Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet haluaa vaan seksiä?

Vierailija
06.12.2014 |

Mutta ei parisuhdetta..Oon kuitenkin ihan kaunis ja mielestäni mukava.:D

Kommentit (208)

Vierailija
201/208 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 08:29"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 04:36"]Jos olet aikuinen ihminen, sinulla on pakosti sen verran elämänkokemusta, että et voi olla niin naiivi että luulisit miesten hakeutuvan seuraasi  - on se auttamisen varjolla tai jollain muulla - kuin se, että haluavat panna sua.[/quote]

Ainakin minä kaveeraan naistenkin kanssa ilman taka-ajatuksia panemisesta ja kaveripiirissäni se on yleistä. En voi ymmärtää, miksi se on joillekin miehille mahdotonta ymmärtää.

[/quote]

Olet joko homo tai parisuhteessa ja nautit huomiosta, jota ilman muuta varattuna miehenä saat naisilta.

Vierailija
202/208 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 04:36"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 04:22"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 04:13"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 03:56"] [/quote] En ole tuo johon viittaat, mutta tavallaan ymmärrän. Naisen puute ja jatkuva torjutuksi tuleminen + seksuaalinen turhautuminen tekee miehen vihaiseksi ja katkeraksi. [/quote] Silloin pitää mennä päätohtorille, jos huomaa kadehtivansa naista, joka on joutunut seksuaalisen häirinnän kohteeksi ja jos huomaa ajattelevansa, että naisen pitäisi olla vain ILOINEN seksuaalisesta häirinnästä. Plus nämä muut sairaat jutut täällä. Jos huomaa, että katkeroituu liikaa ja tuntee järjetöntä vihaa ja turhautumista, niin silloin pitää hakea apua itselleen. [/quote] Naisen rakkautta ja läheisyyttä ei ikävä kyllä saa lääkäriltä... Vakavasti puheenollen, eikö siihen -oletettuun- seksuaaliseen häirintään voi suhtautua huumorilla? Voisin kuvitella miesten kuittaavan vastaavan tilanteen jälkeenpäin röhönaurulla, siis jos joku ei-viehättävä nainen olisi tarrannut nivusiin baarissa tms. [/quote] Huumorilla? Miten siihen pitäisi suhtautua huumorilla, että ihminen ystävystyy kanssasi vilpillisin mielin, tarjoaa apuaan ja kun otat avun vastaan, apu muuttuu seksuaaliseksi häirinnäksi? Ei se ole mitään yksi pieni puristus baarissa, vaan paljon sairaampaa, manipuloivampaa ja härskiä. Ahdistavaa ja nöyryyttävää. Ei sellaista voi kuitata huumorilla. Olen myös herännyt yöllä siihen, kun minulle täysin tuntematon mies on kömpinyt lupaa kysymättä viereeni, kädet on paidan alla ja tyyppi hinkuttaanitsrään minua vasten ja hyväilee rintojani. Illan aikana kyseinen ihminen ei edes flirttaillut kanssani, joten en osannut odottaa mitään tuollaista. Kerroin kaikille olevani varattu ja torjuin kaikkien muiden lähentymiset systemaattisesti. Nämä pitäisi huumorilla kuitata? Menisit sinäkin hoitoon... Lääkäri ei korvaa naisen puutetta, mutta voisi saada pääkopan siihen kuntoon, että olisi joskus mahdollista löytää se puoliso. Kukaan nainen ei halua näitä palstan sairaita yksilöitä, jotka on sitä mieltä, että ahdistelu on naisen omaa syytä ja mun pitäis olla vaan onnellinen. Aivan takuulla nämä yksilöt ovat äärimmäisen onnettomia omassa elämässään, voisi se terapia auttaa siihen itsensä kanssa onnellisena olemiseenkin. Ei kukaan halua epävakaata naistenvihaajaa.

[/quote]

Jos olet aikuinen ihminen, sinulla on pakosti sen verran elämänkokemusta, että et voi olla niin naiivi että luulisit miesten hakeutuvan seuraasi  - on se auttamisen varjolla tai jollain muulla - kuin se, että haluavat panna sua. Jos väität muuta, se on pelkkää itsepetosta. Jos et olisi nuori, nätti (?) nainen, kukaan ei ikinä tarjoaisi sulle apuaan. Olet takuulla tullut tietoiseksi naisten seksuaalisesta vallasta jo yläasteikäisenä.

Ei mikään terapia korvaa pillua.

[/quote]

Ai sulla aivot jauhaa jokaisen kasseja tms. kantavalle naiselle tehdyn oven avaamisen jälkeen, että kyllä tästä palveluksesta pitää piparia saada. Tohtorilta saat terapiaa + pillereitä ja lakkaa pipari kiinnostamasta vähäksi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/208 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 08:43"]Olet joko homo tai parisuhteessa ja nautit huomiosta, jota ilman muuta varattuna miehenä saat naisilta.[/quote]

Olen hetero ja parisuhteessa. En saa kaverinaisilta mitään seksuaalista huomiota. Olen aina ollut niitä miehiä, jotka melkein kaikki naiset laittavat kaveriosastoon, eikä se ole muuttunut pariutumisen ja ikääntymisen myötä. En vain näe siinä mitään erikoista eroa, onko kaveri mies vai nainen. Jos ihminen on mukava ja hänen kanssa on hauskaa, miksi pitäisi sulkea naiset pois kaveriporukasta sukupuolen perusteella.

Vierailija
204/208 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ilman seksiä ei elä.

Vierailija
205/208 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän väliin sopii varmasti päälle kolmekymppisen mieen mielipide? Jos puhutaan nuorista miehistä eli niistä 18-26-vuotiaista noin suurinpiirtein niin moni tuon ikäisistä varmasti onkin seksin perässä. Ei haluta vakiintua, mutta halut on kovat. Itse olen aina ollut seurustelutyyppiä eli kaivannut naisessa muutakin kuin seksiä, vaikka halut onkin aina olleet kovat. Tämän ikäisenä ei jaksa enää irtoseksi kiinnostaa tippaakaan. Tottakai sitä vieraita naisia katselee ja miettii, et minkälaista se seksi tuon kanssa olisi, mutta ei ole kiinnostusta lähteö sitä toteuttamaan. Oman vaimon kanssa seksi on usein perushyvää ja joskus tosi hyvää, vaikka yhteisiä vuosia on jo takana ja lapsiakin on maailmaan tehty. Isänä ja miehenä olo on parasta, ei ne tyhjät irtoseksit siinä vaa'assa paljoa paina. 

Toisin sanoen, on varmasti miehiä, jotka haluavat seksiä, niitä jotka eivät halua, niitä jotka haluavat parisuhteen ja niitä jotka eivät halua mitään. Ikä ja kokemus vaikuttaa, ja se voi vaikuttaa miten tahansa, joskus keski-ikäiselle miehelle iskee saalistusvietti. Elämä kuljettaa, mutta älkää naiset tuomitko meitä miehiä. En minäkään tuomitse teitä. M32

Vierailija
206/208 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 00:31"]

mulla taas päinvastainen kokemus, haluavat melko pian kihloihin, naimisiin ja elää perhe-elämää. Ja omaan elämääni tyytyväinen yh olen. En edes kaipaa parisuhdetta.

[/quote]

Teijän pitäisi ap.n kanssa vaihtaa kumppanin hakua, selkeästi ei osu oikein.  Me miehet (80%)haemme ensin seksiä, ja jos muuta potentiaalia löytyy niin sitten sitä sitoutumista. Osa tietenkin (20%) on vielä siinä vaiheessa että menee jokatapauksessa kukasta kukkaan. 

Vierailija
207/208 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsellisuuden tasoa tässäkin ketjussa.

Vierailija
208/208 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän