Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sano omalla murteellasi:

Vierailija
06.12.2014 |

"Mies lähti juhlimaan, minä jäin kotiin. Onneksi on punaviiniä ja irtokarkkeja. Katselen illalla elokuvaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenkin yhteistä aikaa, kun lähdetään mökille. Jos miehellä on krapula, minä ajan." 

Kerro myös mistä päin olet + ikäsi.

Kommentit (242)

Vierailija
101/242 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:11"]Mies lähti juhlimaan, minä jäin kotiin. Onneksi on punaviiniä ja irtokarkkeja. Katselen illalla elokuvaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenkin yhteistä aikaa, kun lähdetään mökille. Jos miehellä on krapula, minä ajan."

Mies lähti juhlii, mä jäin kotii. Onneks on punaviinii ja irtareita. Katon illalla leffaa ja syön mässyy. Huomen on yhteist aikaa, ku lähetää mökkille.Jos miehel o krapula nii mä ajan.

Tampere

[/quote] Tamperetta nähnytkään.

Vierailija
102/242 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Gubbe häipy bailaa, meitsi pygähti himaa. Helmee ku punkkuu ja mässyy. Illal väijyn leffaa ja boppaan. Huome o kuitenki tiukuu hengaa kimpas, ku poistutaa landelle. Jos ukol o kanuuna, ni mä skujaan." Kukaan ei oikeasti puhu noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/242 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:59"]

Mies lähti baariin, mää jäin kottiin. Onneks on punkkua ja irtsareita. Kattelen illalla elokuvvaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenki yhteistä aikaa, kun lähetääm mökille. Jos miehellä on krapula, niim mää ajan."

Oulu (en puhu puhdasta oulun murretta)

[/quote]

Mies meni paarii, mää jäin kotia. Onneksi on punkkua ja karkkia. Katon illalla elokuvvaa ja herkuttelen. Huomenna on kuiteski yhteistä aikaa, ku lähetää mökille, jos miehellä on krapula nii mää ajan.

Oulu kans

Vierailija
104/242 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 02:07"]
Ukko lähti juhulimahan, minä jäin kotia. Onneksi on punaviiniä ja irtokaramälliä. Katton ehtoolla filmiä ja herkuttelen. Huomenna on kuitenkin yhteestä aikaa, kun lähäretähän mökille. Jos ukolla on rapula, minä ajan.
Nainen, Etelä-Pohojammaa
[/quote]Täs on E-Pn syrämmes kasuanehen versio. Isäntä lähti juhulimahan, mä jäin kotia. Onneksi o punaviiniä ja irtomakoosta. Katton ehtoolla filimiä ja herkuttelen. Huamenna eheritähän kumminkin olla yhyres ku meemmä mökille. Jos isännäl' o rapula nii minoon kuskina. Mies E-P

Vierailija
105/242 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miäs meni ryyppää ja mä jai kotti. Onneks o punaviinii ja karkkei. Meinaa kattoo illal jonku elokuva ja nauttii. Huame kuiteski mennää yhes mökil. Jossil o krapula ni mä aja.

Nainen 32, Turku

Vierailija
106/242 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko lähti juhlii, mää jäin kottiin. Onneks on punkkuu ja irttareita. Aattelinpa kahtoa illalla jonku laffan ja syyä karkkeja. Mennää myö kuitenki huomenna yhessä mökille. Jos sil on kohmelo niin mää jouvun ajijaa.

Keski-Suomesta kotoisin, 10 vuotta Oulussa asunut 25v nainen

Vierailija
107/242 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti juhlimaan, mä jäin kotiin. Onneks on punaviiniä ja irtokarkkeja. Katon illalla leffaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenkin yhteistä aikaa, kun lähdetään mökille. Mä ajan jos miehellä on krapula.

Nainen 24 Varsinais-Suomi

Vierailija
108/242 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti bilettämään, mä jäin himaan. Onneksi on punkkua ja irttareita.
Illalla katson leffaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenkin yhteistä aikaa kun lähdetään landelle. Jos miehellä on darra niin mä ajan.

N44/Helsinki/ulkomaat

Vierailija
109/242 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:49"]"Mies lähti juhlimaan, minä jäin kotiin. Onneksi on punaviiniä ja irtokarkkeja. Katselen illalla elokuvaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenkin yhteistä aikaa, kun lähdetään mökille. Jos miehellä on krapula, minä ajan." 

Kerro myös mistä päin olet + ikäsi.
[/quote]

Mies läks bilettään, mie jäin himaa. Onneks o punkkuu ja irttareit. Kahtelen illal lehvaa ja herkuttelen. Huomen o kuiteski yhteist aikaa ku lähetää möksäll. Jos miehel o darra nii mie ajan.

Stadista ja savosta mie oon.

Vierailija
110/242 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti juhlii, mää jäi himaa. onneks o punkkuu ja irttiksii. Katon illal leffaa ja herkuttele. Huome o kuiteki yhteist aikaa, ku lähetää mökil. Jos sil o darra ni mää aja.
pori 25v naine

Vierailija
111/242 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko lähti juhlii, mää jäin kottii. Onneks o punkkuu ja irtokarkkeja. Katon illalla leffan ja herkuttelen. Huomena o kuitenki yhteistä aikaa ku lähetää mökille. Jos sillä o kohomelo nii mää ajan.

24 Oulu

Vierailija
112/242 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti baariin/ulos, mä jäin kotiin. Onneks on punkkua ja irtiksiä. Katon illalla leffan ja syön karkkii. Huomen on kuitenki yhteistä aikaa, ku me lähetään mökille. Jos miehel on darra, mä ajan.

Helsinki, Nainen 37 v.

Vierailija
113/242 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti juhlii, mie jäin kottii. Onneks o punaviinii ja irtokarkkei. Kahton illal leffaa ja herkuttelen. Huomenna o kuitenni yhteistä aikaa, ku lähetää mökille. Jos miehel o krapula, mie ajan.
17v keski-suomi

Vierailija
114/242 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti juhulimhan, mie jäin kotia.Onneksi on punaviiniä ja irtokarkkia.Kattelen illalla elokuvvaa ja herkuttelen. Huomena on kuitenki yhtheistä aikaa ko lähethän mökille. Jos miehellä on rapula, mie ajan.

Kittilä, 34 vuotta

Vierailija
115/242 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellu lähti pikkujouluihin, mie jäin kottiin. Onnekks mulla on kuitenki punkkua ja irtsareita. Katotaan tytön kans illalla elokuvvaa ja herkutelhaan. Onneks on huomenna yhteist aikkaa kun kerran lähetään mökile. Jos sillon krapula nii mie ajan. Tornio 39 v.

Vierailija
116/242 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti juhlii, mä jäin kotii. Onneks o punaviinii ja karkkei. Huomen o kuitenki yhteist aikaa, ku lähetää mökil. Jos miehel o krapula, mä aja.

Vierailija
117/242 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti juhlimmaan, mie jäin kottiin. Onneks on punkkuu ja irttareita. Kattelen illalla elokuvvaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenki yhteistä aikaa, kun lähetään mökille. Jos miehellä on darra, mie ajan.

Pohjois-Karjala / 20v

Vierailija
118/242 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:58"]
Mies lähti juhlii, mä jäin kotii. Onneks o punaviinii ja karkkei. Huomen o kuitenki yhteist aikaa, ku lähetää mökil. Jos miehel o krapula, mä aja.
[/quote]

Unohdit laittaa mistä olet. Tai oikeestaan sun on pakko olla turust? :D

Vierailija
119/242 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti juhlimaa, mää jäin kotiin. Onneks on punaviiniä ja irtokarkkeja. Katon illalla elokuvaa ja mässään. Huomenna on kuitenki yhteistä aikaa ku lähetää mökille. Jos miehellä on krapula, mää ajan.

Nainen, 20, Keski-Suomi

Vierailija
120/242 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä lähti bilettää, mä jäin himaan. Onneks on punkkuu ja irtokarkkei. Katon illal leffaa ja chillaan paskaks. Huomen on pygetäö kuitenki hengaa ku lähetää landel. Jos jäbäl on darra mä ajan. Mies 20v HKI

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi