Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sano omalla murteellasi:

Vierailija
06.12.2014 |

"Mies lähti juhlimaan, minä jäin kotiin. Onneksi on punaviiniä ja irtokarkkeja. Katselen illalla elokuvaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenkin yhteistä aikaa, kun lähdetään mökille. Jos miehellä on krapula, minä ajan." 

Kerro myös mistä päin olet + ikäsi.

Kommentit (242)

Vierailija
81/242 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti juhlimmaan, mie jäin kotia. Onneks on punkkua ja irkkareita. Kattelen illala elokuvvaa ja herkuttelen. Huomena on kuiten yhteistä aikaa, ko lähethän mökile. Jos miehelä on rapula, mie ajan.
-Tornio-

Vierailija
82/242 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avojalakene (palijasjalakane) Oululaine tarkentaa vielä. On= tarkemmin o. Vaikia kirjijottaa tarkallee niinko puhhuu. :D 174

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/242 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilä päin ainaki ko ookathan nii se tarkottaa että istuttaan vänkärin puolela.. ei siis ajeta autoa. Joo tiiän, olen pilkunnussija.

Vierailija
84/242 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 04:49"]
Ukko lähti juhlihman, mie jäin kothiin. Onneks on punkkua ja namuja. Kattelen illala elokuvvaa ja herkuttelen. Huomena on kuitenni yhtheistä aikaa ko lähethän mökile. Jos miehelä on rapula ni mie ookaan.
[/quote]
edellinen siis viittas tähän

Vierailija
85/242 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miun kulta lähtiki tänää viihteel, ni mie jäin sit yksiksee kotio. Mut ei se, iha jees, miul onki pullo yht tosi hyvää punaviinii ja karkkii, ni meinasin kattoo jonku surkeen leffan ja nautiskella niillä! Huomen ois tarkotus lähtee mökkeilee ni saahaa sit sillo sitä omaa aikaa. Mieki pääsen ajaa taas. Sil saattaa muutenki olla krapula ni hyvä niin päi.

Kaakkois-Suomi, n23. Aika sekasikiömurre miulla aina ollu. :)

Vierailija
86/242 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti juhlimaan, mä jäin kotii. Onneks on punaviinii ja irttareita. Katon illalla leffaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenki yhteistä aikaa, ku lähetää mökille. Jos miehel on krapula, mä ajan.
18v, Kerava

Vierailija
87/242 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti juhlimaa, mie jäin kotii. Onneks on punkkuu ja irtokarkkei. Katon illal elokuvaa ja herkuttelen. Huomen on kuitenki yhteist aikaa, ku lähetää mökille. Jos miehel on krapula, mie ajan.

Lappeenranta, 35

Vierailija
88/242 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kah miekkone läht jörnimähä ja jätti ypöyh rotankoloho. Hätä ei tämä näköne, on punkku on namu. Kuvia kahtelen ehtohol ja murustele. Uus päivä jörnipäivä huomenis, rotankolo vaihtuhu eröasuntoho. Miekkone pote dagen efter, mamma hoitavi rattihommaha. -Nuorgam

Vierailija
89/242 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti baariin/bilettään, mä jäin kotiin. Onneks on punaviinii ja irtiksii. Kattelen illalla leffaa ja syön mässyy. Huomenna kuiteski ollaan yhessä ku lähetään mökille. Jos miehellä on darra, mä ajan.

N20 Häme
Näyttääpä kauheelta kirjotettuna.

Vierailija
90/242 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti juhlii, mä jäin kotiin. Onneks on punaviinii ja irtokarkkii. Kattelen illalla leffaa ja mässään. Huomenna on kuitenki yhteistä aikaa, ku lähdetää mökille. Jos miehel on darra, mä ajan.

Oulun eteläpuolella syntyny pääkaupunkiseutulainen.

Vierailija
91/242 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti juhlii, mää jäin kotii. Onneks on punaviinii ja irttareita/irtokarkkeja. Katon illalla elokuvaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenki yhteistä aikaa, kun lähetää mökille. Jos miehellä on krapula, mää ajan." 

Jyväskylä, 21v

Vierailija
92/242 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

185 korjaa. Huomenna sanaan ei kuulu a-kirjainta, vaan sanon huomen on...

Vierailija
93/242 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko lähti juhulimaan, mää jäin kottiin. Onneks on punaviiniä ja karkkeja. Katon illalla elokuvvaa ja syön herkkuja. Huomenna on kuitenki yhteistä aikaa ku lähetään mökille. Jos ukolla on krapula ni mää ajan.

Oulu 30

Vierailija
94/242 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellu lähti juhlihman ja mie jäin kotia. Onnekson punkkua ja kompiaisia. Katon illalla leffan ja herkuttelen. Huomena on kuiten yhtestä aikaa ko met lähemmä mökille. Jos miehelä on kohmelo niin minun häätyy ajjaa.

31v Länsi-Lappi

Vierailija
95/242 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti juhliin, mää jäin kottii. Onneks on punaviinii ja irttiksiä. Kattelen illal leffaa ja herkuttelen. Huomen on kuitenki yhteist aikaa, ku lähetää mökille. Jos miehel on krapula, mää ajan.

Pohjois Pohjanmaa 14v

Vierailija
96/242 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies läks baarii, minä jäin kottii. Onneks on punkkua ja irtonamppua. Taijan kahtella illemmalla elokuvan ja heekutella. Huomenissa olis kuitennii yhteistä aikaa, ko lähetään mökille. Jos ukolla o rapula, nii minä ajan.

19, savosta kotoisin, nykyään opiskelen helsingissä

Vierailija
97/242 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:49"]

"Mies lähti juhlimaan, minä jäin kotiin. Onneksi on punaviiniä ja irtokarkkeja. Katselen illalla elokuvaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenkin yhteistä aikaa, kun lähdetään mökille. Jos miehellä on krapula, minä ajan." 

Ukko lähti kuppilaan, minä jäin kottiin. Hyvä on kun on viinie ja irtokarkkie. Katon illalla elokuvaa ja mässäilen. Huomenna on kuitenni yhteistä aikoa, kun lähetään mökille.Jos ukolla on kankkunen, minä ajan.

Kainuusta ja täysikäinen;)

[/quote]

Vierailija
98/242 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä meni bilettämään, meitsi jäi himaan. Onneksi on punaviiniä ja irtokarkkeja. Katon illalla leffan ja herkuttelen. Huomenna on kuitenkin yhteistä aikaa, kun menemme mökille. Jos miehellä on darra, minä ajan.

m25 pori

Vierailija
99/242 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 02:11"]Helsingin murre on jotenkin niin vastenmielistä ääh anteeks, en vaa kestä sitä :'D
[/quote]

Edelleen stadi stadi ....ai niin sä oot böndeltä.....

Vierailija
100/242 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:49"]"Mies lähti juhlimaan, minä jäin kotiin. Onneksi on punaviiniä ja irtokarkkeja. Katselen illalla elokuvaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenkin yhteistä aikaa, kun lähdetään mökille. Jos miehellä on krapula, minä ajan." 

[/quote] Tampereen murteella on varmaan jo kirjoitettu pariinkin kertaan mutta kirjoitanpa vielä: Miäs painu rillutteleen, mää jäin kotio. Onneks on punaviinii ja irtokarkkeij. Kattelen ehtoolla elävää kuvaa ja mässäilen. Huamenna o kuiteskin yhteistä aikaa ku lähretään mökille nääs. Jos miähellä o rapula niin mää kyä ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi