IL: Peppuseksijankkaaja vei jo hetkeksi uskon ihmisiin
Kommentit (2251)
Pääseeköhän tämä ketju lööppeihin.
"Juttu peppuseksijankkaajasta synnytti pitkän peppuseksijankkausketjun"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavuuden huippu tää että lähes 100% prosenttia tänne kirjoitetuista pariutumista koskevista ketjuista on miesten katkeraa ulinaa
Eikä ole, vaan ylisjonnejen trollailua. Aika huolestuttavaa jos et sen vertaa kykene erottamaan…
Sama asia siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tää keju lähtenyt sen suremisesta ettei tyyppi lähtenyt treffeille, vaan kauhistelusta mitä kaikkea maailmasta löytyy. Ei sen tyypin kanssa kukaan halua treffeille eikä kukaan jää perään itkemään.
Lehtijuttu ja kohta 50 sivua mäkätystä AV:lla.
Harvan äijän perään on deittien perumisen takia näin paljon itketty!
Ei vaan miehet tällä ovat itkeneet kun eivät saa a nu s a uko seksiä. Vaikka se on niin ihanaa ja tuntu7 hyvältä.
Kukaan ei ole sellaista itkenyt. Lähinnä näyttäisi olevan päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavuuden huippu tää että lähes 100% prosenttia tänne kirjoitetuista pariutumista koskevista ketjuista on miesten katkeraa ulinaa
Eikä ole, vaan ylisjonnejen trollailua. Aika huolestuttavaa jos et sen vertaa kykene erottamaan…
Paskat on. Viimeiset kymmenen vuotta miehet ei ole täällä muuta tehneetkään kuin jankanneet naisten nirsoudesta ja hypergamiasta. Ihan turha selittää sitä tekstimassaa millään ylisjonnejen trollailulla. Ja se kaikki on ollut ihan eeppisen turhaa. Sama kuin mies valittaisi että sukset on paskat samalla kun yrittää hiihtää hiekassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tää keju lähtenyt sen suremisesta ettei tyyppi lähtenyt treffeille, vaan kauhistelusta mitä kaikkea maailmasta löytyy. Ei sen tyypin kanssa kukaan halua treffeille eikä kukaan jää perään itkemään.
Kukaan ei itke sen tyypin perään, sen sijaan me itketään kun me joudutaan lukemaan kaikki päivät täältä sen ja kaltaistensa loputtomia itsesäälisiä ulinoita siitä miksi naiset ei kelpuuta ja miksi naiset on niin nirsoja ja selittäkää naiset. Me halutaan että se löytää naisen ja vihdoinkin ulina loppuu. Ei todellakaan tule tapahtumaan, ja ketju on täynnä jamppoja joilla on sama kohtalo.
Ja "teidän" neuvonne peppuseksistä pitävälle miehelle on ettei kerro naiselle että pitää peppuseksistä.
Hyvin vedät, täytyy myöntää.
Ei, meidän neuvo on se että mies käyttäytyy niin kuin normaali ihminen eikä mikään hiton creepy anaalijankkaaja joka tivaa tollasia asioita ennen kuin on edes tavattu ihmisiltä joita ei ole yhtään varoitettu etukäteen.
1. Jos peräreikä on merkityksellisin asia parisuhteessa, vihjaa siihen jo profiilissasi hienotunteisesti.
2. Jos yksikään nainen ei vastaa, koska peräreikä on harvan naisen parisuhteen keskiössä, etkä voi laittaa aiheesta profiiliin, niin ota asia puheeksi vain naisten kanssa, jotka ovat selvästi halukkaita viemään viestittelyä seksuaaliseksi ennen tapaamista.
3. Jos nainen on kiinnostava, mutta ei millään lailla vinkkaa siihen suuntaan että anaaliseksi on asia josta haluaa puhua ennen tutustumista, niin sitten menet vaan sinne treffeille ja käyttädyt kuin normaali ihminen ja otat asian puheeksi vasta kun se tuntuu luontevalta ja teillä on joku yhteys olemassa. Tietenkään ei tarvitse viikkoja tai kuukaisia odottaa, vaan hyvin voi ottaa alkuvaiheessa puheeksi, jos anus ihan aikuisten oikeasti ajaa kaiken muun ohi.
Kukaan ei ole luvannut teille että pariutuminen olisi helppoa. Jos ei tätä vertaa ole halua käyttäytyä järkevästi, niin lopettakaa nyt ainakin se hemmetin ulina.
1. edelleenkin se että peräreikä olisi jutun miehelle merkityksellisin asia parisuhteessa on täällä kehitetty olkiukko. Jotenkin jännästi nyt joukolla heittäydytään niin tyhmään päättelyyn että jos mies ei lähde jonkin kriteerin takia deiteille, se oli hänen ainoa tai tärkein kriteerinsä. Ihmisellä voi olla, ja useimmiten onkin, montakin kriteeriä minkä perusteella ei lähde deiteille.
2. "Selvä halukkuus" on taas puhtaan subjektiivinen käsite. Olisi kiinnostavaa nähdä jutun toimittajan ja miehen välinen koko viestittely.
3. toistat kohdan 1 kriteeriolkiukon jälleen. Ja miksi ihmeessä miehen olisi lähdettävä sinne deiteille lottoamaan jos kerran hänelle tärkeästä kriteerista ei tule selvää, ja hän itse tahtoo tietää siitä ennen deittiä.
Kukaan ei ole väittänytkään että pariutuminen on helppoa. Vaikeammaksi sen tekee ainakin se ettei kerro mitä etsii ja mahdollisimman pitkään vitkuttelee sen kertomisessa jotta vain pääsisi treffeille kuin treffeille.
Liekö sinunlaisten paskahalvauksissa kiukkua siitä ettei mies ollutkaan niin epätoivoinen että olisi lähtenyt naisen kuin naisen kanssa deiteille, kehtasi jopa raakata jonkun heti kättelyssä seksuaalisen mieltymyksen takia. Sikamaista!
Sovitaanko että te palstamiehet lopetatte itkemisen täällä joka jumalan ketjussa, aiheesta viis, miten nirsoja naiset ovat ja blaa blaa itsesääli blaa syyttely blaa sheimaus blaa. Sen jälkeen mulle on ihan yks harvinaisen hailee millä tavalla munaatte pariutumisenne.
Sopii hyvin, kun en ole koskaan sellaista tehnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat on. Viimeiset kymmenen vuotta miehet ei ole täällä muuta tehneetkään kuin jankanneet naisten nirsoudesta ja hypergamiasta. Ihan turha selittää sitä tekstimassaa millään ylisjonnejen trollailulla. Ja se kaikki on ollut ihan eeppisen turhaa. Sama kuin mies valittaisi että sukset on paskat samalla kun yrittää hiihtää hiekassa.
😘😘😘
Anaaliin ei ole tarkoitus tunkea mitään, anaaliin tunkeminen mitä tahansa vahingoittaa peräsuolta ja esim just toi pidätyskyky vaikeutuu, aiheuttaa tulehduksia,haavoja yms.
Kuka haluaa parrua perseeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin monet naiset tuntuvat vihaavan peppuseksiä ja julistavat jyrkästi, etteivät koskaan suostuisi sitä edes kokeilemaan? Miten voi etukäteen tietää että se on niin kamalaa, jos ei edes kokeile?
Sehän tuntuu hyvältä naisestakin, kunhan mies malttaa vaan odottaa rauhassa että paikat rentoutuu eikä eteneminen enää nipistä... Itse ainakin olen aina nauttinut siitä, tosin mieheni on hyvin huomaavainen ja varovainen eikä tee jos sanon että pitää odottaa vielä. Jonkun random tindertyypin kanssa en kyllä tästä syystä peppuseksiä harrastaisi, vaan se sopii mielestäni vasta siinä vaiheessa kuvioon kun on luottamus miestä kohtaan ja tietää että tämä kunnioittaa naisen toiveita seksissä. Varomattoman kumppanin kanssa kyllä varmaan on kivuliasta.
Hei
Sinä ja muut, jotka olette sitä mieltä, että.se on niin ihanaa, niin kertokaa minulle, että miten usein itse harrastatte sitä= otatte itse hanuriin?Kerran päivässä? Viikossa? Koska , kun se on noin ihanaa, niin tottakai myös itse sitä harrastatte.
P. S Ei yarvitse edes h o.m o i l la, koska strap on on kekd8tty!
Riippuu siitä kuinka usein kumppani haluaa sellaista tehdä. Kaikki eivät ole lainkaan kiinnostuneita, toisilla taas rimjob ja suikkari on peruskauraa.
Tuolle on jo kolmeen kertaan selitetty miksi seksuaaliset mieltymykset eivät välttämättä ole symmetrisiä mutta ei se tajua koska ei haluakaan tajuta. Tai no siis tajuaa kyllä mutta esittää ettei tajua koska tarkoitus on vain saada polttoainetta sekavalle miesvihaörinälle.
Älä puhu soopaa.
Ei ole selitetty.
On vain yritetty kätkeytyä sen taakse että vagina ja penis.
Ei ole vastattu kysymykseen miksei miehen tarvitse olla kokeilun haluinen peppunsa suhteen, vaikka hänellä on siellä lähellä vielä extra nautintoa tuottava rauhanen?
Ei ole vastattu miksi naisia saa syytellä siveyden sipuliksi, mutta miestä ei.
Ei ole kuin sössötetty jotain sekavaa homoudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei itke sen tyypin perään, sen sijaan me itketään kun me joudutaan lukemaan kaikki päivät täältä sen ja kaltaistensa loputtomia itsesäälisiä ulinoita siitä miksi naiset ei kelpuuta ja miksi naiset on niin nirsoja ja selittäkää naiset. Me halutaan että se löytää naisen ja vihdoinkin ulina loppuu. Ei todellakaan tule tapahtumaan, ja ketju on täynnä jamppoja joilla on sama kohtalo.
Ja "teidän" neuvonne peppuseksistä pitävälle miehelle on ettei kerro naiselle että pitää peppuseksistä.
Hyvin vedät, täytyy myöntää.
Mun neuvoni sellaiselle miehelle, joka valikoi puolisonsa ensisjaisesti sillä kriteerillä, ottaako tämä parrua perärööriin on, että kirjoittakaa se heti siihen profiiliin. "Etsin vain anaaliseksiin heti suostuvia naisia, jos et ole valmis siihen, pyyhi vasuriin". Ei tarvi kenenkään tuhlata aikaa edes siihen vähäiseen viestittelyyn tai tapaamisen suunnitteluun.
..paitsi ettei mies etsinyt anaaliseksiin HETI suostuvaisia naisia.
Eli se on ihan ok mennä tuollaisen kanssa treffeille, sillä vaikka sanoisin tykkääväni anaaliseksistä, en välttämättä tarkoita että haluaisin sitä tämä vuonna tai edes ikinä hänen kanssaan? Tai ehkä tykkään siitä, mutta vain antavana osapuolena?
Tottakai on OK. Tosin se vain antava osapuolius on hyvä mainita etukäteen.
Treffaillessa sititen selviää oletko halukas tännä vuonna tai deittisi kanssa ensinkään.
Pakko kysyä, että etkö ollenkaan huomaa mitään tökeröä tai mautonta naisen käytöksessä, jossa te olette mätsänneet ja jutelleet muutaman päivän. Sitten sovitte, että tapaatte ja siinä samana päivänä kun teillä on treffit sovittuna illemmalle, naiselta tulee viesti: "Hei, onpa kiva tavata illalla! Yksi juttu muuten, Voisitko kertoa sun peniksesi tarkat mitat, pituuden ja paksuuden juhlakunnossa, sillä mä en näe mitään syytä lähteä sun kanssasi ulos, ellei sun peniksesi ole vähintään 17 cm pitkä ja 6 cm paksu."
Tässä toki varmasti kaikki on sitä mieltä, että kaikilla on oikeus mieltymyksiinsä, mutta eikö teille yhtään tule mieleen fiksumpaa tapaa hoitaa asia?
En näe. Tuossa kohtaa olisimme joka tapauksessa jo vaihtaneet kuvia, ehkä runkanneet yhdessä videopuhelussa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin monet naiset tuntuvat vihaavan peppuseksiä ja julistavat jyrkästi, etteivät koskaan suostuisi sitä edes kokeilemaan? Miten voi etukäteen tietää että se on niin kamalaa, jos ei edes kokeile?
Sehän tuntuu hyvältä naisestakin, kunhan mies malttaa vaan odottaa rauhassa että paikat rentoutuu eikä eteneminen enää nipistä... Itse ainakin olen aina nauttinut siitä, tosin mieheni on hyvin huomaavainen ja varovainen eikä tee jos sanon että pitää odottaa vielä. Jonkun random tindertyypin kanssa en kyllä tästä syystä peppuseksiä harrastaisi, vaan se sopii mielestäni vasta siinä vaiheessa kuvioon kun on luottamus miestä kohtaan ja tietää että tämä kunnioittaa naisen toiveita seksissä. Varomattoman kumppanin kanssa kyllä varmaan on kivuliasta.
Hei
Sinä ja muut, jotka olette sitä mieltä, että.se on niin ihanaa, niin kertokaa minulle, että miten usein itse harrastatte sitä= otatte itse hanuriin?Kerran päivässä? Viikossa? Koska , kun se on noin ihanaa, niin tottakai myös itse sitä harrastatte.
Riippuu siitä kuinka usein kumppani haluaa sellaista tehdä. Kaikki eivät ole lainkaan kiinnostuneita, toisilla taas rimjob ja suikkari on peruskauraa.
Tuolle on jo kolmeen kertaan selitetty miksi seksuaaliset mieltymykset eivät välttämättä ole symmetrisiä mutta ei se tajua koska ei haluakaan tajuta. Tai no siis tajuaa kyllä mutta esittää ettei tajua koska tarkoitus on vain saada polttoainetta sekavalle miesvihaörinälle.
Älä puhu soopaa.
Ei ole selitetty.
On vain yritetty kätkeytyä sen taakse että vagina ja penis.
Ei ole vastattu kysymykseen miksei miehen tarvitse olla kokeilun haluinen peppunsa suhteen, vaikka hänellä on siellä lähellä vielä extra nautintoa tuottava rauhanen?
Ei ole vastattu miksi naisia saa syytellä siveyden sipuliksi, mutta miestä ei.
Ei ole kuin sössötetty jotain sekavaa homoudesta.
Jep. Ja osan aikaa spessu sössöttää täällä ihan 1:xeen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei
Linkkaapa tai lainaapa tähän vähän sitä selitystä sitten.
Me kun ei olla huomattu, vaikka koko ketju on luettu.
Vierailija kirjoitti:
Anaaliin ei ole tarkoitus tunkea mitään, anaaliin tunkeminen mitä tahansa vahingoittaa peräsuolta ja esim just toi pidätyskyky vaikeutuu, aiheuttaa tulehduksia,haavoja yms.
Mistä se anaali tietää olla hajoamatta kun sieltä pungertaa ulos iso kanki välillä aika rosopintaistakin paskaa, mutta älyää hajota heti jos liukastettu kalu matkaakin toiseen suuntaan?
Onko siinä ryppyreijän tietämillä joku diodi mikä tunnistaa liikkeen suunnan ja laukaisee hajoamisreleen?
