IL: Peppuseksijankkaaja vei jo hetkeksi uskon ihmisiin
Kommentit (2259)
PÀÀseeköhÀn tÀmÀ ketju lööppeihin.
"Juttu peppuseksijankkaajasta synnytti pitkÀn peppuseksijankkausketjun"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavuuden huippu tÀÀ ettÀ lÀhes 100% prosenttia tÀnne kirjoitetuista pariutumista koskevista ketjuista on miesten katkeraa ulinaa
EikĂ€ ole, vaan ylisjonnejen trollailua. Aika huolestuttavaa jos et sen vertaa kykene erottamaanâŠ
Sama asia siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EihÀn tÀÀ keju lÀhtenyt sen suremisesta ettei tyyppi lÀhtenyt treffeille, vaan kauhistelusta mitÀ kaikkea maailmasta löytyy. Ei sen tyypin kanssa kukaan halua treffeille eikÀ kukaan jÀÀ perÀÀn itkemÀÀn.
Lehtijuttu ja kohta 50 sivua mÀkÀtystÀ AV:lla.
Harvan ÀijÀn perÀÀn on deittien perumisen takia nÀin paljon itketty!
Ei vaan miehet tÀllÀ ovat itkeneet kun eivÀt saa a nu s a uko seksiÀ. Vaikka se on niin ihanaa ja tuntu7 hyvÀltÀ.
Kukaan ei ole sellaista itkenyt. LÀhinnÀ nÀyttÀisi olevan pÀinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavuuden huippu tÀÀ ettÀ lÀhes 100% prosenttia tÀnne kirjoitetuista pariutumista koskevista ketjuista on miesten katkeraa ulinaa
EikĂ€ ole, vaan ylisjonnejen trollailua. Aika huolestuttavaa jos et sen vertaa kykene erottamaanâŠ
Paskat on. Viimeiset kymmenen vuotta miehet ei ole tÀÀllÀ muuta tehneetkÀÀn kuin jankanneet naisten nirsoudesta ja hypergamiasta. Ihan turha selittÀÀ sitÀ tekstimassaa millÀÀn ylisjonnejen trollailulla. Ja se kaikki on ollut ihan eeppisen turhaa. Sama kuin mies valittaisi ettÀ sukset on paskat samalla kun yrittÀÀ hiihtÀÀ hiekassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EihÀn tÀÀ keju lÀhtenyt sen suremisesta ettei tyyppi lÀhtenyt treffeille, vaan kauhistelusta mitÀ kaikkea maailmasta löytyy. Ei sen tyypin kanssa kukaan halua treffeille eikÀ kukaan jÀÀ perÀÀn itkemÀÀn.
Kukaan ei itke sen tyypin perÀÀn, sen sijaan me itketÀÀn kun me joudutaan lukemaan kaikki pÀivÀt tÀÀltÀ sen ja kaltaistensa loputtomia itsesÀÀlisiÀ ulinoita siitÀ miksi naiset ei kelpuuta ja miksi naiset on niin nirsoja ja selittÀkÀÀ naiset. Me halutaan ettÀ se löytÀÀ naisen ja vihdoinkin ulina loppuu. Ei todellakaan tule tapahtumaan, ja ketju on tÀynnÀ jamppoja joilla on sama kohtalo.
Ja "teidÀn" neuvonne peppuseksistÀ pitÀvÀlle miehelle on ettei kerro naiselle ettÀ pitÀÀ peppuseksistÀ.
Hyvin vedÀt, tÀytyy myöntÀÀ.
Ei, meidÀn neuvo on se ettÀ mies kÀyttÀytyy niin kuin normaali ihminen eikÀ mikÀÀn hiton creepy anaalijankkaaja joka tivaa tollasia asioita ennen kuin on edes tavattu ihmisiltÀ joita ei ole yhtÀÀn varoitettu etukÀteen.
1. Jos perÀreikÀ on merkityksellisin asia parisuhteessa, vihjaa siihen jo profiilissasi hienotunteisesti.
2. Jos yksikÀÀn nainen ei vastaa, koska perÀreikÀ on harvan naisen parisuhteen keskiössÀ, etkÀ voi laittaa aiheesta profiiliin, niin ota asia puheeksi vain naisten kanssa, jotka ovat selvÀsti halukkaita viemÀÀn viestittelyÀ seksuaaliseksi ennen tapaamista.
