Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko seurustella rokotevastaisen henkilön kanssa?

Vierailija
13.10.2021 |

Itse täytyy sanoa, että mulla menisi varmaan siinä kohtaa kyllä raja. Voisin hyvin seurustella ihan eri puoluetta kannattavan kanssa kyllä.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmankuvat olisivat liian erilaiset.

Kaikkia rokotteita vastustavat ovat niin syvällä

"vaihtoehtoisessa todellisuudessa", että yhteinen elämä tuskin olisi mahdollista.

Vierailija
22/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

"vaihtoehtoisessa todellisuudessa", että yhteinen elämä tuskin olisi mahdollista.

Minä ainakin tiedän rokotevastaisia henkilöitä, joilla kaikilla on keskenään aivan erilaiset elämänkatsomukset. Että rokotevastaisuudestakaan ei kannata tehdä mitään omia johtopäätöksiä ihmisen maailmankuvasta.

Itse olen ottanut tyytyväisenä koko sarjan, mutta mielestäni jokaisella on oikeus valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! ja tietäisin heti kenet ottaisin, Heidin! 

M

Vierailija
24/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Hyvin sanottu, oikeastaan!  Maailman mölinän ja huudon mukana menevät eivät toisaalta kiinnosta niitä, joilla ON jotain muuta. 

Vierailija
25/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomia nimitetään yleensä rokotevastaisiksi. Tilastojen mukaan Suomessa suurin osa rokottamattomista on Lähi-Idästä tai Afrikasta lähtöisin. Niinpä niin. Voisitko siis seurustella.....? Tuomitaanko kysymys piilorasistiiseksi?

Vierailija
26/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko seurustella kaljuuntuvan ukon tai ylipainoisen ämmän kanssa?

Vierailija
27/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama ottaako rokotteen vai ei, mutta hankalaksi se elämän tekee matkustamisen ym suhteen. Toisaalta epäilen kyllä vähän tuollaisen henkilön luonnetta myös, tuskin natsaisi muutenkaan.

Mitäpä siitä omasta terveydestä kunhan vaan pääsee matkustelemaan, jee!

Vierailija
28/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En pidä typeristä ihmisistä enkä missään tapauksessa sellaista vapaaehtoisesti ottaisi elämääni.

Vierailija
29/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä

Vierailija
30/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokottamattomia nimitetään yleensä rokotevastaisiksi. Tilastojen mukaan Suomessa suurin osa rokottamattomista on Lähi-Idästä tai Afrikasta lähtöisin. Niinpä niin. Voisitko siis seurustella.....? Tuomitaanko kysymys piilorasistiiseksi?

Minua voitte nimittää millä valheella tai syytöksellä keksittekin :D  Henk. koht terveyteeni liittyvästä asiasta päätän kuitenkin itse. Ville Ranta saa myöskin piirtää kynä sauhuten pilakuvia, jos se helpottaa oloa.

Vierailija
31/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en voisi? Ainoa syy olisi suojellakseni rokotettua mutta kuitenkin voisin seurustella. Ei rokottanattomasta ole mulle mitään vaaraa sen enempää kuin roitetuistakaan. Itse olen siis rokotettu.

Vierailija
32/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en voisi? Ainoa syy olisi suojellakseni rokotettua mutta kuitenkin voisin seurustella. Ei rokottanattomasta ole mulle mitään vaaraa sen enempää kuin roitetuistakaan. Itse olen siis rokotettu.

Siis ainoa syy olisi suojellakseni rokottamatonta eikä rokotettua.

Vierailija
33/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millainen "rokotevastainen."

Jos ei halua ottaa koronarokotetta vaikkapa koska sitä ei hänen mielestään ole tutkittu tarpeeksi, niin ihan sama. Mutta jos on näitä jotka meuhkaavat sen olevan pakkosterilisaatioväline ja jauhavat ylipäätään rokotteiden vaaroista, niin ei kiitos, en jaksa.

Vierailija
34/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En pidä idiooteista.

Vierailija
35/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seurustelisi. Äly viehättää ja rokotevastaiset on tyhmintä osaa kansasta. Onneksi niitä ei ole kovin paljon.

Olen rokotevastainen insinööri. Mitattu älykkyyteni on yli 140. Silti olen kyseisen piikin vastainen, tutkittuani asiaa monelta kannalta. Se että implikoit kaikki tyhmiksi, jotka eivät kannusta piikitystä, osoittaa juurikin tyhmyytesi.

Vierailija
36/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään nimessä. Nimenomaan rokotevastaisen siis. Jos ei jostain todella hyvästä syystä pysty ottamaan jotain tiettyä rokotetta, niin se on eri asia. 

Mulle on tärkeää, että mun puoliso on kiltti ihminen ja ajattelee muitakin kuin itseään. Ihan siksi. Rokotevastaiset ihmiset karttelevat yhteistä vastuuta ja tuijottavat omaa napaansa, en halua sellaisen kanssa elämääni jakaa.

Millaisia sekopäitä täällä palstalla oikein on, kun ajatellaan, että kaikki rokottamattomat on kouluttamattomia ja ajattelemattomia foliohattuja, jotka vain levittää tautia ja vie tehohoitopaikat?

Voin sanoa, että olen korkeakoulutettu, vakityössä oleva ihminen, ja syyni rokottamattomuuteeni on nimenomaan se, että EN ajattele vain omaa napaa. Olen raskaana ja koska rokotteen vaikutuksia sikiöön ei ole tutkittu, en ota riskejä pitkäaikaisista haitoista (kuten kehityshäiriöistä) lapseeni, tai oikeastaan kumpaankaan lapseen, esikoista kun vielä imetän lisäksi. Rokotteiden valmistajat ovat ihan itse myöntäneet, että imettävilläkään äideillä ei ole tutkittu vaikutuksia lapseen muuta kuin, että osa rokotteesta (tai sen hyödyistä) siirtyy rintamaitoon. Mutta jos rokote sopii vasta 12v+ ylöspäin (tai Pfizerin mukaan alustavasti myös 5-11-vuotiaille), mitä tekee vauvaikäiselle?

En myöskään levitä tautia ympäriinsä, kun en matkustele, käy baareissa, enkä muutenkaan rellestä väkijoukoissa vailla huolen häivää, toisin kuin monet rokotetut tekee niissä kuvitelmissa, etteivät tartuta ketään, vaikka nimenomaan rokotetut on tässä vaiheessa niitä, jotka tautia levittää, kun eletään niin kuin koko pandemiaa ei enää olisi. Varmasti on myös niitä foliohatturokottamattomia, joiden mielestä Bill Gates on laittanut mikrosirun rokotteisiin, että koko ihmiskuntaa voidaan seurata tai kyseessä on ihmisten joukkosterilisaatio väestönkasvun hillitsemiseksi jne, mutta on myös meitä vastuullisesti ja varovaisesti eläviä ihan fiksusta syystä rokotteen ottamatta jättäneitä ihmisiä, jotka eivät käy turhanpäiten missään hillumassa, käyttävät maskia ja pitävät turvavälejä tietoisena siitä, että vaikka ei olisi oireita, tauti voi silti olla - joko itsellä tai muilla.

Ja kyllä, todennäköisesti otan rokotteen synnytyksen jälkeen, tai ehkä jopa loppuraskaudessa, jos/kun todistettavasti rokotteesta ei ole haittaa sikiölle. Mutta siihen saakka elän niin kuin tähänkin saakka unohtamatta pandemian olemassaoloa, vaikka hallituksen viesti tuntuukin olevan, että ei sitä enää ole ja THL vastaavasti piilottaa tartuntaluvut, että saataisiin muutkin uskomaan niin.

Vierailija
37/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen älykäs, en ota rokotetta, eikä tarvetta todistaa älykkyyttäni tyhmille. Se todistuu sitten myöhemmin. 

Vierailija
38/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tyhmän määritelmä on kykenemättömyys kriittiseen ajatteluun. Logiikkaa käyttämällä huomaat hyvin helpostikin, että kyseessä kusetus. Jos heität aivot narikkaat ja hyväksyt mitä sinulle sanotaan, niin se jos mikä on tyhmän määritelmä. 

Vierailija
39/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikitön mies kiinnostaisi täälläkin. T. Korkeastikoulutettu, hyvännäköinen N40.

Vierailija
40/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni rokotevastaisena, sillä rokotukseni ovat kyllä kunnossa. Koronarokotetta en aio ottaa, sillä luottamus sitä kohtaan on pohjamudissa.

Mieheni otti 2 rokotetta ja sai pysyvän haitan käteensä. Enempää hänkään ei aio ottaa tämän jälkeen.

Ei meidän elämää haittaa, vaikka toinen on rokotettu ja toinen ei.

Matkustaa aiomme jossain vaiheessa, jos omalla kohdallani testissä käyminen riittää. Muuten sitten vain karavaanielämää kotimaassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi