Sano omalla murteellasi:
"Mies lähti juhlimaan, minä jäin kotiin. Onneksi on punaviiniä ja irtokarkkeja. Katselen illalla elokuvaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenkin yhteistä aikaa, kun lähdetään mökille. Jos miehellä on krapula, minä ajan."
Kerro myös mistä päin olet + ikäsi.
Kommentit (242)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:49"]"Mies lähti juhlimaan, minä jäin kotiin. Onneksi on punaviiniä ja irtokarkkeja. Katselen illalla elokuvaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenkin yhteistä aikaa, kun lähdetään mökille. Jos miehellä on krapula, minä ajan."
[/quote]Mies lähti viihteelle ja minä jäin kottiin. Onneks on viininpaskaa ja karkkia. Katon illalla dvd:n ja mässyän. Humenna ollaan yhessä kun mennään mökille. Jos miehellä on krapula, minä ajan. N45, Kajaani
Mies lähti baariin, mä jäin kottiin. Onneks on punkkua ja irtokarkkeja. Katon illalla leffaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenki yhteistä aikaa, ku lähetään mökille. Jos miehellä on darra, ni mä ajan.
Nainen, 27, kuopio
Mies lähti juhulimaan, mää jäin kottiin. Onneks on punkkua ja irtsikoita. Kattelen illalla elokuvvaa ja herkuttelen. Huomena on kuitenki yhteistä aikaa, ku lähetään mökille. Jos miehellä on rapula niin mää ajan.
"Mies lähti juhulimaan, mää jäin kottiin. Onneksi on punaviiniä ja irtokarkkeja. Kattelen illalla elokuvvaa ja herkuttelen. Huomena on kuitenki yhteistä aikaa, ku lähetään mökille. Jos miehellä on krapula, mää ajan."
Pohjanmaa, n. 30 v
Ukko lähti juhulimmaa, mää jäin kottiin. Onneksi on punaviintä ja irtokarkkia.Kahtelen illalla elokuvvaa ja herkuttelen. Huomena on kumminki yhteistä aikaa, ko lähtää mökille. Jos ukolla on rapula, mää ajan.
Palijasjalakane Oululaine akka.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 02:33"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 02:31"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 02:27"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:49"]
"Mies lähti juhlimaan, minä jäin kotiin. Onneksi on punaviiniä ja irtokarkkeja. Katselen illalla elokuvaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenkin yhteistä aikaa, kun lähdetään mökille. Jos miehellä on krapula, minä ajan."
[/quote]
Miäs lähti ryyppäämää. Mää jäi kottii. Onneks o jottai juamist ja irtokarkkei. Täytyy syär jottai hyvvää samal ko kattoo sitä elokuvvaa. Huamen lähretää sit miähe kansa mökil. Mää aja ko miäs o huamen siin kunnos ettei sil ol rattii asiaa.
Eiköhä jokane tiä et mist päi mää ole kertomatikki.
[/quote]Mut mink ikkäne sä oot?
[/quote]
_vanha_
[/quote]
Täst mää tykkää, ku kuulostaa nii tutult.
Hitoksee tylsää ku kaikki vaa toistaa yhtä ja samaa. Ei miul muuta. (ps. kukaa ei varmaa arvaa kuka ja mist mie oon;)
Vielä oikiamalla Oululaisella murteella AVOJALAKANE Oululaine. :D Ylleisesti käytän ussein palijasjalakasta, ko avojalakasta ei ulukopuoliset läheskään aina ymmärrä. 174
[/quote] mies lähti bilettää,mie jäin kotiin. Onneks on punaviinii ja irtokarkkei. Kattelen illal elokuvaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenki yhteist aikaa,kun lähetään mökille. Jos miehel on rapula, mie ajan. Nainen,27v. Etelä-karjala
Mies lähti juhuliin, mää jäin kotia. Onneks o punaviiniä ja irtokarkkeja. Katon illalla elokuvaa ja herkuttelen. Huomena on kuiteski yhteistä aikaa ko lähetää mökille. Jos sillä o kanuuna mää ajan
Miäs läks juhlimaha, mä jäi kottihi. Onneks o punaviini ja irtokarkei. Kattele illal elokuva ja herkuttele. Huame o kuitenki yhteist aikka ko lähetä mökil. Jos miähel o krapula ni mää aja. Nainen 21v Varsinais-Suomi
Roettijaenen hyökäsi juhlimmaan, minä jäen kottiin. Onpa lykky, että on punkkuo ja makkeata. Kahtelen illalla elokuvvoa ja äejjyn herkuttelemman. Huomenna on kuitennii yhteistä aekoa ku lähetään mökille. Jos hyväkkeällä on kohmelo, minä ajjoa ryttyytän.
Mies läks juhlimmaa ja minä jäin kottii onneks on punaviiniä ja irtokarkkeja. Katselen illalla elokuvvoo ja herkuttelen. Huomenna on kuitennii yhteist aikkoo, ku lähetää mökille. Jos miehel on rapula, minä ajan. Aato suuntoo oikeestikki vklp mökille :) hyvää tulevaa äitienpäivää savosta!
Ae nii, 20v. akka Ylä-Kaenuusta alunperin. -177
Mies lähti juhlimaan, minä jäin kotiin. Onneksi on punaviiniä ja irtokarkkeja. Katselen illalla elokuvaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenkin yhteistä aikaa, kun lähdetään mökille. Jos miehellä on krapula, minä ajan."
Mies lähti juhlii, mä jäin kotii. Onneks on punaviinii ja irtareita. Katon illalla leffaa ja syön mässyy. Huomen on yhteist aikaa, ku lähetää mökkille.Jos miehel o krapula nii mä ajan.
Tampere
Mies lähti baariin, mää jäin kottiin. Onneks on punkkua ja irtsareita. Kattelen illalla elokuvvaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenki yhteistä aikaa, kun lähetääm mökille. Jos miehellä on krapula, niim mää ajan."
Oulu (en puhu puhdasta oulun murretta)
Mies läks juhlii, mä jäi kotii. Onneks on punaviinii ja irtokarkkei. Kattelen illal leffaa ja herkuttelen. Huomen on kuitenki yhteist aikaa ku lähetää mökille. Jos miehel on krapula, mä ajan.
Lahti, 29v
Mies lähti juhlimaan, mie jäin kotiin. Onneks on punaviinii ja irtokarkkei. Kattelen illal elokuvaa ja herkuttelen. Huomen on kuitenki yhtestä aikaa, ku lähetää mökille. Jos miehellä on krapula, mie ajan.
E-Karjala
Mies lähti juhliin, miä jäin kotii. Onneks on punkkuu ja irtokarkkei/irtokarkkii. Kattelen illal leffaa ja herkuttelen. Huomen on kuitenkii yhteist aikaa ku lähetää mökille. Jos miehel on krapula, miä ajan.
Kotka, 20v