Mikä tarve terveydenhuollolla on syyllistää sairasta ihmistä?
Niin kertokaa nyt hoitajat ja lääkärit että miksi?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinua nyt on syyllistetty?
Kerrottu, että labrat näyttää alkavaa verenpainetautia, kolestrolia ja tyypin 2 diabetestä.
Itseäni ainakin loukkaa syvästi jos hoitoon tulee henkilö joka ei ole täysin terve.
Vierailija kirjoitti:
Keuhkoista löytyi syöpä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrottu, että labrat näyttää alkavaa verenpainetautia, kolestrolia ja tyypin 2 diabetestä.
ja kenen syytä nuo sitten olisi?
Aiotko nyt jäädä puolen vuoden saikulle kun tuli paha mieli tuon kuulemisesta?
Siitä että minua ei ole informoitu oikein mistään.
Sairauksia ei siis kannata terveydenhuollossa todeta. Kannattaa kertoa että kaikki on oikein hyvin ja hyvää päivän jatkoa.
Luultavasti päättäjätkin on enemmän kuin tyytyväisiä.
Syyllistetty,mikset ole tullut aikaisemmin kun ensin on sh torpannut pyyntöni päästä lääkärille. Syyllistetty Portinvartijan hoitovirheestä!!
Vierailija kirjoitti:
Siitä että minua ei ole informoitu oikein mistään.
Kaikki lehdet kuten ip-lehdet ovat joka ikinen päivä täynnä informaatiota ja niin, infoa pitää hakea ihan itse, ei sitä tule kukaan ovelle tuomaan. Telkkarissa eri kanaaleilla on myös lähtetyksiä, joissa informoidaan. Et vaan ole viitsinyt lukea ja katsoa/kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Syyllistetty,mikset ole tullut aikaisemmin kun ensin on sh torpannut pyyntöni päästä lääkärille. Syyllistetty Portinvartijan hoitovirheestä!!
Joka kerta kun käyn lääkärillä (n. joka toinen vuosi), saan kuulla jommankumman: "Miksi tulit vastaanotolle tällaisen asian takia?" tai "Miksi et tullut aikaisemmin?" Parasta olisi vain lopettaa käymästä lääkärillä.
Mitä tämä syyllistäminen oikein on, mistä koko ajan jankataan? En ole kokenut syyllistyväni ikinä mistään muiden ihmisten kommenteista. Voin tuntea syyllisyyttä, jos olen tehnyt jotain väärää.
Sairaanhoitaja, lääkäri, opettaja ovat ammatteja joihin hakeutuu narsisteja.