Lue keskustelun säännöt.
Sano omalla murteellasi:
06.12.2014 |
"Mies lähti juhlimaan, minä jäin kotiin. Onneksi on punaviiniä ja irtokarkkeja. Katselen illalla elokuvaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenkin yhteistä aikaa, kun lähdetään mökille. Jos miehellä on krapula, minä ajan."
Kerro myös mistä päin olet + ikäsi.
Kommentit (242)
Mies lähti juhlii, mä jäin himaa. Onneks on punaviinii ja irtareit. Katon illal leffaa ja herkuttelen.
Huomen on kuitenki yhteist aikaa, ku lähetää mökille. Jos miehel on krapula, mä ajan.
Helsinki
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 03:46"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 02:16"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 02:13"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 02:07"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:49"]
"Mies lähti juhlimaan, minä jäin kotiin. Onneksi on punaviiniä ja irtokarkkeja. Katselen illalla elokuvaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenkin yhteistä aikaa, kun lähdetään mökille. Jos miehellä on krapula, minä ajan."
Gubbe häipy bailaa, meitsi pygähti himaa. Helmee ku punkkuu ja mässyy. Illal väijyn leffaa ja boppaan. Huome o kuitenki tiukuu hengaa kimpas, ku poistutaa landelle. Jos ukol o kanuuna, ni mä skujaan.
Pk-seutu ja 34v
[/quote]
Puhutko ihan oikeasti noin?
t: samanikäinen helsinkiläisnainen, joka ei ikinä käyttäisi tuollaisia sanoja (eikä edes tunne niistä osaa)
[/quote]
Nii-in, nuori polvi ei ole stadin slangista näköjään kuullutkaan. Mahtavaa, että "bamlaat" noin hyvin!! Itse on tamperelaistunut turkulainen, joten en lähde yrittään tota manselaisittain, ettei tule sanomista ;-)
Mahtava ketju, murteet on niin hieno asia ja rikkaus!
Bamlaan. Mist päi stadii oot ja monennenko polven stadilainen oot?
[/quote]
[/quote]
Just... Ja näköjään tää teksti jakautu aivan viduralleen...