Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi elämä, here I come! Ylipainoa 50kg.

Vierailija
07.12.2014 |

Nyt aijon onnistua. Minä onnistun. Hitaasti mutta varmasti. Oon kyllästynyt olemaan lihava,valtava kasa. Muodoton olemus,väsynyt olemus. Olemukseni ei ole se mikä olen sisäisesti. Mieli vääristää..kun katson peilistä,nään ihan ok naisen,hoikahkot kasvot edestäpäin,kauniit kasvot, pullea vartalo,mutta ihan ok. Kun katson valokuvasta niin kasvot muodottomat,turpeat,hirveä kaksoisleuka,poskipäät eivät enää erotu kuten ennen..ja koko on järkyttävän iso!!! Miten mieli huijaa näin? Olo on väsynyt,raskas..huono. Olen kyllästynyt tähän oloon,haluan muutosta. Olen kyllästynyt olemaan näkymätön. Mutta tehtävää on paljon, huh 50kg! N.26v

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi yli 40kg pudotusurakkaa aloitteleva :)

T. Kanttura

Vierailija
2/51 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis leipää, voita, rasvamaitoa, sokeria ja punasta lihaa??? You go girl!!!

Älkää nyt ainakaan muut ottako mitään vinkkiä ap:n listasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mitat lähes samat, ja projekti on käynnistynyt kunnolla ja kauan sitten. Huhtikuusta -12kg, ja juhannuksen jälkeen pysynyt paino tässä 123kgssä. En syö mitenkään järkyttävän paljon, mutta liian usein toistuva herkuttelu pilaa painonpudotuksen. Pitäisi saada sama totaalikyllästyminen kuin keväällä joka motivoisi taas hyvään spurttiin. Onneks osaan ajatella nykyään että jokainen päivä on mahdollisuus tehdä parempia valintoja, ja perus ruoka onkin jo terveellistä. :)

Voisin hyvin aloittaa jonkun vertaistukiprojektin jos kiinnostaa!

Vierailija
4/51 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
5/51 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap ja -N,

Suosittelen katsomaan "Hungry for Change" -dokumentin. Saattaa avata silmät ruoan suhteen ja auttaa löytämään paremman olon :) Dieetit kun harvoin ovat pysyvä ratkaisu kevyempään ja terveempään elämään. Valitettavasti en löytänyt koko dokumenttia nopealla googlauksella suomen- tai englanninkielisillä tekstityksillä, mutta tällainen löytyi (tekstitykset portugaliksi?): http://www.cinetux.org/2013/09/ver-pelicula-hungry-for-change-online-gratis-2012.html

Onnea ja tsemppauksia molemmille! Te onnistutte kyllä!

Vierailija
6/51 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho tänne olikin tullut vielä vastauksia! Kirjoittelen töiden jälkeen paremmin,mutta juu vertaisapu olisi paikallaan ja kiva juttu:)!! Mitä noihin munakkaisiin tulee heti aamusta.yök. ei pysty. Munakas on hyvää lounaalla tai päivällisellä,mutta heti aamusta ei pysty. Eilen aamulla join rahkasta,mansikoista ja banaanista,maidosta tehdyn smoothien, töissä omenan aamupäivän välipalaksi niin jaksoi hyvin lounaalle asti :) AP

Vierailija
7/51 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
8/51 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, ja nro 32, olisi mukavaa saada myös sinut tukirinkiin mukaan. :) Tehdäänkö oma ketju tälle meidän urakalle? Nyt töihin, mutta pidän tämän ketjun välilehdellä auki! - N

Vierailija
9/51 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 06:58"]Hei ap ja -N,

Suosittelen katsomaan "Hungry for Change" -dokumentin. Saattaa avata silmät ruoan suhteen ja auttaa löytämään paremman olon :) Dieetit kun harvoin ovat pysyvä ratkaisu kevyempään ja terveempään elämään. Valitettavasti en löytänyt koko dokumenttia nopealla googlauksella suomen- tai englanninkielisillä tekstityksillä, mutta tällainen löytyi (tekstitykset portugaliksi?): http://www.cinetux.org/2013/09/ver-pelicula-hungry-for-change-online-gratis-2012.html

Onnea ja tsemppauksia molemmille! Te onnistutte kyllä!
[/quote]

Ja kiitos sinulle! :) mukavaa tiistaita. - N

Vierailija
10/51 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:12"]Kyllähän 50 kg on valtava määrä painoa pudotettavaksi, mutta ei mahdottomuus. Ruokavalio vaan täysin uusiksi ja liikunta mukaan reilulla kädellä...vai onko painoa niin paljon että pääsisit lihavuusleikkaukseen?
[/quote]
Liikunta mukaan reilulla kädellä vasta kun paino tippunut jo reilusti. Itse 50kg laihdutin ja menin uskomaan että liikunta ratkaisee. Polvi paskana. Just kun olis ollu mukava näin hoikkana liikkua miten haluaa.

Vierailija
11/51 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemiä! Itselläni auttoi hyvään alkuun liikunnan lisääminen ja siinä sit ruokavaliokin meni aivan kuin itsestään uusiksi. Ja nyt pudonnut noin 11kg.
Nyt jo huomaa ,et olo keveempi, vaikka puotettavaa on vielä 20kg.

Vierailija
12/51 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!! :)

Vierailija
13/51 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi tämä ei päästä kakkossivulle ennen kuin laittaa jonku viestin... ärsyttävää.

Vierailija
14/51 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt on aika kirjoittaa tänne hiukan paremmin. Onko se vain korvien välissä, vai voiko olo reipastua ja kunto kohota jo alle viikossa?! :) mielialakin on paljon korkeammalla kuin ennen. Tänään paukkuu kalorit punaiselle... :/ hitsi. Onneksi ei mennyt kuin 20 kalorilla yli. Huomenna kovempi yritys. En tänään käynyt lenkillä, töissä meni myöhään ja kun pääsin kotiin siivosin asunnon. Huomenna sitten, on jo lenkkikaverin kanssa reittikin sovittu. Mites teillä muilla on mennyt päivä? :)

- N

Vierailija
15/51 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista että olet päästänyt itsesi tuohon kuntoon? Sulla on melkeen mun painon verran ylipainoa. Huhhuh...

Vierailija
16/51 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Ja pitkää kärsivällisyyttä, muutokset ei tapahdu hetkessä.

Vierailija
17/51 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet ajatellut tehdä muutoksia?

Vierailija
18/51 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän 50 kg on valtava määrä painoa pudotettavaksi, mutta ei mahdottomuus. Ruokavalio vaan täysin uusiksi ja liikunta mukaan reilulla kädellä...vai onko painoa niin paljon että pääsisit lihavuusleikkaukseen?

Vierailija
19/51 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei leikkaus ole mikään ratkaisu, vaan oikea ruoka.

Ihan älytöntä ruveta silpomaan sisuskaluja.

Vierailija
20/51 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihosin tunnesyömällä väkivaltaisessa suhteessa. Suhteesta on nyt 3v ja asiat käsitelty terapiassa,enkä ole enää lihnnut lisää, mutta en meinaa saada kiloja pois usean yrityksen jälkeen. Nyt olen eheytynyt henkisesti,on ulkoisenkin puolen vuoro. Siinä pieni katsaus siihen miten "olen päästänyt" itseni tuohon kuntoon, syömällä raskaiden asioiden äärellä,se toi iloa. Herkut minut on lihottanut. JOTEN;

Nyt jätän herkut (mulle kaikki sokerinen) pois lähes kokonaan. Säännöllinen ateriarytmi ja käytän energiani(mitä tosiaan on vähän tällä painolla,töiden ja lapsen kanssa) siihen että saan valmistettua terveellistä ruokaa (sen osaan). Pidän onneksi kasviksista,ongelma on ollut saamattomuus,laiskuus asiaa kohtaan. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä