Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi elämä, here I come! Ylipainoa 50kg.

Vierailija
07.12.2014 |

Nyt aijon onnistua. Minä onnistun. Hitaasti mutta varmasti. Oon kyllästynyt olemaan lihava,valtava kasa. Muodoton olemus,väsynyt olemus. Olemukseni ei ole se mikä olen sisäisesti. Mieli vääristää..kun katson peilistä,nään ihan ok naisen,hoikahkot kasvot edestäpäin,kauniit kasvot, pullea vartalo,mutta ihan ok. Kun katson valokuvasta niin kasvot muodottomat,turpeat,hirveä kaksoisleuka,poskipäät eivät enää erotu kuten ennen..ja koko on järkyttävän iso!!! Miten mieli huijaa näin? Olo on väsynyt,raskas..huono. Olen kyllästynyt tähän oloon,haluan muutosta. Olen kyllästynyt olemaan näkymätön. Mutta tehtävää on paljon, huh 50kg! N.26v

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/51 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuuuu? :D joko te kaikki ootte luovuttaneet?

Vierailija
44/51 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä olisi 15 kg ylimääräistä, mutta se tuntuu niin suurelta määrältä etten ikinä pysty siihen. Olen jo niin vanhakin että ulkonäöllisesti sillä laihdutuksella ei ole enää väliä. Kesällä laihduin vahingossa 5-6 kg koska tuoreita kasviksia oli niin hyvin saatavilla, mutta kaamos ja kylmyys on tuonut kilot takaisin. Olisihan se ihanaa olla nuori ja hoikka, mutta molemmat tuntuvat yhtä saavuttamattomilta tavoitteilta.

Vierailija
45/51 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoit lohtusyömällä herkkuja väkivaltaisessa parisuhteessa, joka päättyi kolme vuotta sitten. Miksi olet herkutellut viimeiset kolme vuotta?

Vierailija
46/51 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen laihduta, olet paljon kauniimman,nuoremman ja iloisemman näköinen pulskana! Ja mihin sinä nahkasi laitat? Kyllä sinusta ei kauniimpaa tule vaikka laihdutatkin ei siis kannata.Pullukat elävätkin pitempään jos tulee sota ja katovuodet. Ja miehet tykkää enemmän pullukoista kun on pedissä lämpimämpää ja on mistä ottaa kiinni! 

( enen ja jälkeen-kuvat: ennen oli kauniimman ja iloisemman näköinen terveisin iltis)

Vierailija
47/51 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/51 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä pudotukseen! Itse laihdutin pysyvällä elämänmuutoksella viisi vuotta sitten 36kg vuoden aikana ja olen ollut valtavan onnellinen saavutuksestani.

Vierailija
49/51 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, onko täällä ylipäätään ketään kenen kanssa voisin alkaa kirjoitella painonpudotuksesta? Toisen samassa tilanteessa olevan tuki on varmasti kullanarvoinen apu. :D - N

Vierailija
50/51 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ip

Vierailija
51/51 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 11:43"]

Täällä myös yksi yli 40kg pudotusurakkaa aloitteleva :)

T. Kanttura

[/quote]

Kiva, että jollain myös iso elämänmuutos edessä :) - N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme