Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet haluaa vaan seksiä?

Vierailija
06.12.2014 |

Mutta ei parisuhdetta..Oon kuitenkin ihan kaunis ja mielestäni mukava.:D

Kommentit (208)

Vierailija
141/208 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut seksiä mieheltäni aamuin illoin viimeiset 5päivää. Ei ole tarvinut pakottaa.

Vierailija
142/208 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti tarvitset naista muuhun kuin seksiin vai hoituuko sekin "omin voimin"   :D :D  ? Et ole mies.

[/quote]

Olet sitten kaventanut elämisen pyykkäykseen ja seksiin. Mitään muutahan maailmassa ei voi naisen kanssa tehdä.

M40

[/quote]

Maailmassa voi tehdä vaikka mitä kivaa mutta naista ei tarvita kuin seksiin. No, ehkä homot, nehän kaveeraa naisten kanssa vaikka eivät pillusta mitään ymmärräkään  :D .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/208 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti yleistetty, jos luulet kaikkien miesten olevan samanlaisia.

Vierailija
144/208 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
145/208 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
146/208 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
147/208 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 10:46"]

Sinulle on kertynyt huonoja kokemuksia johtuen Miesten putki(heppi)aivoista. Koeta silti jaksaa uskoa miehiin, edes osaan. Ei me kaikki olla yhtä paatuneita, vaikka miessikoja toki ollaankin. :)

M40

[/quote]

Onkohan tämä M40 uudelleensyntynynyt Mici, nimimerkki joka mielisteli ja komppasi mammoja kaikessa miehiin liittyvässä mollauksessa jokunen vuosi sitten ?

[/quote]

Micistä en tiedä mitään, mutta miesten ääliömäistä käyttäytymistä ja vetoamista testoihin ym. tekosyihin en ymmärrä.

M40

[/quote]

Ettei vain ois uudestisyntynyt ;)  ?  :

http://www.vauva.fi/keskustelu/426678/ketju/mikas_taa_mici_on__miehiaan

[/quote]

Tuohon aikaan useat (pikaisesti poistetut) ketjut kertoivat Micin löytäneen onnensa Porvoolaisen lähiövalaan, 3:n lapsen yh-äidin kainalosta.
Teoriaa tukee myös se että Micin palstalta poistumisen jälkeen esiintyi parin kuukauden ajan poikkeavan runsaasti keskustelunavauksia joissa käsiteltiin impotenssia ja seksin harrastamista pienikaluisen miehen kanssa.
Tästä vajaa vuosi eteenpäin tapetilla oli usein isyystutkimukset ja kiistelyt lapsen yhdennäköisyydetä isäänsä sekä siitä voiko jo pienestä vauvasta päätellä lapsen isää.
Viimeisimpien huhujen mukaan Micin liitto on jo kariutunut hänen täytettyään 40 vuotta ja hän on palannut palstailemaan uuden nimimerkin suojassa entisellä tyylillään.
Toivotamme Micille pikaista uutta pariutumista terv. Oikeat Miehet.

Vierailija
148/208 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 09:01"]

mulla taas päinvastainen kokemus, haluavat melko pian kihloihin, naimisiin ja elää perhe-elämää. Ja omaan elämääni tyytyväinen yh olen. En edes kaipaa parisuhdetta.

[/quote]

Rakastuneesta miehestä tulee hellä vässykkä :)

http://oppiminen.yle.fi/psykologia-ihmissuhteet/oudot-tunteet/oudot-tunteet-rakastuminen

"Myös miessukuhormonin, testosteronin, tuotantotaso muuttuu rakastumisen myötä - mutta muutokset ovat miehillä ja naisilla erisuuntaisia. Naisten testosteronin tuotanto kaksinkertaistuu kun taas miehillä se vähenee jopa 40 %.

Miehistä tulee vähemmän aggressiivisia, mikä edesauttaa sitoutumista suhteeseen."

Vierailija
149/208 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ ja sitä testosteroni-itseluottamusta toisaalta tarvittaisiin, jotta mies saa naisen kuumumaan, joten miehein ei parane rakastua liian helpolla.

Vierailija
150/208 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tulee olla kuuliainen vaimolleen ja tyytyä käteen jos vaimo niin haluaa.

M40

Vierailija
151/208 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
152/208 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
153/208 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:27"]

Vaimomatsku: luonteeltaan mukava, älyllisesti viehättävää seuraa, katseenkestävä (huom. ei tarvitse edes varsinaisesti olla kaunis), iältään minun ikäiseni +-3 vuotta, naisellinen (tärkeä kohta!), ei liian vilkasta aikaisempaa seksielämää. Listan viimeinen kohta on hyvin subjektiivinen, joidenkin naisten menneisyys vaan herättää itselläni välittömän  "juu ei jatkoon" -reaktion ja silloin nostetaan niin sanotusti kytkintä.

Siinäpä siis vaimomatskun kriteerit. Tällaisten naisten kanssa seurusteltiin ja sellaisen kanssa olen avoliittossakin.

Sitten vastineeksi ne sinkkuaikojen panokriteerit: nätti naama, hyvä peppu, valmis sänkyyn nopeasti. Kaksi ensimmäistä kriteeriä eivät aivan ehdottomia.

Huomaatte varmaan eron?

Ja olen muuten aivan satavarma, että naisilla on kanssa miehille erikseen miesmatsku- ja panokriteerit. Miksi muuten olisi niin paljon kilttejä vähän nyhveröitä miehiä, jotka eivät sinkkuna saa koskaan mutta päätyvät sitten vakavaraisina kolmekymppisinä nopeasti parisuhteeseen?

M28

[/quote]

Minä olen täysin ensimmäisten kriteerien mukainen nainen ja mullekin tarjotaan koko ajan sitä munaa joka puolelta. Sitoutumista ei, koska se tulee nuorilla miehillä kuvioihin vasta seksin jälkeen ja itse haluan harrastaa seksiä vasta kun olen kunnolla tutustunut - miehet ei yksinkertaisesti jaksa odottaa pitkään.

Ps. Sellainen mies, joka jaottelee kategorisesti naisia ei ole minulle miesmateriaalia.

Vierailija
154/208 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 16:01"]

Siksi, että valitset miesten joukosta niitä yksilöitä, jotka eivät halua parisuhdetta. Hieman toisenlaisilla valintakriteereillä tilanne korjautuisi mutta voi olla, ettet kokisi niitä miehiä itse kovin haluttavina.

[/quote]

Miehet on täysin ulalla toisista miehistä, nämä kommentit osoittavat sen niin totaalisesti! :D

Vierailija
155/208 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
156/208 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että säälittää sellaset joille ihmiset on vain hyötyvälineitä ja tarkoitettu omien tarpeiden hoitamiseen :(

Vierailija
157/208 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi miehet ei halua parisuhdetta AP:n kanssa (ehkä ärsyttäviä piirteitä?), mutta miehillä on ihan fysiologinen tarve tyhjentää pussit tavalla tai toisella, siksi siis pakkomiele seksiin. Pussien tyhjentäminen vähintään kolmenpäivän välein on myös terveellistä.

Vierailija
158/208 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 02:18"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 02:08"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:08"] Mä en luota enää miehiin. En vaan jaksa enää. Niin monta kertaa on käyny niin, että annan jonkun auttaa "hyvää hyvyyttään" jossain asiassa ja pikkuhiljaa homma on menny siihen, että olen tajunnut ettei tyypillä olekaan puhtaat jauhot pussissa, vaan pikkuhiljaa yritetään päästä iholle hoplailemaan milläkin verukkeella. Miehet, jotka tällaista teette, lopettakaa! Se ei ole mukavaa, ei imartelevaa, ei mitään positiivista. Se on nöyryyttävää, esineellistävää ja oksettavaa. Varsinkin vanhemmat miehet yrittävät kokemustensa varjolla tällaista helvetin sairasta manipulointia. Lopettakaa, jättäkää meidät naiset rauhaan. Minä haluan tulla nähdyksi ihmisenä, en seksiobjektina, päiväunena, himottavana lihakimpaleena. Ja vaikka olen kiltti ja liiankin ymmärtäväinen ja OLIN hyväuskoinen hölmö, se loppu nyt. Mun kiltteys ei anna teille lupaa tulla iholle lääppimään jotkut muut intressit taustalla, kuin auttaminen. En uskalla enää luottaa miehiin, liian monta kertaa käynyt näin. Te ette osaa olla vilpittömiä ystäviä, jos pidätte naista yhtään viehättävänä. [/quote] Sellaista se on naisen elämä kun omaa taikapillun /pyhän vulvan. Vaan älä huoli, kun olet vanha ja rupsahtanut, kukaan mies ei enää halua panna sua. [/quote] Sitä päivää odotan kuule innolla, kun en joudu enää seksuaalisen häirinnän kohteeksi riippumatta siitä, meikkaanko ja miten pukeudun. Mieheni rakastaa ja haluaa minua silti ja se riittää. Muilta miehiltä en kaipaa ahdistelua, toivoisin vain asiallista ja kunnioittavaa kohtelua. Liikaa pyydetty?

[/quote]

Voisitko ajatella asiaa siten, että millaisessa vastakkaisen sukupuolen huomion ja hyväksynnän yltäkylläisyydessä elät? Seuraa tulisi ovista ja ikkunoista.

Tasan ei käy onnenlahjat, minua ei kukaan nainen ole halunnut miehenä. Siksi on vaikea samaistua kuinka jollekin voi olla ongelma jos on seksuaalisesti haluttu.

Vierailija
159/208 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 02:01"]

Eikä tuo miesten käytös johdu mistään köykäisestä selityksestä, että on heppiaivot. Kannattaisiko kehittää sitä älykkyyttä, tai muuta lahjakkuutta sen sijaan, että miettii pakonomaisesti seksiä 24/7 ja näkee kaikki naiset jonain lihakimpaleena ja runkkualustana? Ihan oikeasti, tommonen on jo sairasta. Ja näitä miehiä on paljon, ihan liikaa. Eikä ole kyse mistään pienestä ihailusta, vaan ihan seksuaalisesta häirinnästä ja ahdistelusta. Tuntuu että mun pitäis pukeutua burkhaan ja lihoa 50 kiloa, tai laihtua 20 kiloiseksi, etten enää joutuis pelkäämään ahdistelua. Inhottaa, että mulle on tehty näin, vaikka olen hyvä ihminen :/. Kiltteys on näköjään=helppo objekti, jota voi ahdistella mielin määrin muka auttamisen varjolla.

[/quote]

Ei se johdu älystä tai sen puutteesta vaan testosteronista.

Se on miehille luontaista lajinomaista käytöstä. Lisäksi terveen miehen merkki.

Vierailija
160/208 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 02:37"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 02:18"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 02:08"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:08"] Mä en luota enää miehiin. En vaan jaksa enää. Niin monta kertaa on käyny niin, että annan jonkun auttaa "hyvää hyvyyttään" jossain asiassa ja pikkuhiljaa homma on menny siihen, että olen tajunnut ettei tyypillä olekaan puhtaat jauhot pussissa, vaan pikkuhiljaa yritetään päästä iholle hoplailemaan milläkin verukkeella. Miehet, jotka tällaista teette, lopettakaa! Se ei ole mukavaa, ei imartelevaa, ei mitään positiivista. Se on nöyryyttävää, esineellistävää ja oksettavaa. Varsinkin vanhemmat miehet yrittävät kokemustensa varjolla tällaista helvetin sairasta manipulointia. Lopettakaa, jättäkää meidät naiset rauhaan. Minä haluan tulla nähdyksi ihmisenä, en seksiobjektina, päiväunena, himottavana lihakimpaleena. Ja vaikka olen kiltti ja liiankin ymmärtäväinen ja OLIN hyväuskoinen hölmö, se loppu nyt. Mun kiltteys ei anna teille lupaa tulla iholle lääppimään jotkut muut intressit taustalla, kuin auttaminen. En uskalla enää luottaa miehiin, liian monta kertaa käynyt näin. Te ette osaa olla vilpittömiä ystäviä, jos pidätte naista yhtään viehättävänä. [/quote] Sellaista se on naisen elämä kun omaa taikapillun /pyhän vulvan. Vaan älä huoli, kun olet vanha ja rupsahtanut, kukaan mies ei enää halua panna sua. [/quote] Sitä päivää odotan kuule innolla, kun en joudu enää seksuaalisen häirinnän kohteeksi riippumatta siitä, meikkaanko ja miten pukeudun. Mieheni rakastaa ja haluaa minua silti ja se riittää. Muilta miehiltä en kaipaa ahdistelua, toivoisin vain asiallista ja kunnioittavaa kohtelua. Liikaa pyydetty?

[/quote]

Voisitko ajatella asiaa siten, että millaisessa vastakkaisen sukupuolen huomion ja hyväksynnän yltäkylläisyydessä elät? Seuraa tulisi ovista ja ikkunoista.

Tasan ei käy onnenlahjat, minua ei kukaan nainen ole halunnut miehenä. Siksi on vaikea samaistua kuinka jollekin voi olla ongelma jos on seksuaalisesti haluttu.

[/quote]

Eipä tässä itsekkään ole tarvinnut naisia pakoon juosta, mutta uskoisin ymmärtäväni, mikä tässä vastakkaisen sukupuolen käytöksessä rassaa. Ei haittaa, jos kokee jonkun naisen seksuaalisesti haluttavana, ajatuksen tasolla, mutta sitä halua ei saa pukea sanoiksi tai teoiksi -> lääppimiseksi/perseen puristeluksi, mitä jotkut putkiaivot pitävät oikeutenaan, koska testot käskee.

M40