Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä toinen nainen mielessä. Neuvoja?

Vierailija
07.12.2014 |

Olen yrittänyt etsiä kertomuksia kokemuksista netistä, mutta en löydä. Siksi haluankin kysyä teiltä josko joku olisi ollut tilanteessani...

Mieheni on erittäin ihastunut toiseen naiseen. Minua kohtaan kuulemma tuntee rakkautta. Olemme olleet yhdessä pitkään. Tiedän että ihastuksia voi tulla ja mennä, MUTTA!

Kysymys kuuluukin, miten menetellä vaimona? Pitääkö vaan odotella että ihastus ehkä menee ohi vuoden sisällä (nainen samalla työpaikalla) ja tyytyä osaansa sukanpesijänä kotona? Jos näin niin miten kestätte sen ajan kun tiedätte miehenne tunteiden olevan muualla? Minä ainakin naisena tunnen itseni täysin romahtaneeksi.

Tarvitsen rakkautta!

Kommentit (375)

Vierailija
21/375 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua terapeutti kyll aikanaan neuvoi esittämäänkin, kun ilman esitystä oisin vaan itkeny ja roikkunut :( olin tosi rikki

Itselleen pitää olla rehellinen, mut ku toinen jossain kriisissään ja tosi ihastunut, niin sille ei oo hedelmällistä olla (ei sellanen mies pysty/halua syventyä niihin kedkusteluihin ja ottaa niitä loukatun tunteita vastaan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/375 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kyllä toikin, 81! Sitä taisin ajaa takaa ettei ap ruoskisi itseään liikaa siitä ettei tunne pystyvänsä muuttumaan juuri nyt pirteäksi ja itsenäiseksi vaan hyväksyisi sen että on paskana koska ei se ole ihme että on.

Vierailija
24/375 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on sun rooli olla sukanpesijänä.

Kyllä miehillä naisia saa olla.

Mitä olet vaimoksi ruvennut?

Vierailija
25/375 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne vapauttaa sinutkin joskus ihastumaan. Ilman huonoa omaatuntoa. Ihastukset tulee ja menee, niistä pitää saada nauttia.

Vierailija
26/375 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:27"]

Hyvä 95, noi oli ketjun parhaat neuvot!

[/quote]

Samaa mieltä. Näitä neuvoja aion nyt noudattaa. Odotan että mieheni tajuaa mitä on menettämässä. Saattaa vaan olla että kohta se on liian myöhäistä. Tottahan se on että ihastuksia on kaikilla, mutta se että se vie tilan kaikelta muulta... Nukuin hyvin viime yönä. Tästä se lähtee. t. ap

Vierailija
27/375 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt tarkemmin tästä naisesta? Ikä, sinkku, antaako vastakaikua, ovatko olleet kahdestaan jossain (lounaalla, kahvilla, illanvietossa..).

Vierailija
28/375 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin ihastunut ja kerroin siitä miehelleni, sillä hän olisi tajunnut sen muutenkin. Rakastan miestäni, kyseessä oli vain typerä ihastus, joka meni ohi :). En kuintenkaan koskaan, missään vaiheessa laiminlyönyt miestäni tämän aikana. Pikemminkin päin vastoin. Pyrin purkamaan kaiken hellyydeni ja himoni mieheen. Ei ole reilua olla tunnekylmä kumppania kohtaan, vaikka olisi ihastunut. Minulle se tarkoittaisi sitä, että toinen pyrkii ruokkimaan ihastusta, eikä pääsemään siitä eroon! Ja niin ei voi toimia, se on jo pettämistä.

Kumppani ei saa missään nimessä kärsiä typeristä ihastumisista, jos rakastaa ja kunnioittaa toista.

Vierailija
29/375 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on inhottava tunne, ettet tiedä kaikkea. Jos mies ei saisi mitään vastakaikua, olisiko ihastus jatkunut edes noin kauan tai voimistunut tuollaiseksi. Jos vaisto sanoo, että taustalla on jo muutakin, se valitettavan usein osuu myös oikeaan.

Tuosta soittamisesta.. Mina aikanaan soitin ja se tavallaan hyödytti tavallaan ei. Mitään vastauksia en saanut, koska nainen valehti aivan uskomattoman vakuuttavasti ja törkeästi (mitä oikeastaan muuta voi odottaa naiselta, joka halua ja pystyy seurustelemaan naimisissa olevan pienten lasten isän kanssa välittämättä siitä, miten se miehen perhettä sattuu ja loukkaa). Minä sinisilmäisenä vielä uskoin naista, koska en olisi ikinä kenestäkään uskonut, että kukaan voisi tai haluaisis toista niin kusettaaa. Toisaalta, puhelu ei ollut täysin hyödytön. Kun mieheni esim. kuuli, että olin sen päätteeksi pyytänyt anteeksi naiselta, kun olin epäillyt heidän jo tehneen vaikka mitä, mies tuntui näkevän valehdelleen toisen naisen aika uudessa valossa (hänhän tajusi naisen valehdelleen minulle suoraan, vaikka ei tietenkään minulle sitä siinä vaiheessa paljastanut).

Olin puhelun aikana todella asiallinen ja huomautin niin naiselle, kuin miehellenikin myöhemmin, sen tosiasian, että minä en missään tilanteessa halua olla miehen kanssa, jolla olisi toinenkin nainen.. että haluan vain tietää totuuden, jotta voin tarvittaessa vapauttaa itseni koko tilanteesta. Ja sehän on se pointti, mikä helkkarin tarve näillä miehillä on pitää sitä vaimoa siinä kuviossa mukana. Mikä on likaisempaa, kuin pitää se vaimo samalla, jos kerta haluaa pitää peliä jonkun muunkin kanssa. Miksi nämä toiset naiset edes alentuvat tavoittelemaan jonkun toisen miestä(?).

En tiedä saatko tästä sekavasta kirjoittelusta nyt mitään selvää. En osaa antaa suoraa mielipidettä siihen soittaako vai ei. Omalla kohdallani puhelu sinällään ei tarjonnut kummoista informaatiota, mutta se avasi jälkikäteen silmät kaikille siitä, miten uskomattoman manipuloiva ja oikeastaan häijy tämä nainen oli (jotkut muut puhelun yksityiskohdat). Puhelun aikana naiselle myös selkeästi selvisi, että minä olen ihan oikea ihminen, jota sattuu ja että kotona on lapset, joiden kohtaloon (eroavatko vanhemmat) kyseinen suhde oikeasti vaikuttaa. Naiselle, kenelle minä soitin asialla ei tosin ollut väliä, jollekin toiselle "toiselle" naiselle sillä voisi olla. Mikä tärkeintä, sain tehtyä selväksi, että jos mies haluaa jonkun muun, haluan hänen lähtevän..etten minä halua häntä väkisin pitää tai suostu kenenkään kanssa jakamaan (toisin  kuin tämä toinen nainen). Jälkikäteen olen siis puhelusta tyytyväinen, varsinkin kun olin sen ajan koko ajan ystävällinen ja arvokkaasti käyttäytyvä.

Ehkä sun siis kannattaa soittaa(?).

Vielä: Riippumatta siitä, kauan tuo teidän kuvio tulee jatkumaan (tiedän että sua koskee hirveästi), voin sanoa, että sinä olet se lopullinen voittaja. Sinä olet se kenen jokainen tietää koko ajan käyttäytyneen arvokkaasti ja oikein (muut osapuolethan tässä alentavat itseään jatkuvasti). Kyse on nyt lähinnä siitä havahtuuko mies tarpeeksi nopeasti, jotta teidän suhteen voi vielä pelastaa. Mies kun tulee itkemään perääsi ennemmin tai myöhemmin. Kun edellinen tapahtuu (ja jos siinä vaiheesi miehesi vielä huolit) pidä huoli, ettei hän saa sinua helpolla. Jos mies ei joudu kokemaan huolta, tuskaa ja helvetisti vaivaa sinun takaisin saamiseksi, on olemassa se riski, että hän vielä uudestaan on joku päivä hölmö. Meille mies hakutui itse terapiaan kaiken tuon jälkeen.. hän ei edes muista, miten paska kotona tuona aikana oli. Sanoo (ja on sanonut nyt jo yli 10 vuotta), että olisi paljon mieluummin ottanut syövän, kuin ikinä ajatunut tilateeseen missä toimi, kuten toimi. 

Vierailija
30/375 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta on tullut itsestäänselvyys. Mies on niin kepeästi on asiasta kertonut kuin jollekin kaverille ja antanut ihastuksen paistaa läpi. 

Mies lähtee todennäköisemmin, jos annat miehen ruokkia ihastustaan. Melko naiivia väittää, että ihastuksia tulee ja menee, vaikka tottahan sekin on, mutta tässä tapauksessa liikutaan jo vaarallisilla vesillä. Jos annat miehelle hihnaa, niin se käyttää sen. Jos mies ei halua luopua naisesta, niin on jo valintansa tehnyt pitää hänet romanttisena osana elämäänsä. Mies pitää teidät molemmat, jos sinä vain annat sen tapahtua. Eli joko alat kovistella miestä ennen kuin on liian myöhäistä tai sitten katsot miehen sivusuhdetta sormien läpi, ellet eroa.

Vierailija
31/375 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

109:n kirjoittaja komppaa 110:n kirjoittajaa. Olet oikeastaan tilanteessa, jossa valinta on sinun. Lähetän täältä ihan hirveästi voimia!!! Tiedäthän, että jos se mies oikeasti nyt valitsisi ihastuksensa, sillä miehellä ei tekisi yhtään mitään! Sinä saisit kyllä niin paljon paremman!! Ja jos (ja kun mitä suurimmalla todennäköisyydellä) mies havahtuu pian siihen, mitä oikeasti menettää, jos sinä et häntä enää haluaisi, niin käytä kaikki tarvittava aika sen pohtimiseen, mitä tarvitaan siihen, että hän sinut uudestaan ansaitsee.

Ihastuksia tosiaan tulee ja menee, mutta jos on niiden vietävissä, silloin ei kannata solmia avioliittoa kenenkään kanssa. Sellaista ihmenaista tai -miestä ei olekaan, ettei joskus jotain typerää, kevyttä ihastusta voisi tulla vastaan.

Vierailija
32/375 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kunnia kärsivällisille ihmisille, minä en olisi. en mitenkään. en itse kohtelisi toista huonosti enkä todellakaan halua että minua kohdellaan huonosti. mieluummin yksin kuin kynnysmattona.

Vierailija
33/375 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas vastauksista. Mieltä lämmittää kun saa tukea näin. Vaikeana aikana... Olen jälleen alentunut itkemään ja kerjäämään sekä raivoamaan. Harmittaa kun ei pysty pysymään lujana :( Tilanne pysynyt ihan samana. Mies etäinen, eikä koske tikullakaan. Uskottelee että heidän suhde ei tulisi koskaan toimimaan ikäeron takia, mutta samaan hengenvetoon totesi että jos mahdollisuus tulisi ja tyttöä kiinnostaisi voisi heidän välillään tapahtua fyysistä kanssakäymistä. Oksettaa ja tekee pahaa tämä juttu :( t. Ap

Vierailija
34/375 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 19:07"]

Kiitos taas vastauksista. Mieltä lämmittää kun saa tukea näin. Vaikeana aikana... Olen jälleen alentunut itkemään ja kerjäämään sekä raivoamaan. Harmittaa kun ei pysty pysymään lujana :( Tilanne pysynyt ihan samana. Mies etäinen, eikä koske tikullakaan. Uskottelee että heidän suhde ei tulisi koskaan toimimaan ikäeron takia, mutta samaan hengenvetoon totesi että jos mahdollisuus tulisi ja tyttöä kiinnostaisi voisi heidän välillään tapahtua fyysistä kanssakäymistä. Oksettaa ja tekee pahaa tämä juttu :( t. Ap

[/quote]

Sä varmaan tarvitset nyt jotakin uutta, mihin voisit keskittää ajatuksesi ja energiasi. Harrastus tai jotakin muuta. Tai ehkä ihan vain itsesi kehittäminen voi piristää, jotta säilytät itsearvostuksesi, älä jätä sitä miehen varaan. Eiköhän sinullekin ottajia löytyisi?

