Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sano omalla murteellasi:

Vierailija
06.12.2014 |

"Mies lähti juhlimaan, minä jäin kotiin. Onneksi on punaviiniä ja irtokarkkeja. Katselen illalla elokuvaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenkin yhteistä aikaa, kun lähdetään mökille. Jos miehellä on krapula, minä ajan." 

Kerro myös mistä päin olet + ikäsi.

Kommentit (242)

Vierailija
121/242 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 02:00"]Jätkä lähti bilettää, mä jäin himaan. Onneks on punkkuu ja irtokarkkei. Katon illal leffaa ja chillaan paskaks. Huomen on pygetäö kuitenki hengaa ku lähetää landel. Jos jäbäl on darra mä ajan. Mies 20v HKI
[/quote]
Huomen pygetää *

Vierailija
122/242 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko lähti baariin, minä jäen kottiin. Onneksi oli punkkuva ja karamelliä. Kattelen illalla elukuvvaa ja herkuttelon. Huomenna ompi kuitenni yhteistä aikova ku mennään mökille. Jos ukolla on rapula, minä ajan. 

lähes kainuu 35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/242 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIERAILIJA 06.12.2014 klo 01:491/5

Sano omalla murteellasi:

"Ukko läks juhlimaa, mää jäin kottii. Onneks on punkkuu ja irtsarei. Kattelen ehtoommal leffaa ja mässään. Huomen on kuiteski yhteist aikaa, ku lähetää mökille. Jos ukol on darra, mää ajan." 

30v, Turku

Vierailija
124/242 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SSSSHHHH VITTUUUUUUUU ViTTUUUUUU (nasaalilla)

Helsinki, nainen 27 v

Vierailija
125/242 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:49"]

"Mies lähti juhlimaan, minä jäin kotiin. Onneksi on punaviiniä ja irtokarkkeja. Katselen illalla elokuvaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenkin yhteistä aikaa, kun lähdetään mökille. Jos miehellä on krapula, minä ajan." 

Gubbe häipy bailaa, meitsi pygähti himaa. Helmee ku punkkuu ja mässyy. Illal väijyn leffaa ja boppaan. Huome o kuitenki tiukuu hengaa kimpas, ku poistutaa landelle. Jos ukol o kanuuna, ni mä skujaan.

Pk-seutu ja 34v

Vierailija
126/242 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko lähti juhulimahan, minä jäin kotia. Onneksi on punaviiniä ja irtokaramälliä. Katton ehtoolla filmiä ja herkuttelen. Huomenna on kuitenkin yhteestä aikaa, kun lähäretähän mökille. Jos ukolla on rapula, minä ajan.
Nainen, Etelä-Pohojammaa

Vierailija
127/242 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 02:03"]VIERAILIJA 06.12.2014 klo 01:491/5

Sano omalla murteellasi:

"Ukko läks juhlimaa, mää jäin kottii. Onneks on punkkuu ja irtsarei. Kattelen ehtoommal leffaa ja mässään. Huomen on kuiteski yhteist aikaa, ku lähetää mökille. Jos ukol on darra, mää ajan." 

30v, Turku

[/quote]

Surkeet turun murret.

Vierailija
128/242 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti kartsalle, mää jäin kotia. Onneksi on punkkua ja irtsareita. Kahtelen illemmalla leffaa ja herkuttelen. Huomenna o kuitenki yhteistä aikaa ko lähetääm mökille. Jos miehelä o rapula niim mää ajan.

Ikää 20 ja juuret Kuopiossa ja Oulussa, nykyään paikkana Oulu ja puhun sekasin kumpaakin murretta.

Vierailija
129/242 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies lähti humputtaan, mie jäin kottiin. Onneks on punkkua ja irtokarkkia. Illalla mie katton elokuvvaa ja herkuttelen. Huomenna on kuiteski yhteistä aikaa, kun lähetään mökille. Jos minun miehellä on rapsa, niin mie ajan.

Tornio, 25 v.

Vierailija
130/242 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin murre on jotenkin niin vastenmielistä ääh anteeks, en vaa kestä sitä :'D

Vierailija
131/242 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti bilettämään, mä jäin himaan.Tsägällä on punkkuu ja irtsareita. Tsiigaan illalla leffaa ja safkaan mässyy.Huomenna ollaan kimpassa ja lähdetään landelle.Jos miehellä on darra, mä ajan.

Vierailija
132/242 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 02:07"]

Gubbe häipy bailaa, meitsi pygähti himaa. Helmee ku punkkuu ja mässyy. Illal väijyn leffaa ja boppaan. Huome o kuitenki tiukuu hengaa kimpas, ku poistutaa landelle. Jos ukol o kanuuna, ni mä skujaan.

Pk-seutu ja 34v

[/quote]

Puhutko ihan oikeasti noin?

t: samanikäinen helsinkiläisnainen, joka ei ikinä käyttäisi tuollaisia sanoja (eikä edes tunne niistä osaa)

Vierailija
133/242 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 02:13"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 02:07"]

Pk-seutu ja 34v

[/quote]

Puhutko ihan oikeasti noin?

t: samanikäinen helsinkiläisnainen, joka ei ikinä käyttäisi tuollaisia sanoja (eikä edes tunne niistä osaa)

[/quote]

Bamlaan. Mist päi stadii oot ja monennenko polven stadilainen oot?

Vierailija
134/242 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"]

Mies läks juhlii ja mä jäin kotti. Onneks o punaviinii ja irtokarkei. Illal mä kattelen leffaa ja herkuttelen. Huamen o kuiteski yhteist aikka, ko lähretä mökil. Jos miehel o kankkune, ni kyl mä ajan. Nainen Laitila

Vierailija
135/242 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin sanoa:

Mies läks juhlii, mie jäin kottii. Onneks o punaviinii ja irttiksii. Mie katon illal elokuvaa ja herkuttelen. Huomen meil o kuitenkii yhteist aikaa, ko lähetää mökille. Jos miehel o krapula, mie ajan.

TAI

Mies lähti juhlii, mä jäin himaan. Onneks on punkkuu ja irttiksii. Katon illal leffaa ja herkuttelen. Huomen on kuitenki yhteist aikaa, ku lähetään mökille. Jos sil on darra, mä ajan.

Kotoisin Helsingistä, 21v nainen. Nykyisin asun lännessä. 

Vierailija
136/242 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 02:11"]

Helsingin murre on jotenkin niin vastenmielistä ääh anteeks, en vaa kestä sitä :'D

[/quote]

Menettelee. Savo on ainoa murre mikä oikeasti pitäsi kieltää.

Vierailija
137/242 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti juhlii, mä jäin kotii. Onneks on punkkuu ja irttareit. Katon illal leffaa ja mässään. Huomen on kuitenki yhteist aikaa ku lähetää mökille. Jos miehel on krapula ni mä ajan.

Lahti, 19v.

Vierailija
138/242 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti juhliin, mä jäin kotiin. Onneks on punaviiniä ja irtokarkkeja. Kattelen illalla elokuvan ja herkuttelen. Huomenna on kuitenki yhteistä aikaa ku lähetään mökille. Jos miehellä on krapula, mä ajan.

Vaasa 33v.

Vierailija
139/242 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miäs läht juhlima, mä jäi kotti. Onneks o punaviint ja irtokarkei. Kattele illal elokuva ja herkuttele. Huame o kuitenki yhteist aikka, ku lähdetä mökil. Jos miähel o krapula, mä aja. 23, Laitila

Vierailija
140/242 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti juhulimmaa, mää jäin kottii. Onneks o punaviiniä ja irkkareita. Kattelen illala elokuvvaa ja herkuttele. Huomena o kuitenki yhteistä aikaa ku lähtää mökille. Jos miehelä o rapula, mää ajan.

Joissaki sanoissa on muitaki vaihtoehtoja miten voisin sanoa, voi siis olla että tuo tulis suusta pikkusen erilailla loppujen lopuksi.

19v naikkone assuu täälä oulusa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi