Voisitteko seurustella rokotevastaisen henkilön kanssa?
Itse täytyy sanoa, että mulla menisi varmaan siinä kohtaa kyllä raja. Voisin hyvin seurustella ihan eri puoluetta kannattavan kanssa kyllä.
Kommentit (66)
Tää rokotteiden pakottaminen saa jo kulttimaisia ja fasistisia piirteitä, huhuh ennennäkemätöntä.
Riippuu miten tämä henkilö perustelisi vastustuksensa. Ainoa hyväksyttävä selitys olisi, että rokote on niin uusi ettei sen pitkäaikaisvaikutuksista ole vielä tarpeeksi tietoa. Minkään foliohatun höpöhöpöjuttuja en kyllä katselisi.
"Seurustelen" jokaisen kanssa riippumatta onko piikin/t saanut tai ei. Seurustelua kun on niin monenlaista.
Kummallista, mutta totta. Siis se, että mitä korkeammaksi rokotusprosentit nousee, sitä korkeammaksi nousee koronaluvut. Ihan kohta kyllä loppuu rokottamattomat, joilla korona todettu kun ruvetaan laskemaan kuinka moni (muka) rokottamaton on sairastunut koronaan. Nyt siis tiukka vertailu päälle suhteessa todennettuihin koronapos. näytteisiin vertaillen niitä rokottamattomien määrään. Pitää muistaa sulkea pois jokunen prosentti rokottamattomia, joille on olemassa lääketieteellinen este, sekä pikkuvaavelit jotka ei (luojan kiitos) ainakaan vielä kuulu rokottettaviin.
Vierailija kirjoitti:
Otan heti rokotteen kun joku teistä älyköistä osaa vastata seuraavaan kysymykseen, siten että siinä on jotain todellista substanssia.
Mikäli rokote toimii, niin mitä merkitystä on muiden rokototestatuksella?
Sinäkö et tosissasi ymmärrä laumasuojan konseptia? Asia joka on opetettu jo ala-asteella.
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko seurustella kaljuuntuvan ukon tai ylipainoisen ämmän kanssa?
En. Läskit ja laiskat ämmät eivät kiinnosta.
Valitettavasti olen sellaisen kanssa naimisissa... asia on selvinnyt vasta viimeisen vuoden aikana, ollaan oltu naimisissa 20 vuotta.