Vierailija
35/375 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 19:07"]

[/quote]

Voi ap... Ethän sinä nyt oikeasti voi jäädä tuollaiseen tilanteeseen. Moukka miehesi siis kertoo, että pettäisi sinua silmää räpäyttämättä, jos vaan vastapuoli olisi halukas. Ihan tosi, nosta leuka pystyyn, itke itkusi ja rakenna elämästäsi entistä parempi ilman tuollaista itsetuntoa syövää miestä. Helppoa se ei ole, mutta varmasti helpompaa kuin nykyinen tilanteesi. Tsemppiä ja haleja sinulle.

Vierailija
36/375 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 19:07"]Kiitos taas vastauksista. Mieltä lämmittää kun saa tukea näin. Vaikeana aikana... Olen jälleen alentunut itkemään ja kerjäämään sekä raivoamaan. Harmittaa kun ei pysty pysymään lujana :( Tilanne pysynyt ihan samana. Mies etäinen, eikä koske tikullakaan. Uskottelee että heidän suhde ei tulisi koskaan toimimaan ikäeron takia, mutta samaan hengenvetoon totesi että jos mahdollisuus tulisi ja tyttöä kiinnostaisi voisi heidän välillään tapahtua fyysistä kanssakäymistä. Oksettaa ja tekee pahaa tämä juttu :( t. Ap
[/quote]

Kostaako se mies sulle jotain?! Toi hänen käytöksensähän on aivan uskomattoman julmaa.. Ei kukaan voi sanoa tuollaista toiselle muutoin, kuin halusta olla tarkoituksellisesti ilkeä tai sitten koska on aivan sekaisin!!!!

Ap, näytä sille miehelle, että sua ei kohdella noin. Pakkaa tavarasi ja mene jonnekin ystävän tai sukulaisen luo. Ota etäisyyttä ja ole jossain, missä et pysty alkamaan itkemään miehen edessä. Joka kerta kun sun tekee mieli soittaa sille miehelle, soita jollekin ystävällesi tai kirjoita vaikka tänne. Se mies ei nyt ota vakavasti sun menettämisen uhkaa.

Vierailija
37/375 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten voit?

Vierailija
38/375 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 15:27"]Kunnioitat itseäsi tarpeeksi vaatimalla joko miehen työpaikan vaihtoa tai lähdet itse tilanteesta.[/quote]

Tänä päivänä työpaikan vaihto on helpommin sanottu kuin tehty. Huonolla tuurilla nainen jää molemmissa tapauksissa persaukiseksi ilman elättäjää.

Vierailija
39/375 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen viestit lakkasivat olemasta "hänen omaa aluettaan" siinä vaiheessa, kun ne (sekä hänen ihastuksensa ylipäätään) alkoivat haitata teidän avioliittoanne.

Sun täytyy nyt ap mennä yli tämä joulu. Jos olen käsittänyt oikein, teillä on yhteisiä lapsiakin. Vuoteen 2015 suhtautuisin sitten jo eri tavalla ja alkaisin sinuna ajatella voimakkaammin omia tarpeitani ja oikeuksiani. Tämän tekisin sinuna selväksi myös miehelle.
Valtavasti voimia!!

Vierailija
40/375 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea, onko joku jo tämän laittanut, mutta laitan nyt tähän tämän ainoan oikean ratkaisun kaikkiin parisuhdeongelmiin:

Jätä. Se. Sika!