Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi elämä, here I come! Ylipainoa 50kg.

Vierailija
07.12.2014 |

Nyt aijon onnistua. Minä onnistun. Hitaasti mutta varmasti. Oon kyllästynyt olemaan lihava,valtava kasa. Muodoton olemus,väsynyt olemus. Olemukseni ei ole se mikä olen sisäisesti. Mieli vääristää..kun katson peilistä,nään ihan ok naisen,hoikahkot kasvot edestäpäin,kauniit kasvot, pullea vartalo,mutta ihan ok. Kun katson valokuvasta niin kasvot muodottomat,turpeat,hirveä kaksoisleuka,poskipäät eivät enää erotu kuten ennen..ja koko on järkyttävän iso!!! Miten mieli huijaa näin? Olo on väsynyt,raskas..huono. Olen kyllästynyt tähän oloon,haluan muutosta. Olen kyllästynyt olemaan näkymätön. Mutta tehtävää on paljon, huh 50kg! N.26v

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:17"]

Lihosin tunnesyömällä väkivaltaisessa suhteessa. Suhteesta on nyt 3v ja asiat käsitelty terapiassa,enkä ole enää lihnnut lisää, mutta en meinaa saada kiloja pois usean yrityksen jälkeen. Nyt olen eheytynyt henkisesti,on ulkoisenkin puolen vuoro. Siinä pieni katsaus siihen miten "olen päästänyt" itseni tuohon kuntoon, syömällä raskaiden asioiden äärellä,se toi iloa. Herkut minut on lihottanut. JOTEN;

Nyt jätän herkut (mulle kaikki sokerinen) pois lähes kokonaan. Säännöllinen ateriarytmi ja käytän energiani(mitä tosiaan on vähän tällä painolla,töiden ja lapsen kanssa) siihen että saan valmistettua terveellistä ruokaa (sen osaan). Pidän onneksi kasviksista,ongelma on ollut saamattomuus,laiskuus asiaa kohtaan. Ap

[/quote]

Miten määrittelet terveellisen ruuan?

Vierailija
22/51 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta itsesi ruoskiminen nyt ensimmäisenä. Kuulostele kroppaasi, mitä se haluaa - elimistösi on viisas, se kyllä kertoo, mistä sillä on vajetta. Jos on jatkuva makean nälkä, lisää proteiinia ruokavalioon ja ota magnesium-lisä käyttöön. Muista riittävä veden juonti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellinen ruoka on perus kotiruokaa.

Puuroa,täysjyväleipää,pähkinöitä,manteleita,kasviksia,juureksia,marjoja,hedelmiä,munia,viiliä,maustamatonta jugua,rahkaa,raejuustoa,kevyt maitoa,lihaa,kalaa,kanaa..

Ap

Esim tän päivän syömisiä:

ap: 1%viili jossa mansikoita(ei sokeria mansikoissa lisättynä), taikaruisleipää 2 palaa (kuitua 9),oivariinia ja 3 keittokinkku leikkelettä kummassakin tuomassa proteiinia. vettä

myöhäinen lounas koska nukuttiin pitkään: jauhelihakeittoa lautasellinen, 2 leipää,päällä oivariinia,kurkkua. raejuustoa 1dl, kevyt maitoa 2dl

välipala: banaani

ip: Kaurapuuro jossa 1tl oivariinia,kevytmaitoa,sokeria 1tl.

päivällinen kuuluisi tavalliseen ruokailuun mutta nyt on syöty ap vasta lounasaikaan ja nukkumaan mentävä aikaisin kuitenkin joten se jäi välistä. Illalla en kaipaa proteiinia koska en nukkuessa tarvitse kai? ja tiedän että puurossa 1tl sokeria ei ole välttis,mutta onko kaiken oltava täydellisyyttä hipovaa?

Vierailija
24/51 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaton maito ja leivän puputtaminen pois ruoan yhteydessä. Aamulka toinen leipä pois.

Vierailija
25/51 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ja paino?

Vierailija
26/51 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän teit jo eilen aloituksen samasta aiheesta. Silloin laihdutettavaa oli 45 kiloa.

Vierailija
27/51 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 15:17"]

Puuroa,täysjyväleipää,pähkinöitä,manteleita,kasviksia,juureksia,marjoja,hedelmiä,munia,viiliä,maustamatonta jugua,rahkaa,raejuustoa,kevyt maitoa,lihaa,kalaa,kanaa..

Ap

ap: 1%viili jossa mansikoita(ei sokeria mansikoissa lisättynä), taikaruisleipää 2 palaa (kuitua 9),oivariinia ja 3 keittokinkku leikkelettä kummassakin tuomassa proteiinia. vettä

myöhäinen lounas koska nukuttiin pitkään: jauhelihakeittoa lautasellinen, 2 leipää,päällä oivariinia,kurkkua. raejuustoa 1dl, kevyt maitoa 2dl

päivällinen kuuluisi tavalliseen ruokailuun mutta nyt on syöty ap vasta lounasaikaan ja nukkumaan mentävä aikaisin kuitenkin joten se jäi välistä. Illalla en kaipaa proteiinia koska en nukkuessa tarvitse kai? ja tiedän että puurossa 1tl sokeria ei ole välttis,mutta onko kaiken oltava täydellisyyttä hipovaa?

