Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko seurustella rokotevastaisen henkilön kanssa?

Vierailija
13.10.2021 |

Itse täytyy sanoa, että mulla menisi varmaan siinä kohtaa kyllä raja. Voisin hyvin seurustella ihan eri puoluetta kannattavan kanssa kyllä.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis tietty ottaa huomioon, että se saattaisi kuolla kupsahtaa piankin. En ehkä ottaisi emotionaalista riskiä.

Vierailija
42/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän miksi on rokotevastainen, miten perustelee kantansa. Salaliittoteoreetikkoja en kestä ollenkaan, mutta jos joku nyt oikeasti kertoo omalle kohdalleen järkevät perustelut, voisin harkita. Enemmän kyllä silti kallistun hiljaa paheksumaan, jos joku ei ota rokotetta ilman järkevää syytä, mutta yritän pitää mieleni avoimena. Lisänä misantrooppinen ajatusmaailmani näkee vain positiivista tässä koko tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi.

Vierailija
44/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinpäin aseteltuna, en voisi seurustella piikkihullun Kpassia kannattavan kanssa. Roketetun kanssa kyllä kunhan ei kiihkoissaan tuputa muille.

Vierailija
45/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Onneksi poikaystäväni otti molemmat. Yksi kaverini ei ole ottanut kumpaakaan ja toivon salaa että tajuaisi vielä ottaa, ettei sairastu pahasti..

Vierailija
46/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voisin. Ihmiset reagoivat kriisiin eri tavoin, ei sitä tiedä milloin itsekkin hurahtaa kiihkeästi jotain järkevää juttua vastustamaan.

Vierailija
47/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Vaadin toisin ajattelijoille kaasukammiota.

Terveisin suvaitsevainen

Vierailija
48/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella rokotuspassia ja pakkorokotuksia kannattavan kanssa.

Vierailija
49/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen rokottamaton.

Suhtaudun varauksella tällaisiin. Itse myös lukenut monenlaista puolesta ja vastaan, ja perustan kantani juuri siihen että emme oikeasti voi olla varmoja rokotteen pitkäaikaisvaikutuksista.

En usko varsinaisiin salaliittoteorioihin, mutta pidän kyllä mahdollisena ettei meille kerrota tai myönnetä kaikkea. Maailma toimii niin että toisilla on valtaa vaikuttaa ja toisilla ei. Meillä ihmisillä on moraalia moneen junaan. Olen elämässä (esim työssä) nähnyt miten hienojen mainospuheiden takana piilee totuus joka ei kestäisi päivänvaloa sellaisenaan.

Kenellekkään en omaa katsomustani toitota enkä pidä itseäni rokotettuja parempana ihmisenä, joskaan en huonompanakaan. En ihmettele jos joku ottaa rokotteen, enkä sitä jos ei ota. Mutta sitä ihmettelen että rokotekeskustelussa on menty tähän itsensä ylentämisen ja vastapuolen alentamisen tielle. Vahvistaa sitä minkä olen myös tässä maailman teitä taaplaillessa pistänyt merkille; ihmiset ovat usein todella mustavalkoisia.

Puoliso on rokotettu ja hänelle on ok että minä en ole. Minulle on ok että hän on rokotettu.

Vierailija
50/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan suvaitsevaisuutta ja itsemääräämisoikeutta, joten en voisi.

Vierailija
51/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voin en voisi seurutella koronarokottetun kansa

Vissiin ensimmäinen kerta, kun järkesi toimi.   Se on totta, ettet voisi, koska kukaan upea rokotettu ei kanssasi seurustelisi.  Voit seurustella vain itsesi kanssa.

Vierailija
52/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole mieheni kanssa kumpikaan ottaneet koronarokotetta. Emme pidä suurta melua asiasta, koska se menee kovasti tunteisiin tällä hetkellä. Seuraan kyllä mielenkiinnolla, miten hulluksi asiat vielä menevätkään. Raja kai tulee kaikilla vastaan jossain vaiheessa, luulisin.

Siihen saakka teemme etätöitä ja toivomme, että joku päivä tämä vihan lietsonta lakkaa.

Vierailija
53/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En pidä typeristä ihmisistä enkä missään tapauksessa sellaista vapaaehtoisesti ottaisi elämääni.

Voi että mä tykkään näistä yleistäjistä. Yhden mielipiteen takia kaikki niputetaan samaan lokeroon 🤗

Vierailija
54/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En pidä typeristä ihmisistä enkä missään tapauksessa sellaista vapaaehtoisesti ottaisi elämääni.

Tämmöisen kommenttien laukojia pyrin välttelemään viimeiseen asti. Jos olet heidän kanssaan erimieltä hän alkaa marttyyriksi ja ilkeäksi. Tällaiset ihmiset tuhoavat maailman ja saavat sodat aikaan.

Vierailija
55/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinko seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka uskoo kaiken valtamedian uutisoinnin? En tiedä, mutta ainakin hänellä pitäisi olla too-odella hyvä perse.

Vierailija
56/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen suuresti miksi jokaista ihmistä joka ei rokotetta ota kutsutaan rokotevastaiseksi. Yksikään teistä hörhöistä jotka haukutte rokottamattomia ette tiedä asioiden todellista laitaa ja syytä siihen, miksi ei. Itse en tunne yhtään rokotusvastaista, mutta tiedän ihmisiä jotka eivät rokotetta ota syystä tai toisesta, mutta jokaisen syy on todellakin fiksu päätös. Rokottamattomat oikeasti pitävät rokotettuja rajusti aivopestynä ja nöyränä teuraalle nenevänä karjalaumana. Itselleni sama onko joku piikitetty tai ei, mutta mitä minä olen asian suhteen tehnyt on juttu joka ei kuulu kenellekkään. Ihan sama jos rokotettu tai ei, kyllä juttu lentäis, mutta kun ei ole tarvetta uudelle kumppanille.

Vierailija
57/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä onnistuisi mitenkään olla niin tyhmän kanssa, nyt jo hirveä myötähäpeä muutaman foliohatun juttuja seuratessa

Vierailija
58/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama onko se rokotteita vastaan mutta kunhan on ainakinkoronapiikkiä vastaan sen verran ettei mene kokeilemaan

Vierailija
59/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan heti rokotteen kun joku teistä älyköistä osaa vastata seuraavaan kysymykseen, siten että siinä on jotain todellista substanssia.

Mikäli rokote toimii, niin mitä merkitystä on muiden rokototestatuksella?

Vierailija
60/66 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen miehen kansaa joka kannattaa suomen perustuslakia, syrjimättömyyttä ja yksilönvapautta. On ihana ja äo 130<3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan