Mikä siitä tekeekin niin vastenmielistä, jos joku on ihastunut itseeni?
En yhtään tiedä enää koko henkilöä tai hänen viestejään.
Kommentit (15)
Olet ylimielinen. Kuinka joku alempiarvoinen suvaitseekaan ihastua pyhään ylhäisyyteesi.
No miten hän sen osoittaa, sen että on ihastunut?
"Miksi se pitää minusta, vaikka minussa on niin paljon vikoja? Siinä täytyy olla itsessään jotain vikaa."
Eikö sille voi sanottaisiin viestitellä, ettei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sille voi sanoa tai viestitellä, ettei kiinnosta. Elokuvissa ja muissa toisaalta sitkeys palkitaan, vaikka lähtökohta olisi tuo.
Vierailija kirjoitti:
Monesti kukaan ei eksplisiittisesti kerro olevansa ihastunut, joten ei myöskään kehtaa suoraan sanoa, että ei kiinnosta.
Komeaan mieheen voi olla ihastunut. Naisihastuminen miehellä voi olla valhe tai luulo mitä toinen on.
Vierailija kirjoitti:
Töissä?
Esim.
Onhan se nyt ikävä tunne, että joku sellainen jota en itse yhtään pidä viehättävänä, toivoo saada koskea ja käsitellä minua.
En tiedä, mutta tiedän tunteen. Ei ole tainnut ikänä olla sellaista tilannetta, että olisin itse ihastunut heihin. Jos taas itse olen ollut ihastunut, en osoita sitä mitenkään.
Yksipuolisen ihastumisen kohteena oleminen voi olla hyvinkin vaivaannuttavaa, eikä se välttämättä mitenkään esim. egoa hivele. Tuota ei varsinkaan moni tavismies ei ymmärrä. Ja olen siis itsekin tavismies, enkä yleisesti millään tavalla naisten ihailun kohteena, mutta on minullekin joskus käynyt niin, että esim. työpaikalla ja kerran opiskelussa nainen/tyttö ollut liiankin selvästi ihastunut, keksinyt ties mitä syitä lähestymiselle ja se on pelkästään kiusallista, jos ei ole itsellä mitään (ei edes seksuaalisia) tunteita toista kohtaan.
Molemmilla kerroilla olin kyllä samalla ihastunut toiseen naiseen ja senkään vuoksi em. lähestymiset ei yhtään napanneet. Se taas ei välttämättä ole sattumaa, että juuri silloin on muutakin kiinnostusta, kun on ns. tilanne päällä. Ehkä sitä silloin alitajuisesti käyttäytyy viehättävämmin tai levittää ties mitä signaaleja ilman tarkoitusta.
Muhun on ollut ihastunut joskus miehiä jotka ei kiinnosta, mutta olen ollut näiden kaikkien kaveri. Periaatteessa kun mietii taaksepäin niin kaikki on olleet ihan hyviä ja hauskoja miehiä. Heissä on vaan joku sellainen ominaisuus luonteessa ettei ole kiinnostanut. Tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa.
Itse olen ollut ihastunut joihinkin miehiin, mutta elämä on siitä hauskaa etteivät nuo miehet taas ole ollut kiinnostuneita minusta. Kumppanit on olleet sitten sellaisia että se ei ole noin ihastumispainotteista vaan on vaan alettu seukkaa.
siis SIEDÄ!!