt työnsä hoitamaan.