Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko seurustella rokotevastaisen henkilön kanssa?

Vierailija
13.10.2021 |

Itse täytyy sanoa, että mulla menisi varmaan siinä kohtaa kyllä raja. Voisin hyvin seurustella ihan eri puoluetta kannattavan kanssa kyllä.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi tältäkään suunnalta kauppoja sinun kanssasi, tyhmät ei miellytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. Nimenomaan rokotevastaisen siis. Jos ei jostain todella hyvästä syystä pysty ottamaan jotain tiettyä rokotetta, niin se on eri asia. 

Mulle on tärkeää, että mun puoliso on kiltti ihminen ja ajattelee muitakin kuin itseään. Ihan siksi. Rokotevastaiset ihmiset karttelevat yhteistä vastuuta ja tuijottavat omaa napaansa, en halua sellaisen kanssa elämääni jakaa.

Vierailija
4/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi. Äly viehättää ja rokotevastaiset on tyhmintä osaa kansasta. Onneksi niitä ei ole kovin paljon.

Vierailija
5/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Avioero jo tuli

Vierailija
6/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein yhden sortin salaliittoihin uskovilla on taipumusta omaksua myös muita salaliittoja eli olla laajemminkin hörhöjä, mutta jos olisi muuten järkevä ihminen, niin miksi ei. Mieluummin kuitenkin ei.

Vierailija
7/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seurustelisi. Äly viehättää ja rokotevastaiset on tyhmintä osaa kansasta. Onneksi niitä ei ole kovin paljon.

No, se nähdään vasta myöhemmin kuka oli tyhmä, ikävä kyllä. :)

Vierailija
8/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Rokotevastaiset henkilöt uskovat kaikenlaisiin huuhaa-juttuihin ja salaliittoihin muissakin asioissa, joten ei selkaisen kanssa pystyisi olemaan.

Vierailija
9/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin en voisi seurutella koronarokottetun kansa

Vierailija
10/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen sen verran sivistynyt, että en ole keneltäkään kysynyt onko hän saanut rokotteet vai onko hän rokotevastainen. Kyllä kanta tulee usein lyhyessäkin keskustelussa esille.

Vierailija
11/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama metodi kuin uskovaisilla. Mitään konkreettista ei ole niin uhitellaan että kyllä sinä sitten joskus kadut!

Vierailija
12/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olen sen verran sivistynyt, että en ole keneltäkään kysynyt onko hän saanut rokotteet vai onko hän rokotevastainen. Kyllä kanta tulee usein lyhyessäkin keskustelussa esille.

Sitä tässä ei kysytty. Vaan että voisitko seurustella rokotevastaisen kanssa. Jos seurustellaan, niin ollaan varmaan jo aika selvillä toisesta. Ellei tässä nyt meinattu ihan vaan keskustelu-seurustelua.

Vierailija
13/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama metodi kuin uskovaisilla. Mitään konkreettista ei ole niin uhitellaan että kyllä sinä sitten joskus kadut!

Hän nimitti tyhmäksi, ja totesin vain että se nähdään myöhemmin kenen äly oli oikeassa.

Vierailija
14/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, sillä arvostan enemmän älyä kuin esimerkiksi ulkonäköä. Tyhmä ihminen on turn off.

Vierailija
15/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama ottaako rokotteen vai ei, mutta hankalaksi se elämän tekee matkustamisen ym suhteen. Toisaalta epäilen kyllä vähän tuollaisen henkilön luonnetta myös, tuskin natsaisi muutenkaan.

Vierailija
16/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luona käy yksi nainen hoitamassa juttunsa, kun lammasmies otti piikin ja nainen lopetti antamisen. :D

Vierailija
17/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä aivan saatanan selaisin olevista tyhmistä ihmisistä. Eli vastaus on en voisi.

Vierailija
18/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt vähän asian vierestä, mutta haluaisin tietää, onko kukaan onnistunut lataamaan korona passia puhelimeensa? Minä en ymmärrä netin ohjeita, vaikka olen lukenut niitä tuntikausia.

Vierailija
19/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin. Kaikilla saa olla oma kantansa asioihin ja mielestäni ihan luonnollista kyseenalaistaa uusi rokote.

Miten ihmisistä on tullut niin kapeakatseisia, että vain oma mielipide on oikea?

Vierailija
20/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä aivan saatanan selaisin olevista tyhmistä ihmisistä. Eli vastaus on en voisi.

Mitäs sanot tästä?

https://www.pei.de/SharedDocs/Downloads/DE/newsroom/dossiers/sicherheit…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme