Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet haluaa vaan seksiä?

Vierailija
06.12.2014 |

Mutta ei parisuhdetta..Oon kuitenkin ihan kaunis ja mielestäni mukava.:D

Kommentit (208)

Vierailija
181/208 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 03:18"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 03:03"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 02:40"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 02:01"] Eikä tuo miesten käytös johdu mistään köykäisestä selityksestä, että on heppiaivot. Kannattaisiko kehittää sitä älykkyyttä, tai muuta lahjakkuutta sen sijaan, että miettii pakonomaisesti seksiä 24/7 ja näkee kaikki naiset jonain lihakimpaleena ja runkkualustana? Ihan oikeasti, tommonen on jo sairasta. Ja näitä miehiä on paljon, ihan liikaa. Eikä ole kyse mistään pienestä ihailusta, vaan ihan seksuaalisesta häirinnästä ja ahdistelusta. Tuntuu että mun pitäis pukeutua burkhaan ja lihoa 50 kiloa, tai laihtua 20 kiloiseksi, etten enää joutuis pelkäämään ahdistelua. Inhottaa, että mulle on tehty näin, vaikka olen hyvä ihminen :/. Kiltteys on näköjään=helppo objekti, jota voi ahdistella mielin määrin muka auttamisen varjolla. [/quote] Ei se johdu älystä tai sen puutteesta vaan testosteronista. Se on miehille luontaista lajinomaista käytöstä. Lisäksi terveen miehen merkki.   [/quote] Tuo on kyllä sairasta ja oksettavaa. Ei tervettä ja hyväksyttävää. Helvetin vinoutunutta. Onko miehet muka jotain aivottomia ameeboja, jotka menee munan mukana eikä kriittisestä ajattelusta, kunnioituksesta tai käytöstavoista ole tietoakaan? Sairasta...

[/quote]

Jos miehillä ei olisi haluja naisia kohtaan niin mitä naisilla tekee? Mitään tarjottavaa heillä ei ole. 

Paremminkin voisi kysyä että koska naiset pääsevät irti naurettavasta romantiikan ja rakkauden halusta joka on todella säälittävää ja naurettavaa? 
[/quote]

Kyllä kuule miehissä on niitäkin, jotka haluavat ennen kaikkea kumppanin, jonka kanssa jakaa elämänsä. Parhaimman ystävän, rakastajan ja toverin. Jonkun johon luottaa, perustaa perhe, elää arkea. Jos tämä on sinusta romanttista haahuilua, niin olet kyllä sairaampi yksilö, mitä uskalsin kuvitellakaan. Ja sairasta, että yrität puhua kaikkien miesten suulla.

Eikä teitä miehiä raivostuta, kun tuollainen sairas yksilö yrittää mustamaalata kaikkien miesten maineen ja saada naiset vihaamaan kaikkia miehiä? Minua naisena raivostuttaisi kanssasisaren vastaava puhe.

Vierailija
182/208 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 03:18"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 03:03"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 02:40"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 02:01"] Eikä tuo miesten käytös johdu mistään köykäisestä selityksestä, että on heppiaivot. Kannattaisiko kehittää sitä älykkyyttä, tai muuta lahjakkuutta sen sijaan, että miettii pakonomaisesti seksiä 24/7 ja näkee kaikki naiset jonain lihakimpaleena ja runkkualustana? Ihan oikeasti, tommonen on jo sairasta. Ja näitä miehiä on paljon, ihan liikaa. Eikä ole kyse mistään pienestä ihailusta, vaan ihan seksuaalisesta häirinnästä ja ahdistelusta. Tuntuu että mun pitäis pukeutua burkhaan ja lihoa 50 kiloa, tai laihtua 20 kiloiseksi, etten enää joutuis pelkäämään ahdistelua. Inhottaa, että mulle on tehty näin, vaikka olen hyvä ihminen :/. Kiltteys on näköjään=helppo objekti, jota voi ahdistella mielin määrin muka auttamisen varjolla. [/quote] Ei se johdu älystä tai sen puutteesta vaan testosteronista. Se on miehille luontaista lajinomaista käytöstä. Lisäksi terveen miehen merkki.   [/quote] Tuo on kyllä sairasta ja oksettavaa. Ei tervettä ja hyväksyttävää. Helvetin vinoutunutta. Onko miehet muka jotain aivottomia ameeboja, jotka menee munan mukana eikä kriittisestä ajattelusta, kunnioituksesta tai käytöstavoista ole tietoakaan? Sairasta...

[/quote]

Jos miehillä ei olisi haluja naisia kohtaan niin mitä naisilla tekee? Mitään tarjottavaa heillä ei ole. 

Paremminkin voisi kysyä että koska naiset pääsevät irti naurettavasta romantiikan ja rakkauden halusta joka on todella säälittävää ja naurettavaa? 

[/quote]

Kyllä naisilla rahanhimo ajaa aina ohi rakkauden ja hellät tunteet. Tai siis se rakkaus syttyy vain tarpeeksi varakkaaseen mieheen. Köyhä kundi saa jäädä yksin niine romattisine ajatuksineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/208 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 03:34"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 03:18"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 03:03"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä naisilla rahanhimo ajaa aina ohi rakkauden ja hellät tunteet. Tai siis se rakkaus syttyy vain tarpeeksi varakkaaseen mieheen. Köyhä kundi saa jäädä yksin niine romattisine ajatuksineen.
[/quote]

Voi luoja teillä kahdella sairaalla yksilöllä on kyllä säälittävän pieni sielunmaisema. Voin kertoa, että mieheni on kiltteyden lisäksi toistaiseksi työtön ja varaton. Me naiset emme ole niin yksinkertaisia, mitä sinä ja tuo sairas ystäväsi miehinä olette. Hyi olkoon.

Vierailija
184/208 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillu näyttää piirakalta ---

Vierailija
185/208 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 03:28"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 03:11"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 02:57"] [quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 02:27"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 02:16"] [quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 02:11"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:56"] [quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:51"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:08"] Mä en luota enää miehiin. En vaan jaksa enää. Niin monta kertaa on käyny niin, että annan jonkun auttaa "hyvää hyvyyttään" jossain asiassa ja pikkuhiljaa homma on menny siihen, että olen tajunnut ettei tyypillä olekaan puhtaat jauhot pussissa, vaan pikkuhiljaa yritetään päästä iholle hoplailemaan milläkin verukkeella. Miehet, jotka tällaista teette, lopettakaa! Se ei ole mukavaa, ei imartelevaa, ei mitään positiivista. Se on nöyryyttävää, esineellistävää ja oksettavaa. Varsinkin vanhemmat miehet yrittävät kokemustensa varjolla tällaista helvetin sairasta manipulointia. Lopettakaa, jättäkää meidät naiset rauhaan. Minä haluan tulla nähdyksi ihmisenä, en seksiobjektina, päiväunena, himottavana lihakimpaleena. Ja vaikka olen kiltti ja liiankin ymmärtäväinen ja OLIN hyväuskoinen hölmö, se loppu nyt. Mun kiltteys ei anna teille lupaa tulla iholle lääppimään jotkut muut intressit taustalla, kuin auttaminen. En uskalla enää luottaa miehiin, liian monta kertaa käynyt näin. Te ette osaa olla vilpittömiä ystäviä, jos pidätte naista yhtään viehättävänä. [/quote] Sinulle on kertynyt huonoja kokemuksia johtuen Miesten putki(heppi)aivoista. Koeta silti jaksaa uskoa miehiin, edes osaan. Ei me kaikki olla yhtä paatuneita, vaikka miessikoja toki ollaankin. :) M40 [/quote] Mä uskon tästä lähtien ainoastaan omaan mieheeni. Muista miehistä en enää kuvittele, että voisivat olla ystäviä. Aika moni mies yrittää käyttää tilaisuutta ihan helvetin kierolla, häiritsevällä ja ahdistavalta tavalla hyväksi. Ja se on ollu mahdollista vain, koska olen ollut niin hyväuskoinen ja naiivi. Olen halunnut uskoa hyvään. [/quote] Miksi miehen ja naisen pitäisi olla pelkkiä ystäviä? Eihän siinä ole mitään järkeä. [/quote] Mitenniin siinä ei ole mitään järkeä? Emme ole elukoita, meidän pitäisi olla AJATTELEVIA ihmisiä. Minä olen naimisissa, en kaipaa eroottista suhdetta. Ystäviä kaipaan samanhenkisistä, eikä aikaisemmin ole ollut väliä, onko mies vai nainen, koska näen ihmiset ensisijaisesti ihmisinä. En seksuaalisesti miehinä ja naisina. Jeesus sentään, ei joka hemmetin asiaan tarvitse tunkea himoa, seksiä, seksuaalisuutta jne. Miten olis rehellinen ja vilpitön kohtaaminen toisen IHMISEN kanssa? [/quote] Se nyt vaan on niin, etteivät miehet ja naiset voi olla pelkkiä ystäviä, paitsi homomiehet ja naiset. Muun väittäminen on pelkkää tosisasioiden kieltämistä tai itselle valehtelua. Pilluhan se on aina mielessä, mutta hypätään nyt ensin. Matin lausahdus kuvaa miesten sielunelämää täydellisesti. [/quote] Eli miehet on ihan hemmetin yksinkertaisia ja tyhmiä munanjatkeita? Aivoista ja ajattelusta ei tietoakaan? Kulli vie? Entäs ihmisarvo, oikeus koskemattomuuteen, oikeus tulla nähdyksi ihmisenä? Nämäkö ei merkkaa miehille mitään vai? [/quote] Merkkaa toki, mutta mitä jos rakastellaan ensin tulisesti. Miehet ovat tavallaan tyhmiä munanjatkeita. Naiset ja pillu motivoivat miehiä. Vähän liioitellen voi sanoa miesten tekevän mitä tekevät naisia miellyttääkseen (=varmistaakseen pillunsaannin). Se on naisille kunnia-asia, että miehet kokevat heidät niin tärkeiksi. [/quote] En allekirjoita tuota naisten osuutta. Naiset haluavat viehättää seksuaalisesti omaa kumppaniaan, muiden ihmisten kanssa haluavat tulla nähdyiksi ihmisinä. Miehistä en tiedä muista, kuin miehestäni, että hän osaa käyttää aivojaan eikä ole himojensa vanki. Eli osaa kohdella ihmisiä ihmisinä.

[/quote]

Tekopyhää. Kaikkein eniten naisia kiihottavat VARATUT miehet ja he ovat halutuinta yhdenyönsuhde/parisuhdemateriaalia. Miksi te ette sitten kunnioita näiden varattujen miesten ja toisten naisten liittoja? Ai niin kun sinkkumiehissä on pakko olla jotain vikaa kun eivät ole kenellekään kelvanneet. Hyi sellaisia.

Vierailija
186/208 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 03:33"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 03:18"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 03:03"] [quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 02:40"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 02:01"] Eikä tuo miesten käytös johdu mistään köykäisestä selityksestä, että on heppiaivot. Kannattaisiko kehittää sitä älykkyyttä, tai muuta lahjakkuutta sen sijaan, että miettii pakonomaisesti seksiä 24/7 ja näkee kaikki naiset jonain lihakimpaleena ja runkkualustana? Ihan oikeasti, tommonen on jo sairasta. Ja näitä miehiä on paljon, ihan liikaa. Eikä ole kyse mistään pienestä ihailusta, vaan ihan seksuaalisesta häirinnästä ja ahdistelusta. Tuntuu että mun pitäis pukeutua burkhaan ja lihoa 50 kiloa, tai laihtua 20 kiloiseksi, etten enää joutuis pelkäämään ahdistelua. Inhottaa, että mulle on tehty näin, vaikka olen hyvä ihminen :/. Kiltteys on näköjään=helppo objekti, jota voi ahdistella mielin määrin muka auttamisen varjolla. [/quote] Ei se johdu älystä tai sen puutteesta vaan testosteronista. Se on miehille luontaista lajinomaista käytöstä. Lisäksi terveen miehen merkki.   [/quote] Tuo on kyllä sairasta ja oksettavaa. Ei tervettä ja hyväksyttävää. Helvetin vinoutunutta. Onko miehet muka jotain aivottomia ameeboja, jotka menee munan mukana eikä kriittisestä ajattelusta, kunnioituksesta tai käytöstavoista ole tietoakaan? Sairasta... [/quote]   Jos miehillä ei olisi haluja naisia kohtaan niin mitä naisilla tekee? Mitään tarjottavaa heillä ei ole.  Paremminkin voisi kysyä että koska naiset pääsevät irti naurettavasta romantiikan ja rakkauden halusta joka on todella säälittävää ja naurettavaa?  [/quote] Kyllä kuule miehissä on niitäkin, jotka haluavat ennen kaikkea kumppanin, jonka kanssa jakaa elämänsä. Parhaimman ystävän, rakastajan ja toverin. Jonkun johon luottaa, perustaa perhe, elää arkea. Jos tämä on sinusta romanttista haahuilua, niin olet kyllä sairaampi yksilö, mitä uskalsin kuvitellakaan. Ja sairasta, että yrität puhua kaikkien miesten suulla. Eikä teitä miehiä raivostuta, kun tuollainen sairas yksilö yrittää mustamaalata kaikkien miesten maineen ja saada naiset vihaamaan kaikkia miehiä? Minua naisena raivostuttaisi kanssasisaren vastaava puhe.

[/quote]

En ole tuo johon viittaat, mutta tavallaan ymmärrän. Naisen puute ja jatkuva torjutuksi tuleminen + seksuaalinen turhautuminen tekee miehen vihaiseksi ja katkeraksi.

Vierailija
187/208 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 03:47"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 03:28"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 03:11"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 02:57"] [quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 02:27"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 02:16"] [quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 02:11"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:56"] [quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:51"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:08"] Mä en luota enää miehiin. En vaan jaksa enää. Niin monta kertaa on käyny niin, että annan jonkun auttaa "hyvää hyvyyttään" jossain asiassa ja pikkuhiljaa homma on menny siihen, että olen tajunnut ettei tyypillä olekaan puhtaat jauhot pussissa, vaan pikkuhiljaa yritetään päästä iholle hoplailemaan milläkin verukkeella. Miehet, jotka tällaista teette, lopettakaa! Se ei ole mukavaa, ei imartelevaa, ei mitään positiivista. Se on nöyryyttävää, esineellistävää ja oksettavaa. Varsinkin vanhemmat miehet yrittävät kokemustensa varjolla tällaista helvetin sairasta manipulointia. Lopettakaa, jättäkää meidät naiset rauhaan. Minä haluan tulla nähdyksi ihmisenä, en seksiobjektina, päiväunena, himottavana lihakimpaleena. Ja vaikka olen kiltti ja liiankin ymmärtäväinen ja OLIN hyväuskoinen hölmö, se loppu nyt. Mun kiltteys ei anna teille lupaa tulla iholle lääppimään jotkut muut intressit taustalla, kuin auttaminen. En uskalla enää luottaa miehiin, liian monta kertaa käynyt näin. Te ette osaa olla vilpittömiä ystäviä, jos pidätte naista yhtään viehättävänä. [/quote] Sinulle on kertynyt huonoja kokemuksia johtuen Miesten putki(heppi)aivoista. Koeta silti jaksaa uskoa miehiin, edes osaan. Ei me kaikki olla yhtä paatuneita, vaikka miessikoja toki ollaankin. :) M40 [/quote] Mä uskon tästä lähtien ainoastaan omaan mieheeni. Muista miehistä en enää kuvittele, että voisivat olla ystäviä. Aika moni mies yrittää käyttää tilaisuutta ihan helvetin kierolla, häiritsevällä ja ahdistavalta tavalla hyväksi. Ja se on ollu mahdollista vain, koska olen ollut niin hyväuskoinen ja naiivi. Olen halunnut uskoa hyvään. [/quote] Miksi miehen ja naisen pitäisi olla pelkkiä ystäviä? Eihän siinä ole mitään järkeä. [/quote] Mitenniin siinä ei ole mitään järkeä? Emme ole elukoita, meidän pitäisi olla AJATTELEVIA ihmisiä. Minä olen naimisissa, en kaipaa eroottista suhdetta. Ystäviä kaipaan samanhenkisistä, eikä aikaisemmin ole ollut väliä, onko mies vai nainen, koska näen ihmiset ensisijaisesti ihmisinä. En seksuaalisesti miehinä ja naisina. Jeesus sentään, ei joka hemmetin asiaan tarvitse tunkea himoa, seksiä, seksuaalisuutta jne. Miten olis rehellinen ja vilpitön kohtaaminen toisen IHMISEN kanssa? [/quote] Se nyt vaan on niin, etteivät miehet ja naiset voi olla pelkkiä ystäviä, paitsi homomiehet ja naiset. Muun väittäminen on pelkkää tosisasioiden kieltämistä tai itselle valehtelua. Pilluhan se on aina mielessä, mutta hypätään nyt ensin. Matin lausahdus kuvaa miesten sielunelämää täydellisesti. [/quote] Eli miehet on ihan hemmetin yksinkertaisia ja tyhmiä munanjatkeita? Aivoista ja ajattelusta ei tietoakaan? Kulli vie? Entäs ihmisarvo, oikeus koskemattomuuteen, oikeus tulla nähdyksi ihmisenä? Nämäkö ei merkkaa miehille mitään vai? [/quote] Merkkaa toki, mutta mitä jos rakastellaan ensin tulisesti. Miehet ovat tavallaan tyhmiä munanjatkeita. Naiset ja pillu motivoivat miehiä. Vähän liioitellen voi sanoa miesten tekevän mitä tekevät naisia miellyttääkseen (=varmistaakseen pillunsaannin). Se on naisille kunnia-asia, että miehet kokevat heidät niin tärkeiksi. [/quote] En allekirjoita tuota naisten osuutta. Naiset haluavat viehättää seksuaalisesti omaa kumppaniaan, muiden ihmisten kanssa haluavat tulla nähdyiksi ihmisinä. Miehistä en tiedä muista, kuin miehestäni, että hän osaa käyttää aivojaan eikä ole himojensa vanki. Eli osaa kohdella ihmisiä ihmisinä.

[/quote]

Tekopyhää. Kaikkein eniten naisia kiihottavat VARATUT miehet ja he ovat halutuinta yhdenyönsuhde/parisuhdemateriaalia. Miksi te ette sitten kunnioita näiden varattujen miesten ja toisten naisten liittoja? Ai niin kun sinkkumiehissä on pakko olla jotain vikaa kun eivät ole kenellekään kelvanneet. Hyi sellaisia.
[/quote]

Taas meni metsään. En ole ikinä havitellut varattua, mieheni oli vapaa sinkkumies kun tapasimme. Edelliset suhteenikin ovat olleet vapaaseen mieheen. Varattuihin en koskisi pitkällä tikullakaan. Jos joku Kotka on vienyt sinun miehesi, niin ei meitä kaikkia naisia mitkään ukkomiehet kiinnosta. Hyi hemmetti jälleen.

Vierailija
188/208 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 03:42"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 03:34"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 03:18"] [quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 03:03"] [quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 02:40"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 02:01"] Eikä tuo miesten käytös johdu mistään köykäisestä selityksestä, että on heppiaivot. Kannattaisiko kehittää sitä älykkyyttä, tai muuta lahjakkuutta sen sijaan, että miettii pakonomaisesti seksiä 24/7 ja näkee kaikki naiset jonain lihakimpaleena ja runkkualustana? Ihan oikeasti, tommonen on jo sairasta. Ja näitä miehiä on paljon, ihan liikaa. Eikä ole kyse mistään pienestä ihailusta, vaan ihan seksuaalisesta häirinnästä ja ahdistelusta. Tuntuu että mun pitäis pukeutua burkhaan ja lihoa 50 kiloa, tai laihtua 20 kiloiseksi, etten enää joutuis pelkäämään ahdistelua. Inhottaa, että mulle on tehty näin, vaikka olen hyvä ihminen :/. Kiltteys on näköjään=helppo objekti, jota voi ahdistella mielin määrin muka auttamisen varjolla. [/quote] Ei se johdu älystä tai sen puutteesta vaan testosteronista. Se on miehille luontaista lajinomaista käytöstä. Lisäksi terveen miehen merkki.   [/quote] Tuo on kyllä sairasta ja oksettavaa. Ei tervettä ja hyväksyttävää. Helvetin vinoutunutta. Onko miehet muka jotain aivottomia ameeboja, jotka menee munan mukana eikä kriittisestä ajattelusta, kunnioituksesta tai käytöstavoista ole tietoakaan? Sairasta... [/quote]   Jos miehillä ei olisi haluja naisia kohtaan niin mitä naisilla tekee? Mitään tarjottavaa heillä ei ole.  Paremminkin voisi kysyä että koska naiset pääsevät irti naurettavasta romantiikan ja rakkauden halusta joka on todella säälittävää ja naurettavaa?  [/quote] Kyllä naisilla rahanhimo ajaa aina ohi rakkauden ja hellät tunteet. Tai siis se rakkaus syttyy vain tarpeeksi varakkaaseen mieheen. Köyhä kundi saa jäädä yksin niine romattisine ajatuksineen. [/quote] Voi luoja teillä kahdella sairaalla yksilöllä on kyllä säälittävän pieni sielunmaisema. Voin kertoa, että mieheni on kiltteyden lisäksi toistaiseksi työtön ja varaton. Me naiset emme ole niin yksinkertaisia, mitä sinä ja tuo sairas ystäväsi miehinä olette. Hyi olkoon.

[/quote]

Kun saat vauvakuumeeen, köyhä miehesi menee vaihtoon ellei sitä ennen saa hyväpalkkaista työtä.

Vierailija
189/208 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En ole tuo johon viittaat, mutta tavallaan ymmärrän. Naisen puute ja jatkuva torjutuksi tuleminen + seksuaalinen turhautuminen tekee miehen vihaiseksi ja katkeraksi.
[/quote]

Silloin pitää mennä päätohtorille, jos huomaa kadehtivansa naista, joka on joutunut seksuaalisen häirinnän kohteeksi ja jos huomaa ajattelevansa, että naisen pitäisi olla vain ILOINEN seksuaalisesta häirinnästä. Plus nämä muut sairaat jutut täällä. Jos huomaa, että katkeroituu liikaa ja tuntee järjetöntä vihaa ja turhautumista, niin silloin pitää hakea apua itselleen.

Vierailija
190/208 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kun saat vauvakuumeeen, köyhä miehesi menee vaihtoon ellei sitä ennen saa hyväpalkkaista työtä.
[/quote]
On jo ollu vauvakuumetta ja lapsista on ollut (vain) puhetta. Ei ole mies menossa vaihtoon. Mitähän sairasta seuraavaksi keksit?

Vierailija
191/208 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 03:56"]

[/quote] En ole tuo johon viittaat, mutta tavallaan ymmärrän. Naisen puute ja jatkuva torjutuksi tuleminen + seksuaalinen turhautuminen tekee miehen vihaiseksi ja katkeraksi. [/quote] Silloin pitää mennä päätohtorille, jos huomaa kadehtivansa naista, joka on joutunut seksuaalisen häirinnän kohteeksi ja jos huomaa ajattelevansa, että naisen pitäisi olla vain ILOINEN seksuaalisesta häirinnästä. Plus nämä muut sairaat jutut täällä. Jos huomaa, että katkeroituu liikaa ja tuntee järjetöntä vihaa ja turhautumista, niin silloin pitää hakea apua itselleen.

[/quote]

Naisen rakkautta ja läheisyyttä ei ikävä kyllä saa lääkäriltä...

Vakavasti puheenollen, eikö siihen -oletettuun- seksuaaliseen häirintään voi suhtautua huumorilla? Voisin kuvitella miesten kuittaavan vastaavan tilanteen jälkeenpäin röhönaurulla, siis jos joku ei-viehättävä nainen olisi tarrannut nivusiin baarissa tms.

Vierailija
192/208 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 03:59"]

[/quote] Kun saat vauvakuumeeen, köyhä miehesi menee vaihtoon ellei sitä ennen saa hyväpalkkaista työtä. [/quote] On jo ollu vauvakuumetta ja lapsista on ollut (vain) puhetta. Ei ole mies menossa vaihtoon. Mitähän sairasta seuraavaksi keksit?

[/quote]

Mitä sairasta? Kerron vain totuuksia naisten fasistisesta pahuudesta (termi on tunnettu nettiläppä).

Vierailija
193/208 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 04:13"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 03:56"]

[/quote] En ole tuo johon viittaat, mutta tavallaan ymmärrän. Naisen puute ja jatkuva torjutuksi tuleminen + seksuaalinen turhautuminen tekee miehen vihaiseksi ja katkeraksi. [/quote] Silloin pitää mennä päätohtorille, jos huomaa kadehtivansa naista, joka on joutunut seksuaalisen häirinnän kohteeksi ja jos huomaa ajattelevansa, että naisen pitäisi olla vain ILOINEN seksuaalisesta häirinnästä. Plus nämä muut sairaat jutut täällä. Jos huomaa, että katkeroituu liikaa ja tuntee järjetöntä vihaa ja turhautumista, niin silloin pitää hakea apua itselleen.

[/quote]

Naisen rakkautta ja läheisyyttä ei ikävä kyllä saa lääkäriltä...

Vakavasti puheenollen, eikö siihen -oletettuun- seksuaaliseen häirintään voi suhtautua huumorilla? Voisin kuvitella miesten kuittaavan vastaavan tilanteen jälkeenpäin röhönaurulla, siis jos joku ei-viehättävä nainen olisi tarrannut nivusiin baarissa tms.
[/quote]

Huumorilla? Miten siihen pitäisi suhtautua huumorilla, että ihminen ystävystyy kanssasi vilpillisin mielin, tarjoaa apuaan ja kun otat avun vastaan, apu muuttuu seksuaaliseksi häirinnäksi? Ei se ole mitään yksi pieni puristus baarissa, vaan paljon sairaampaa, manipuloivampaa ja härskiä. Ahdistavaa ja nöyryyttävää. Ei sellaista voi kuitata huumorilla. Olen myös herännyt yöllä siihen, kun minulle täysin tuntematon mies on kömpinyt lupaa kysymättä viereeni, kädet on paidan alla ja tyyppi hinkuttaanitsrään minua vasten ja hyväilee rintojani. Illan aikana kyseinen ihminen ei edes flirttaillut kanssani, joten en osannut odottaa mitään tuollaista. Kerroin kaikille olevani varattu ja torjuin kaikkien muiden lähentymiset systemaattisesti. Nämä pitäisi huumorilla kuitata? Menisit sinäkin hoitoon...

Lääkäri ei korvaa naisen puutetta, mutta voisi saada pääkopan siihen kuntoon, että olisi joskus mahdollista löytää se puoliso. Kukaan nainen ei halua näitä palstan sairaita yksilöitä, jotka on sitä mieltä, että ahdistelu on naisen omaa syytä ja mun pitäis olla vaan onnellinen. Aivan takuulla nämä yksilöt ovat äärimmäisen onnettomia omassa elämässään, voisi se terapia auttaa siihen itsensä kanssa onnellisena olemiseenkin. Ei kukaan halua epävakaata naistenvihaajaa.

Vierailija
194/208 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 04:17"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 03:59"]

[/quote] Kun saat vauvakuumeeen, köyhä miehesi menee vaihtoon ellei sitä ennen saa hyväpalkkaista työtä. [/quote] On jo ollu vauvakuumetta ja lapsista on ollut (vain) puhetta. Ei ole mies menossa vaihtoon. Mitähän sairasta seuraavaksi keksit?

[/quote]

Mitä sairasta? Kerron vain totuuksia naisten fasistisesta pahuudesta (termi on tunnettu nettiläppä).
[/quote]

Mitä iloa sä saat tuosta trollailusta? Oletko 15 vee vai miten? Kukaan normaali aikuinen ihminen ei saa kiksejä trollailusta ja provoilusta.

Vierailija
195/208 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 04:23"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 04:17"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 03:59"] [/quote] Kun saat vauvakuumeeen, köyhä miehesi menee vaihtoon ellei sitä ennen saa hyväpalkkaista työtä. [/quote] On jo ollu vauvakuumetta ja lapsista on ollut (vain) puhetta. Ei ole mies menossa vaihtoon. Mitähän sairasta seuraavaksi keksit? [/quote] Mitä sairasta? Kerron vain totuuksia naisten fasistisesta pahuudesta (termi on tunnettu nettiläppä). [/quote] Mitä iloa sä saat tuosta trollailusta? Oletko 15 vee vai miten? Kukaan normaali aikuinen ihminen ei saa kiksejä trollailusta ja provoilusta.

[/quote]

En trollaa. Olen oikeasti sitä mieltä mitä olen. Mutta en ole ole naisvihaaja ja osaan nauraa omalle säälittävyydelleni.

Vierailija
196/208 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 04:22"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 04:13"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 03:56"] [/quote] En ole tuo johon viittaat, mutta tavallaan ymmärrän. Naisen puute ja jatkuva torjutuksi tuleminen + seksuaalinen turhautuminen tekee miehen vihaiseksi ja katkeraksi. [/quote] Silloin pitää mennä päätohtorille, jos huomaa kadehtivansa naista, joka on joutunut seksuaalisen häirinnän kohteeksi ja jos huomaa ajattelevansa, että naisen pitäisi olla vain ILOINEN seksuaalisesta häirinnästä. Plus nämä muut sairaat jutut täällä. Jos huomaa, että katkeroituu liikaa ja tuntee järjetöntä vihaa ja turhautumista, niin silloin pitää hakea apua itselleen. [/quote] Naisen rakkautta ja läheisyyttä ei ikävä kyllä saa lääkäriltä... Vakavasti puheenollen, eikö siihen -oletettuun- seksuaaliseen häirintään voi suhtautua huumorilla? Voisin kuvitella miesten kuittaavan vastaavan tilanteen jälkeenpäin röhönaurulla, siis jos joku ei-viehättävä nainen olisi tarrannut nivusiin baarissa tms. [/quote] Huumorilla? Miten siihen pitäisi suhtautua huumorilla, että ihminen ystävystyy kanssasi vilpillisin mielin, tarjoaa apuaan ja kun otat avun vastaan, apu muuttuu seksuaaliseksi häirinnäksi? Ei se ole mitään yksi pieni puristus baarissa, vaan paljon sairaampaa, manipuloivampaa ja härskiä. Ahdistavaa ja nöyryyttävää. Ei sellaista voi kuitata huumorilla. Olen myös herännyt yöllä siihen, kun minulle täysin tuntematon mies on kömpinyt lupaa kysymättä viereeni, kädet on paidan alla ja tyyppi hinkuttaanitsrään minua vasten ja hyväilee rintojani. Illan aikana kyseinen ihminen ei edes flirttaillut kanssani, joten en osannut odottaa mitään tuollaista. Kerroin kaikille olevani varattu ja torjuin kaikkien muiden lähentymiset systemaattisesti. Nämä pitäisi huumorilla kuitata? Menisit sinäkin hoitoon... Lääkäri ei korvaa naisen puutetta, mutta voisi saada pääkopan siihen kuntoon, että olisi joskus mahdollista löytää se puoliso. Kukaan nainen ei halua näitä palstan sairaita yksilöitä, jotka on sitä mieltä, että ahdistelu on naisen omaa syytä ja mun pitäis olla vaan onnellinen. Aivan takuulla nämä yksilöt ovat äärimmäisen onnettomia omassa elämässään, voisi se terapia auttaa siihen itsensä kanssa onnellisena olemiseenkin. Ei kukaan halua epävakaata naistenvihaajaa.

[/quote]

Jos olet aikuinen ihminen, sinulla on pakosti sen verran elämänkokemusta, että et voi olla niin naiivi että luulisit miesten hakeutuvan seuraasi  - on se auttamisen varjolla tai jollain muulla - kuin se, että haluavat panna sua. Jos väität muuta, se on pelkkää itsepetosta. Jos et olisi nuori, nätti (?) nainen, kukaan ei ikinä tarjoaisi sulle apuaan. Olet takuulla tullut tietoiseksi naisten seksuaalisesta vallasta jo yläasteikäisenä.

Ei mikään terapia korvaa pillua.

Vierailija
197/208 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on helppoa ja vaivatonta toisin kuin pidempi parisuhde. Miksi tehdä asioita vaikeamman kautta?

Vierailija
198/208 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 04:39"]Seksi on helppoa ja vaivatonta toisin kuin pidempi parisuhde. Miksi tehdä asioita vaikeamman kautta?[/quote]

Ei ole kaikille. Viettely on seksin saamisessa suurin paskaduuni. Tilapäissuhteissa se pitää tehdä joka laakiin erikseen, ja tuotto/panos - suhde on raskaasti negatiivinen. Mutta sitoutumalla oikeanlaisen naisen kanssa "miten olis?" saattaa riittää ja tuurilla nainen on se, joka ehdottaa useammin. Pitkässä juoksussa vaiva per pano on paljon pienempi, vaikka sitten joutuisikin kotihommiin. Tilapäisseksi kannattaa vain, jos kokee viettelyvaiheen mielenkiintoisena sosiaalisen pelinä eikä tuskallisena ja nöyryyttävänä itsen myymisenä.

Vierailija
199/208 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 04:36"]Jos olet aikuinen ihminen, sinulla on pakosti sen verran elämänkokemusta, että et voi olla niin naiivi että luulisit miesten hakeutuvan seuraasi  - on se auttamisen varjolla tai jollain muulla - kuin se, että haluavat panna sua.[/quote]

Ainakin minä kaveeraan naistenkin kanssa ilman taka-ajatuksia panemisesta ja kaveripiirissäni se on yleistä. En voi ymmärtää, miksi se on joillekin miehille mahdotonta ymmärtää.

Vierailija
200/208 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 03:33"]

Kyllä kuule miehissä on niitäkin, jotka haluavat ennen kaikkea kumppanin, jonka kanssa jakaa elämänsä. Parhaimman ystävän, rakastajan ja toverin. Jonkun johon luottaa, perustaa perhe, elää arkea.

Melkein kaikki ovat. Suuri osa niistä, jotka väittävät muuta, eivät ymmärrä edes omia tarpeitaan tai sitten valehtelevat itselleen. Miehissä on vain se vika, että seksitarpeen tyydyttymättömyys tekee elämän niin sietämättömäksi, että kusipäisyys nousee monilla pintaan. Mutta niin vain suurin osa niistäkin miehistä, jotka saavat seksisuhteita helposti aina halutessaan, kyllästyvät niihin ja yrittävät suhteita kerta toisensa jälkeen. Nekin, joilla ei selvästikään ole kykyjä elää suhteessa.

Eikä teitä miehiä raivostuta, kun tuollainen sairas yksilö yrittää mustamaalata kaikkien miesten maineen ja saada naiset vihaamaan kaikkia miehiä? Minua naisena raivostuttaisi kanssasisaren vastaava puhe.

Maailma on niin täynnä öykkäröiviä hulluja (sekä miehiä että naisia), että jos niiden puheista alkaisi hermoilla, ajaisi itsensä hermoraunioksi. Oletan, että jokainen täysjärkinen tajuaa nuo jollain tavalla häiriintyneen yksilön puheiksi. Ja jos joku ei tajua, niin tuskin sille raivoamalla mitään voi.