Todistavat Alex ja Juha kirjoitti:
Toimittaja ei ainakaan ollut persu, koska persu ei sitä myy, vaan antaa ilman.
Oletteko Te Alex&Juha persuja ja hoonaatte toisianne? Vai mikä oli ulostulonne sanoma?
Lienee jokaisen oma asia millainen seksi sytyttää: Seksiä ei sitäpaitsi edes saa ostaa, joten ei kait kukaan lainkuuliainen sitä myykään.
Miksi naista saa käskeä kipsaamaan p:sä umpeen?
Miksei miehillä ole samaa velvollisuutta olla an44li myönteinen oman aukkonsa rassaamisen suhteen?
Mistä tämä epäloogisuus johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei
Linkkaapa tai lainaapa tähän vähän sitä selitystä sitten.
Me kun ei olla huomattu, vaikka koko ketju on luettu.
Sullekin kysymys tuosta symmetriasta.
Jos heteromies tykkää laueta naisen suuhun niin pitääkö sen kiihottua myös siitä että joku nallekarhugay laskee sen miehen suuhun lastit?
Jos ei, niin miksi sillä heteromiehellä on tässä tapauksessa vapaus olla ihan hetero mieltymyksineen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se anaali tietää olla hajoamatta kun sieltä pungertaa ulos iso kanki välillä aika rosopintaistakin paskaa, mutta älyää hajota heti jos liukastettu kalu matkaakin toiseen suuntaan?
Onko siinä ryppyreijän tietämillä joku diodi mikä tunnistaa liikkeen suunnan ja laukaisee hajoamisreleen?
Olet varmaan sama joka puhui kusisesta suolenpätkästä, olettaen että pissa tulee sieltä mistä menkat ja vauvatkin.
Olisi hyvä jos kävisitte vaikka peruskoulun ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla jotenkin outo nykymaailmassa, kun minua kiinnostaa ensin tutustua ihmiseen ja jos tunteita herää, niin sitten miettiä seksiä. Siksi varmaan olenkin sinkku, kun nykyään ilmeiseti pitää listata seksimieltymykset jo ennen kuin edes tietää onko mahdollinen treffikumppani yhtään kiinnostava parisuhdemielessä.
Kato kun tunnevammaiset prshäiriöiset miehet rnkuttaa pokea aamusta iltaan, ja niitten mielestä se on parisuhde. Että nainen on tavara joka toteutta sen, minkä tahdissa ne on rnkuttaneet. Pokeriippuvsisen tunjevammaisen miehen kanssa ei kannata olla missään tekemisissä.
Taitaa tabletin kosketusnäyttö vedellä viimeisiään kun sinä avaudut anaalista! (pun definitely intended)
Kyllä tää runkkujankkaaja syöttää sen kasitonnin täyteen. Ja taas voitin! tuumii spessu.
AnaaliKASItonnia täyteen? Huh huh. Vähän nyt jarrua, sinä pyllyiloittelun Lotta Näkyvä.
¯\_(ツ)_/¯ 𝙴𝚗𝚜𝚒𝚗 𝚔𝚘𝚑𝚝𝚒 𝚊𝚗𝚊𝚊𝚕𝚒𝟸𝚜𝚝𝚊 ¯\_(ツ)_/¯
Onko tämä suurin saavutuksesi elämässäsi, trolli, sen lisäksi, että opit sit8maan kengännauhasi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi naista saa käskeä kipsaamaan p:sä umpeen?
Miksei miehillä ole samaa velvollisuutta olla an44li myönteinen oman aukkonsa rassaamisen suhteen?
Mistä tämä epäloogisuus johtuu?
Koska ei ole lakia mikä tämän kieltäisi?
Nyt pykäämään kansalaisaloitetta missä rikoslakiin lisätään "luvaton kehoitus perseen umpeen kipsaamisesta".