Riideltiin poikaystävän kanssa :(
Meille syntyy vauva maaliskuussa ja poikaystävä haluaisi että muutetaan yhteen. Minä taas haluaisin asua minun äidin kanssa sen aikaa että totun vauvan hoitoon ja siellä saan myös enemmän nukkua kun äiti voisi katsoa vauvaa yöllä jne. Poikaystävä tekee usein yötöitä joten hänestä ei oo kaveriksi valvomaan öitä. Miten ihmeessä saan poikaystävän ymmärtämään että mää en osaa VIELÄ hoitaa vauvaa ja tarvin omaa äitiä avuksi? Kyllähän poikaystävän on helppo sanoa että me pärjätään kun hänellä on jo kaksi lasta ja osaa hoitaa vauvoja paremmin kuin mää...
Kommentit (105)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:38"]Laita sille linkki tähän ketjuun..ehkä tajuaa, että asia painaa sinua oikeasti.
[/quote]
Tuo on kyllä ihan hyvä idea :)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:39"]Voi sinua pientä ♥ Varmasti pelottaa ja jännittää! Nyt teet juuri niin kuin sinusta tuntuu parhaalle.
[/quote]
Kiitos! Ihana saada tämmönen viesti :)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:40"]Olisit tehny abortin
[/quote]
Aborttia kieltämättä hetki harkittiin. Tai minä harkitsin. Mutta tää oli oikea päätös, siitä oon ihan varma.
Kyllä ihmiset osaa taas olla julmia. Nuori (ihan järkevältä vaikuttava) tyttö kysyy neuvoja ja häntä vaan arvostellaan ilkeästi.
Olet niinkuin minä 10 vuotta sitten! Asuin äitini ja isäni kanssa kun vauvan sain ensimmäiset 2 kk, sitten muutettiin poikaystävän kanssa yhteen. Hyvin meni ja nyt meillä on lapset 10v, 4v ja 1v. Halaus sulle!
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:47"]Olet niinkuin minä 10 vuotta sitten! Asuin äitini ja isäni kanssa kun vauvan sain ensimmäiset 2 kk, sitten muutettiin poikaystävän kanssa yhteen. Hyvin meni ja nyt meillä on lapset 10v, 4v ja 1v. Halaus sulle!
[/quote]
Ihana kuulla! :)
Oletteko olleet kauan yhdessä miehen kans?
asuuko ne lapset sun miehen luona?
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:52"]Oletteko olleet kauan yhdessä miehen kans?
[/quote]
No samapa tuo on tämäki täällä kertoa kun mut on oikeastaan jo naulattu seinään :) Oltiin tunnettu mahtavat 2 viikkoa ennen kun tulin raskaaksi.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:53"]asuuko ne lapset sun miehen luona?
[/quote]
Joka toinen viikko asuu miehen luona :)
Lasten ei kuuluisi tehdä lapsia. Joku on kypsä jo 18-vuotiaana, toiset taas ei.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:58"]Lasten ei kuuluisi tehdä lapsia. Joku on kypsä jo 18-vuotiaana, toiset taas ei.
[/quote]
Joo, olen nuo asiat "muutaman" kerran kuullut jo.
Oliko äiti auttamassa kun levitit reisiäsi vai osasitko ihan itse?
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 01:02"]Oliko äiti auttamassa kun levitit reisiäsi vai osasitko ihan itse?
[/quote]
Ihan itse taivuin sen verran, kiitos kysymästä.
Eli oot siis 17-vuotiaana pannu 23 veen kans?
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 01:07"]Eli oot siis 17-vuotiaana pannu 23 veen kans?
[/quote]
Ei aivan, mies täytti juuri 24 ja minä täytän tässä kuussa 19.
Voimia sulle..hyviä neuvoja jo onkin seassa. Toivon, että teet oikean päätöksen (joka mielestäni on, että jaat aluksi kotiin) Toivon sinulle kaikkea hyvää ja onnea vauvasta! <3
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 01:12"]Voimia sulle..hyviä neuvoja jo onkin seassa. Toivon, että teet oikean päätöksen (joka mielestäni on, että jaat aluksi kotiin) Toivon sinulle kaikkea hyvää ja onnea vauvasta! <3
[/quote]
Kiitti kivasta viestistä:)!
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:36"]Mies on ilmeisesti sua paljonkin vanhempi jos omistaa jo oman talon? Minkäikäisiä hänen lapset on?
[/quote]
Mies on 24. Ja osti muutama vuosi sitten oman mummolansa, joten ei ollu kovin kallis talo. Ja lapset on päiväkoti-ikäsiä.