3. Jos nainen on kiinnostava, mutta ei millÀÀn lailla vinkkaa siihen suuntaan ettÀ anaaliseksi on asia josta haluaa puhua ennen tutustumista, niin sitten menet vaan sinne treffeille ja kÀyttÀdyt kuin normaali ihminen ja otat asian puheeksi vasta kun se tuntuu luontevalta ja teillÀ on joku yhteys olemassa. TietenkÀÀn ei tarvitse viikkoja tai kuukaisia odottaa, vaan hyvin voi ottaa alkuvaiheessa puheeksi, jos anus ihan aikuisten oikeasti ajaa kaiken muun ohi.
Kukaan ei ole luvannut teille ettÀ pariutuminen olisi helppoa. Jos ei tÀtÀ vertaa ole halua kÀyttÀytyÀ jÀrkevÀsti, niin lopettakaa nyt ainakin se hemmetin ulina.
1. edelleenkin se ettÀ perÀreikÀ olisi jutun miehelle merkityksellisin asia parisuhteessa on tÀÀllÀ kehitetty olkiukko. Jotenkin jÀnnÀsti nyt joukolla heittÀydytÀÀn niin tyhmÀÀn pÀÀttelyyn ettÀ jos mies ei lÀhde jonkin kriteerin takia deiteille, se oli hÀnen ainoa tai tÀrkein kriteerinsÀ. IhmisellÀ voi olla, ja useimmiten onkin, montakin kriteeriÀ minkÀ perusteella ei lÀhde deiteille.
2. "SelvÀ halukkuus" on taas puhtaan subjektiivinen kÀsite. Olisi kiinnostavaa nÀhdÀ jutun toimittajan ja miehen vÀlinen koko viestittely.
3. toistat kohdan 1 kriteeriolkiukon jÀlleen. Ja miksi ihmeessÀ miehen olisi lÀhdettÀvÀ sinne deiteille lottoamaan jos kerran hÀnelle tÀrkeÀstÀ kriteerista ei tule selvÀÀ, ja hÀn itse tahtoo tietÀÀ siitÀ ennen deittiÀ.
Kukaan ei ole vÀittÀnytkÀÀn ettÀ pariutuminen on helppoa. Vaikeammaksi sen tekee ainakin se ettei kerro mitÀ etsii ja mahdollisimman pitkÀÀn vitkuttelee sen kertomisessa jotta vain pÀÀsisi treffeille kuin treffeille.
Liekö sinunlaisten paskahalvauksissa kiukkua siitÀ ettei mies ollutkaan niin epÀtoivoinen ettÀ olisi lÀhtenyt naisen kuin naisen kanssa deiteille, kehtasi jopa raakata jonkun heti kÀttelyssÀ seksuaalisen mieltymyksen takia. Sikamaista!
Sovitaanko ettÀ te palstamiehet lopetatte itkemisen tÀÀllÀ joka jumalan ketjussa, aiheesta viis, miten nirsoja naiset ovat ja blaa blaa itsesÀÀli blaa syyttely blaa sheimaus blaa. Sen jÀlkeen mulle on ihan yks harvinaisen hailee millÀ tavalla munaatte pariutumisenne.
Sopii hyvin, kun en ole koskaan sellaista tehnytkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat on. Viimeiset kymmenen vuotta miehet ei ole tÀÀllÀ muuta tehneetkÀÀn kuin jankanneet naisten nirsoudesta ja hypergamiasta. Ihan turha selittÀÀ sitÀ tekstimassaa millÀÀn ylisjonnejen trollailulla. Ja se kaikki on ollut ihan eeppisen turhaa. Sama kuin mies valittaisi ettÀ sukset on paskat samalla kun yrittÀÀ hiihtÀÀ hiekassa.
đđđ
Anaaliin ei ole tarkoitus tunkea mitÀÀn, anaaliin tunkeminen mitÀ tahansa vahingoittaa perÀsuolta ja esim just toi pidÀtyskyky vaikeutuu, aiheuttaa tulehduksia,haavoja yms.
Kuka haluaa parrua perseeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin monet naiset tuntuvat vihaavan peppuseksiÀ ja julistavat jyrkÀsti, etteivÀt koskaan suostuisi sitÀ edes kokeilemaan? Miten voi etukÀteen tietÀÀ ettÀ se on niin kamalaa, jos ei edes kokeile?
SehÀn tuntuu hyvÀltÀ naisestakin, kunhan mies malttaa vaan odottaa rauhassa ettÀ paikat rentoutuu eikÀ eteneminen enÀÀ nipistÀ... Itse ainakin olen aina nauttinut siitÀ, tosin mieheni on hyvin huomaavainen ja varovainen eikÀ tee jos sanon ettÀ pitÀÀ odottaa vielÀ. Jonkun random tindertyypin kanssa en kyllÀ tÀstÀ syystÀ peppuseksiÀ harrastaisi, vaan se sopii mielestÀni vasta siinÀ vaiheessa kuvioon kun on luottamus miestÀ kohtaan ja tietÀÀ ettÀ tÀmÀ kunnioittaa naisen toiveita seksissÀ. Varomattoman kumppanin kanssa kyllÀ varmaan on kivuliasta.
Hei
SinÀ ja muut, jotka olette sitÀ mieltÀ, ettÀ.se on niin ihanaa, niin kertokaa minulle, ettÀ miten usein itse harrastatte sitÀ= otatte itse hanuriin?Kerran pÀivÀssÀ? Viikossa? Koska , kun se on noin ihanaa, niin tottakai myös itse sitÀ harrastatte.
P. S Ei yarvitse edes h o.m o i l la, koska strap on on kekd8tty!
Riippuu siitÀ kuinka usein kumppani haluaa sellaista tehdÀ. Kaikki eivÀt ole lainkaan kiinnostuneita, toisilla taas rimjob ja suikkari on peruskauraa.
Tuolle on jo kolmeen kertaan selitetty miksi seksuaaliset mieltymykset eivÀt vÀlttÀmÀttÀ ole symmetrisiÀ mutta ei se tajua koska ei haluakaan tajuta. Tai no siis tajuaa kyllÀ mutta esittÀÀ ettei tajua koska tarkoitus on vain saada polttoainetta sekavalle miesvihaörinÀlle.
ĂlĂ€ puhu soopaa.
Ei ole selitetty.
On vain yritetty kÀtkeytyÀ sen taakse ettÀ vagina ja penis.
Ei ole vastattu kysymykseen miksei miehen tarvitse olla kokeilun haluinen peppunsa suhteen, vaikka hÀnellÀ on siellÀ lÀhellÀ vielÀ extra nautintoa tuottava rauhanen?
Ei ole vastattu miksi naisia saa syytellÀ siveyden sipuliksi, mutta miestÀ ei.
Ei ole kuin sössötetty jotain sekavaa homoudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei itke sen tyypin perÀÀn, sen sijaan me itketÀÀn kun me joudutaan lukemaan kaikki pÀivÀt tÀÀltÀ sen ja kaltaistensa loputtomia itsesÀÀlisiÀ ulinoita siitÀ miksi naiset ei kelpuuta ja miksi naiset on niin nirsoja ja selittÀkÀÀ naiset. Me halutaan ettÀ se löytÀÀ naisen ja vihdoinkin ulina loppuu. Ei todellakaan tule tapahtumaan, ja ketju on tÀynnÀ jamppoja joilla on sama kohtalo.
Ja "teidÀn" neuvonne peppuseksistÀ pitÀvÀlle miehelle on ettei kerro naiselle ettÀ pitÀÀ peppuseksistÀ.
Hyvin vedÀt, tÀytyy myöntÀÀ.
Mun neuvoni sellaiselle miehelle, joka valikoi puolisonsa ensisjaisesti sillÀ kriteerillÀ, ottaako tÀmÀ parrua perÀrööriin on, ettÀ kirjoittakaa se heti siihen profiiliin. "Etsin vain anaaliseksiin heti suostuvia naisia, jos et ole valmis siihen, pyyhi vasuriin". Ei tarvi kenenkÀÀn tuhlata aikaa edes siihen vÀhÀiseen viestittelyyn tai tapaamisen suunnitteluun.
..paitsi ettei mies etsinyt anaaliseksiin HETI suostuvaisia naisia.
Eli se on ihan ok mennÀ tuollaisen kanssa treffeille, sillÀ vaikka sanoisin tykkÀÀvÀni anaaliseksistÀ, en vÀlttÀmÀttÀ tarkoita ettÀ haluaisin sitÀ tÀmÀ vuonna tai edes ikinÀ hÀnen kanssaan? Tai ehkÀ tykkÀÀn siitÀ, mutta vain antavana osapuolena?
Tottakai on OK. Tosin se vain antava osapuolius on hyvÀ mainita etukÀteen.
Treffaillessa sititen selviÀÀ oletko halukas tÀnnÀ vuonna tai deittisi kanssa ensinkÀÀn.
Pakko kysyÀ, ettÀ etkö ollenkaan huomaa mitÀÀn tökeröÀ tai mautonta naisen kÀytöksessÀ, jossa te olette mÀtsÀnneet ja jutelleet muutaman pÀivÀn. Sitten sovitte, ettÀ tapaatte ja siinÀ samana pÀivÀnÀ kun teillÀ on treffit sovittuna illemmalle, naiselta tulee viesti: "Hei, onpa kiva tavata illalla! Yksi juttu muuten, Voisitko kertoa sun peniksesi tarkat mitat, pituuden ja paksuuden juhlakunnossa, sillÀ mÀ en nÀe mitÀÀn syytÀ lÀhteÀ sun kanssasi ulos, ellei sun peniksesi ole vÀhintÀÀn 17 cm pitkÀ ja 6 cm paksu."
TÀssÀ toki varmasti kaikki on sitÀ mieltÀ, ettÀ kaikilla on oikeus mieltymyksiinsÀ, mutta eikö teille yhtÀÀn tule mieleen fiksumpaa tapaa hoitaa asia?
En nÀe. Tuossa kohtaa olisimme joka tapauksessa jo vaihtaneet kuvia, ehkÀ runkanneet yhdessÀ videopuhelussa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin monet naiset tuntuvat vihaavan peppuseksiÀ ja julistavat jyrkÀsti, etteivÀt koskaan suostuisi sitÀ edes kokeilemaan? Miten voi etukÀteen tietÀÀ ettÀ se on niin kamalaa, jos ei edes kokeile?
SehÀn tuntuu hyvÀltÀ naisestakin, kunhan mies malttaa vaan odottaa rauhassa ettÀ paikat rentoutuu eikÀ eteneminen enÀÀ nipistÀ... Itse ainakin olen aina nauttinut siitÀ, tosin mieheni on hyvin huomaavainen ja varovainen eikÀ tee jos sanon ettÀ pitÀÀ odottaa vielÀ. Jonkun random tindertyypin kanssa en kyllÀ tÀstÀ syystÀ peppuseksiÀ harrastaisi, vaan se sopii mielestÀni vasta siinÀ vaiheessa kuvioon kun on luottamus miestÀ kohtaan ja tietÀÀ ettÀ tÀmÀ kunnioittaa naisen toiveita seksissÀ. Varomattoman kumppanin kanssa kyllÀ varmaan on kivuliasta.
Hei
SinÀ ja muut, jotka olette sitÀ mieltÀ, ettÀ.se on niin ihanaa, niin kertokaa minulle, ettÀ miten usein itse harrastatte sitÀ= otatte itse hanuriin?Kerran pÀivÀssÀ? Viikossa? Koska , kun se on noin ihanaa, niin tottakai myös itse sitÀ harrastatte.
Riippuu siitÀ kuinka usein kumppani haluaa sellaista tehdÀ. Kaikki eivÀt ole lainkaan kiinnostuneita, toisilla taas rimjob ja suikkari on peruskauraa.
Tuolle on jo kolmeen kertaan selitetty miksi seksuaaliset mieltymykset eivÀt vÀlttÀmÀttÀ ole symmetrisiÀ mutta ei se tajua koska ei haluakaan tajuta. Tai no siis tajuaa kyllÀ mutta esittÀÀ ettei tajua koska tarkoitus on vain saada polttoainetta sekavalle miesvihaörinÀlle.
ĂlĂ€ puhu soopaa.
Ei ole selitetty.
On vain yritetty kÀtkeytyÀ sen taakse ettÀ vagina ja penis.
Ei ole vastattu kysymykseen miksei miehen tarvitse olla kokeilun haluinen peppunsa suhteen, vaikka hÀnellÀ on siellÀ lÀhellÀ vielÀ extra nautintoa tuottava rauhanen?
Ei ole vastattu miksi naisia saa syytellÀ siveyden sipuliksi, mutta miestÀ ei.
Ei ole kuin sössötetty jotain sekavaa homoudesta.
Jep. Ja osan aikaa spessu sössöttÀÀ tÀÀllÀ ihan 1:xeen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei
Linkkaapa tai lainaapa tÀhÀn vÀhÀn sitÀ selitystÀ sitten.
Me kun ei olla huomattu, vaikka koko ketju on luettu.
Vierailija kirjoitti:
Anaaliin ei ole tarkoitus tunkea mitÀÀn, anaaliin tunkeminen mitÀ tahansa vahingoittaa perÀsuolta ja esim just toi pidÀtyskyky vaikeutuu, aiheuttaa tulehduksia,haavoja yms.
MistÀ se anaali tietÀÀ olla hajoamatta kun sieltÀ pungertaa ulos iso kanki vÀlillÀ aika rosopintaistakin paskaa, mutta ÀlyÀÀ hajota heti jos liukastettu kalu matkaakin toiseen suuntaan?
Onko siinÀ ryppyreijÀn tietÀmillÀ joku diodi mikÀ tunnistaa liikkeen suunnan ja laukaisee hajoamisreleen?
Todistavat Alex ja Juha kirjoitti:
Toimittaja ei ainakaan ollut persu, koska persu ei sitÀ myy, vaan antaa ilman.
Oletteko Te Alex&Juha persuja ja hoonaatte toisianne? Vai mikÀ oli ulostulonne sanoma?
Lienee jokaisen oma asia millainen seksi sytyttÀÀ: SeksiÀ ei sitÀpaitsi edes saa ostaa, joten ei kait kukaan lainkuuliainen sitÀ myykÀÀn.
Miksi naista saa kÀskeÀ kipsaamaan p:sÀ umpeen?
Miksei miehillÀ ole samaa velvollisuutta olla an44li myönteinen oman aukkonsa rassaamisen suhteen?
MistÀ tÀmÀ epÀloogisuus johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei
Linkkaapa tai lainaapa tÀhÀn vÀhÀn sitÀ selitystÀ sitten.
Me kun ei olla huomattu, vaikka koko ketju on luettu.
Sullekin kysymys tuosta symmetriasta.
Jos heteromies tykkÀÀ laueta naisen suuhun niin pitÀÀkö sen kiihottua myös siitÀ ettÀ joku nallekarhugay laskee sen miehen suuhun lastit?
Jos ei, niin miksi sillÀ heteromiehellÀ on tÀssÀ tapauksessa vapaus olla ihan hetero mieltymyksineen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MistÀ se anaali tietÀÀ olla hajoamatta kun sieltÀ pungertaa ulos iso kanki vÀlillÀ aika rosopintaistakin paskaa, mutta ÀlyÀÀ hajota heti jos liukastettu kalu matkaakin toiseen suuntaan?
Onko siinÀ ryppyreijÀn tietÀmillÀ joku diodi mikÀ tunnistaa liikkeen suunnan ja laukaisee hajoamisreleen?
Olet varmaan sama joka puhui kusisesta suolenpÀtkÀstÀ, olettaen ettÀ pissa tulee sieltÀ mistÀ menkat ja vauvatkin.
Olisi hyvÀ jos kÀvisitte vaikka peruskoulun ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla jotenkin outo nykymaailmassa, kun minua kiinnostaa ensin tutustua ihmiseen ja jos tunteita herÀÀ, niin sitten miettiÀ seksiÀ. Siksi varmaan olenkin sinkku, kun nykyÀÀn ilmeiseti pitÀÀ listata seksimieltymykset jo ennen kuin edes tietÀÀ onko mahdollinen treffikumppani yhtÀÀn kiinnostava parisuhdemielessÀ.
Kato kun tunnevammaiset prshÀiriöiset miehet rnkuttaa pokea aamusta iltaan, ja niitten mielestÀ se on parisuhde. EttÀ nainen on tavara joka toteutta sen, minkÀ tahdissa ne on rnkuttaneet. Pokeriippuvsisen tunjevammaisen miehen kanssa ei kannata olla missÀÀn tekemisissÀ.
Taitaa tabletin kosketusnÀyttö vedellÀ viimeisiÀÀn kun sinÀ avaudut anaalista! (pun definitely intended)
KyllÀ tÀÀ runkkujankkaaja syöttÀÀ sen kasitonnin tÀyteen. Ja taas voitin! tuumii spessu.
AnaaliKASItonnia tÀyteen? Huh huh. VÀhÀn nyt jarrua, sinÀ pyllyiloittelun Lotta NÀkyvÀ.
ÂŻ\_(ă)_/ÂŻ đŽđđđđ đđđđđ đđđđđđđžđđđ ÂŻ\_(ă)_/ÂŻ
Onko tÀmÀ suurin saavutuksesi elÀmÀssÀsi, trolli, sen lisÀksi, ettÀ opit sit8maan kengÀnnauhasi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi naista saa kÀskeÀ kipsaamaan p:sÀ umpeen?
Miksei miehillÀ ole samaa velvollisuutta olla an44li myönteinen oman aukkonsa rassaamisen suhteen?
MistÀ tÀmÀ epÀloogisuus johtuu?
Koska ei ole lakia mikÀ tÀmÀn kieltÀisi?
Nyt pykÀÀmÀÀn kansalaisaloitetta missÀ rikoslakiin lisÀtÀÀn "luvaton kehoitus perseen umpeen kipsaamisesta".