[/quote]

Olet kyllä ihan pihalla terveellisestä ravinnosta.

Vierailija
29/51 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin paljon ylipainoa, laihtuu jo sillä, että vähentää sokeriset ja rasvaiset herkut kertaan viikossa. Se, mitä ei kannata tehdä, on syödä liian vähän. Aineenvaihdunta vain jämähtää. Eikä mitään dramaattisia muutoksia vaan sellaisia, joihin oikeasti voi sitoutua. Itselläni on toiminut leivän vaihtaminen puuroon ja pastan ja riisin osuuden pienentäminen ja korvaaminen lämpimillä vihanneksilla. Mitään sellaista en tee, mistä ajattelen, että "kun vain pystyn olla syömättä tätä, kunnes olen laihtunut, sitten voin sitä taas alkaa syödä". Liikuntaakaan en aloittaisi täysillä vaan vähentäisin aluksi tietoisesti istumista ja hankkisin askelmittarin.

Vierailija
30/51 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:13"]Jos on noin paljon ylipainoa, laihtuu jo sillä, että vähentää sokeriset ja rasvaiset herkut kertaan viikossa. Se, mitä ei kannata tehdä, on syödä liian vähän. Aineenvaihdunta vain jämähtää. Eikä mitään dramaattisia muutoksia vaan sellaisia, joihin oikeasti voi sitoutua. Itselläni on toiminut leivän vaihtaminen puuroon ja pastan ja riisin osuuden pienentäminen ja korvaaminen lämpimillä vihanneksilla. Mitään sellaista en tee, mistä ajattelen, että "kun vain pystyn olla syömättä tätä, kunnes olen laihtunut, sitten voin sitä taas alkaa syödä". Liikuntaakaan en aloittaisi täysillä vaan vähentäisin aluksi tietoisesti istumista ja hankkisin askelmittarin.
[/quote]

Viisaasti ajateltu!

Vierailija
31/51 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

166cm 120kg

-ap

Vierailija
32/51 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:n mainitsemat ei ole terveellistä ravintoa, niin kertokaa joku viisas mikä sitten on? Ei kai ole mitään hyötyä huudella, ettet tiedä mistään mitään jos ei tarjoa neuvoja? :)

Vierailija
33/51 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap.

Mulla tuli eilen herääminen, kävin ystävän luona puntarilla kun oli esillä wc:ssä. 103 kg. Se on paljon painoa se. Tänään on ollut uuden elämän ensimmäinen päivä, latasin puhelimeen ilmaisen kalorilaskuri /treenipäiväkirjan.

Minäkin onnistun, minun on pakko. 103 kg/170 cm on aika järkyttävä lukema, kuten myös sinun. Haluaisitko ap alkaa kirjoitella sähköpostia minun kanssani? Tuettaisiin ja tsempattaisiin toisiamme heikkona hetkinä.

Me pystytään tähän!! :)

- N

Vierailija
34/51 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole sama henkilö kuin tuo linkattu ketju,enkä myöskään ollut tuo joka kirjoitti lyhesti painon ja pituuden.

viisaita ajatuksia tosiaan tuossa eräällä,että tällä painolla laihtuu alkuun hyvin kun huolehtii säännöllisestä syömisestä ja jättää herkut minimiin. oikea AP

Vierailija
35/51 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai et ole sama tyyppi? Molemmilla ikää 26, lapsi, saman verran painoa pudotettavana, erosta 3 vuotta.

Vierailija
36/51 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 15:46"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 15:17"]

Ap

[/quote]

Olet kyllä ihan pihalla terveellisestä ravinnosta.

[/quote]

Selventäisitkö? Mun mielestä toi kuulostaa aika tavalliselta, ihan perusterveelliseltä arkiruualta. Siinä kohtaa kun pudotettavaa on 50 kiloa niin se herkkujen tiputtaminen vie jo aika pitkälle. Kaikkea ei tarvitse jättää heti kättelyssä pois, eikä kannatakaan! Sen vaikeampaahan se ruodussa pysyminen on mitä enemmän "kiellettyjä" ruokia on. 

Vierailija
37/51 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 12:09"]

Siis leipää, voita, rasvamaitoa, sokeria ja punasta lihaa??? You go girl!!!

Älkää nyt ainakaan muut ottako mitään vinkkiä ap:n listasta!

[/quote] Voi nyt herranjestas että ihmiset osaa olla joka asiasta hysteerisiä... Jos tykkää leivästä, laittaa teelusikallisen sokeria puuroon ja syö punaista lihaa kohtuudella niin se ei tosiaankaan ole mikään ongelma, vaan ihan perussafkaa. Vihannekset ja hedelmät pitää toki muistaa pitää isossa roolissa. Rauhoittukaa. Elämä ei oo kiinni siitä syökö leipää vai ei.

Vierailija
38/51 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo FatSecret on tosi kätevä sovellus, kannattaa ladata :) - N

Vierailija
39/51 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen korvaamaan sokerin stevialla.
Leipää et tarvitse noin paljon, korvaa se aamulla tuhdilla munakkaalla.
Lisää kasviksia ja vihanneksia. :-)

Vierailija
40/51 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

S2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi