Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA, löysin toisen miehen!

Vierailija
01.01.2015 |

Mulla on vaikea tilanne, oon seurustellu mieheni kanssa yli neljä vuotta ja nyt oon ihastunu toiseen mieheen. Tavattiin ystävien kautta. Tunnen itseni hirveäksi, sillä viestittelen hänen kanssaan salaa ja eilen tämä toinen mies pyysi näkemään salaa viikonloppuna ja veisi minut syömään. En tiedä että haluaako tämä mies vain seksiä mutta antoi ymmärtää että muutakin haluaisi. Ystävältäni olen kuullut olevan pelimiehiä mutta tyyli miten puhuu mulle ja kehuu on niin uskomatonta. En oikeasti ikinä pettäisi miestäni, enkä tiedä pitäisikö salaa tavata. Nimittäin mieheni varmasti heti jättäisi. Tää on hirveä tilanne, mitä tekisitte tilanteessani? Tutustuisitte tähän mieheen, vai yrittäisim jatkaa nykyistä suhdettani. Sen vertaa vielä että ajoittain olen surullinen suhteessa mutta ero tuntuu kauhealta, yhteiset ystävät jne.

Kiitos etukäteen ja anteeksi epäselvä teksti!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti minkälaisena näet elämäsi vaikka viiden vuoden päästä. Ja ennen kuin lähdet treffeille uuden miehen kanssa, jätät entisen.

Vierailija
2/19 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyt miettiä. En mene treffeille uuden kanssa salaa. Mitä sanon miehelle? Tietää että olen varattu ja silti haluaa nähdä
AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä, ikinä, ikinä kannata alkaa millekään pelimiehen kanssa.

Neuvoni on, että haaveile ja elä ihastuksen tunne itseksesi loppuun, mutta älä tee mitään ruokkiaksesi tunnetta. Älä jätä nykyistäsi, etenkään pelimiehen takia.

Vierailija
4/19 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se onkin, en tunne miestä kovin hyvin mutta oon hirveän kiinnostunut tästä miehestä. Olisi kiva tutustua mutta salaa en aijo nähä:/
AP

Vierailija
5/19 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain muulla ollut samanlaista tilannetta?
AP

Vierailija
6/19 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:32"]

Täytyt miettiä. En mene treffeille uuden kanssa salaa. Mitä sanon miehelle? Tietää että olen varattu ja silti haluaa nähdä AP

[/quote]

Sano (peli)miehelle, että olet varattu, etkä voi tulla. Takaan, että muistelet tuota päätöstäsi hyvällä pitkänkin ajan päästä. Selvitä suhdettasi nykyiseen mieheesi rauhassa, miltä sinusta tuntuu, kerro toiveistasi jne. Jos päätätte lähteä omille teillenne, tehkää se ajan kanssa ja yhdessä. Tue miestäsi jos se tuntuu hänestä vaikealta. Mahdollisen eron jälkeen, odota rauhassa vaikka tulisikin kuinka voimakkaita tunteita herättäviä miehiä vastaan. Mieti millainen olet ja mitä oikeasti haluat.

Vierailija
7/19 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi niitä sanotaan pelimiehiksi kun osaa vetää oikeista naruista ja saada maan tärisemään jalkojen alla. Hei haloo. Ota ystävän vinkistä vaari ja sano että ei kiitos. Vaikka kuinka olisi ihanat jutut ja lupaukset niin olet vain yksi haaste, yksi saalis muiden joukossa ja kun seksiin pääsee niin moro vaan.

Todennäköisesti haluaa nähdä salaa koska tietää että puhuisi sinut pyörryksiin ja sänkyyn.

Että ole fiksu ja unohda tai ole typerä ja naivi sekä kadu.

Vierailija
8/19 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähät oot ihan teini vielä!! XD ha ha haa

Vierailija
9/19 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiestyylinen 28-vuotias? On aika satavarmaa, ettei se ole kiinnostunut susta muuten kuin uutena valloituksena. Suosittelen pitäytymään ihan nykyisessä poikaystävässäsi...

Vierailija
10/19 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

se haluaa sulta pillua. pelimiehet osaa esittää, liverellä yms kaikkea kauniisti saadakseen toosaa. mut mene vain ja jätä miehesi ensin.

Vierailija
11/19 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain uskomattomin tyttö jonka olen ikinä tavannut. Sinun silmiäsi voisin katsella loputtomiin. Mennään syömään ja vaikka vasta ensi viikolla sinne laskettelemaan, jossa voit opettaa minulle lumilautailua?

T.28-vuotias mies. :)

Vierailija
12/19 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet tapaamani mies, en pidä lumilautailusta:)
En osaa päättää kumpaa miestä haluan
AP

Vierailija
13/19 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensin, kerro miehellesi. Eli ole rehellinen.

Vierailija
14/19 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nuori, hyppää uuteen bussiin. Uusia ystäviäkin tulee matkan varrella.

Vierailija
15/19 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan 20 vuotiaita, tämä toinen mies on jo 28 vuotias. En tiedä oikein onko vähä liian vanha. Ja jos miehelleni sanon niin saan jättää hyvästit..
AP

Vierailija
16/19 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko miehesi salaavan samanlaista asiaa? Jos olisi menossa jonkun toisen naisen kanssa syömään ja viestittelisi tälle salaa.

Vierailija
17/19 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkää haluaisi. Pakko se on kertoa tai jättää tuo uusi mies
AP

Vierailija
18/19 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiis, olet 20! Tuossa iässä ei vakiinnuta, vaan eletään ja nautitaan ja testaillaan eri miehiä/naisia :) eli mun ohje: eroa ja uutta putkeen. Vakiintumaan ja perhettä perustamaan ehtii kyllä myöhemminkin :)

Ja ennenkuin joku älähtää, niin toki on niitäkin (vähemmistö), jotka löytää sen oikean 20-vuotiaina, mutta jos ap:lla on nyt tuossa iässä tunteita toista miestä kohtaan ja tällaisia miettii, niin ainoa oikea ratkaisu on erota.

Vierailija
19/19 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ukko kolmenkympinkriisissä haluta nuorta panoa....anna sille ja kato jääkö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä