Sano omalla murteellasi:
"Mies lähti juhlimaan, minä jäin kotiin. Onneksi on punaviiniä ja irtokarkkeja. Katselen illalla elokuvaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenkin yhteistä aikaa, kun lähdetään mökille. Jos miehellä on krapula, minä ajan."
Kerro myös mistä päin olet + ikäsi.
Kommentit (242)
Mies lähti juhulimaan, mää jäin kottiin. Onneksi on punaviiniä ja irtokarkkeja. Katon illalla elokuvvaa ja vejän mättöä. Huomenna on kuitenki yhteistä aikaa ku lähetää mökille. Jos miehellä on krapula nii mää ajan.
P-pohjanmaan kautta Lappiin
Mies lähti ulos, mä jäin kotii. Onnekson punkkuu ja irtiksii. Katon illalleffan ja vedän herkkuja naamaan. Huomenon kuitenki yhteistaikaa, ku lähetään landelle. Jossillon kankkunen, ni mä ajan.
Hki, 30 v
Ukko lähti baanalle, mie jäin kottiin. Onneks on punkkuu ja irttareita. Kahon illalla leffaa ja mätän karkkii. Huomenna ois yhteistä aikaa ja lähetään mökille. Jos sillä yhellä on oloja, niin jouvvun ajelemmaan.
Nainen itä-suomesta, 20v
Mies lähti juhlii ja mä jäin kotii. Onneks on punkkuu ja irtokarkkei. Katon illal leffaa ja herkuttelen. Huomen on kummiski yhteist aikaa ku lähetää mökille. Jos miehel on krapula, ni mä ajan.
Loviisa, 22-v. :)
Bisin fo o festa, o sj ble ja hem. Tur så har ja rövin o karkki. Ska si på film ikväll o smaska. Imoron har vi endå gemensam tid när vi far ti mökki. Om bisin har krabbis, så kör ja.
N24, Porvoo ;)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:49"]"Mies lähti juhlimaan, minä jäin kotiin. Onneksi on punaviiniä ja irtokarkkeja. Katselen illalla elokuvaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenkin yhteistä aikaa, kun lähdetään mökille. Jos miehellä on krapula, minä ajan."
[/quote]
Ukko lähti pupille, mää jäin mökkiin va onneks on punkkua ja irtokarkkii. Arvelin kahttoa illalla jonku kuvan ja vettää karkkiöverit. Huomenna männään mökile ni onha tuota yhtteistä aikkaa sitte iha tarvita. Jos lie liian rapuloissaan nii mää ajan.
25v, pohjois-karjala
Miäs meni paariin, mää jäin kotio. Onneks mullo punaviiniä ja irttareita. Katon ehtoolla elokuvaa ja verän herkkuja. Huamenna on kummiskin yhteistä aikaa kul lähetään Teiskoon. Jos miähellä or rapula ni mää aja.
Tampere 40 v.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:49"]
"Mies lähti juhlimaan, minä jäin kotiin. Onneksi on punaviiniä ja irtokarkkeja. Katselen illalla elokuvaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenkin yhteistä aikaa, kun lähdetään mökille. Jos miehellä on krapula, minä ajan."
[/quote]My husband went to the Oscars, I decided to stay in at the mansion. Thank god for Chateau Margaux and pick and mix oysters. I will watch a movie in our home cinema and indulce myself. Tomorrow we'll have quality time in our holiday villa in the Bahamas. If he is too hangoverish, I will drive the Porsche.
Hollywood, California 32
Mies lähti juhlimaan, minä jäin kotiin. Onneksi on punaviiniä ja irtokarkkeja. Katselen illalla elokuvaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenkin yhteistä aikaa, kun lähdetään mökille. Jos miehellä on krapula, minä ajan."
Mies lähti dokaan, ite jäin himaa. Onneks on punkkuu ja irttareita. Katon illal leffaa ja mässään. Huomen on kyl yhteist aikaa ku lähetää mökil. Jos miehel on darra nii mä oon kuskina.
Lahti, 17v
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:55"]Mies lähti juhlii, mie jäin kottii. Onneks o punaviinii ja irtokarkkei. Kahton illal leffaa ja herkuttelen. Huomenna o kuitenni yhteistä aikaa, ku lähetää mökille. Jos miehel o krapula, mie ajan.
17v keski-suomi
[/quote]Keski-Suomessa ei puhuta noin, ääliö.
Mies läks juhlimaan, minä jäin kottiin. Onneks on punkkuva ja irtokarkkiloeta. Kahtelen illalla lehvoo ja herkuttelen. Huomenna on kuitennii yhteestä aekoo, Ku männään möksälle. Jos sillä on rapula, niin minä oun ratissa.
Kaarn foo uut o suuppa o ja ble hemma. Tur hadde ja rövare o karkki. Tittaa på kvällen på nåån film o njuuttää. Imoron haa vi endå tid på tuumis nä vi faa ti lande. Om kaarn haa krabbis så fåå ja kööra.
Helsinki, 46-v
Mies lähti pilettää ja mää jäin kottii. Onneks o punkkuu ja irkkareit. Kattelen täsä illalla elokuvvaa ja herkuttelen. Huomenna o yhteist aikaa, ku lähetää mökille. Ja jos miehel o sillo krapula nii mää ajan.
Nainen 25 v. Pohjois-pohjanmaa
Miis lähäti juhulimmuaa, mie jäi kuottii. Onnueks uon punaviynniä ja iritokuarakkejja.. Kahatelen illualla elokuvvoo ja herekuhuttelen. Huovohomenissa on kujitenekin yhyteestä uaikkoo, ku lähädehettää myökill. Jos miihellä on krapulla, mie ajjan.
Vaimo lähti. En tiiämmihin, mutta toivottavasti ei ihan heti tuu takas himaan. Kipasin alkosta hakemassa pari jallua ja muutaman olusen. Nyt aattelin soittaa Makelle, jos se tulis mun kanssa saunaan, rillaamaan makkaraa ja kattoo futista telkusta. Laatuaikaa. V**tu, kerrankin saa telkasta kattoa jotain muuta ku ruuanlaittoon tai sisustamiseen tai tosiv**unteeveejuttuja. Yleensä Make on aina innolla tulossa kum mun vaimo on poissa ja viinaa löytyy.
Muistelen vaimon sanoneen joskus, että huomen pitäis lähteem mökille. Ompa kiva taas riidellä darrassa. Miksei muka mökillä saa kalastaa vaan pitää asetella niitä v**un kiviä johkin poluv varrelle? Ja menis p**kele autokouluun, ettei mun tarvis aina olla ratissa vaan voisin vetää tasottavia takapenkillä. Pelkääjän paikalle en menis, koska joutuis v**tu "keskusteleen".
Nelkyt ja Lahest
Mies läks juhlimaan ja mie jäin kotii. Onneks on punkkua ja irtsareita. Kattelen illalla leffan ja syön herkkui. Huomeen on kuiteskii yhteist aikaa, kun lähtään mökille. Jos miehel on rapula, niin mie ajan.
Terveisiä Kymenlaaksosta
"Äijä lähti juhlii, mää jäin kotiin. Onneksmullo punaviiniä ja irkkareita. Kattelen ehtoolla elokuvaa ja herkuttelen. Huamenna meillon sitte yhteistäaikaa, kullähretää mökille. Jos tollon rapula, mää aja."
Tre 54
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:49"]"Mies lähti juhlimaan, minä jäin kotiin. Onneksi on punaviiniä ja irtokarkkeja. Katselen illalla elokuvaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenkin yhteistä aikaa, kun lähdetään mökille. Jos miehellä on krapula, minä ajan."
[/quote]
Isäntä läks juhlii,mä jäin kotii. Onneks o punkkuu ja irtsareit. Katon illal leffaa ja herkuttelen. Huomen o kuitenki yhteist aikaa,ko lähetää mökil. Jos isännäl o darra ni mää aja.
Pori ja olen 20
Mies läks juhlii ja mie jäin kotii. Onneks on punkkuu ja irttareit. Katon illal elokuvaa ja syön herkkui. Huomen on kuiteki yhteist aikaa, ku lähetää mökille. Jos miehel on rapula, ni mie ajan.
Imatra/20v