Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet haluaa vaan seksiä?

Vierailija
06.12.2014 |

Mutta ei parisuhdetta..Oon kuitenkin ihan kaunis ja mielestäni mukava.:D

Kommentit (208)

Vierailija
101/208 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miehen geeneissä. Panna ja pitää hauskaa.

Vierailija
102/208 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ovat miehiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/208 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 00:00"]

Mutta ei parisuhdetta..Oon kuitenkin ihan kaunis ja mielestäni mukava.:D

[/quote]

et ole hyvä seksissä tai olet muuten ärsyttävä. 

Vierailija
104/208 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole välttämättä ns. vaimomatskua.

Vierailija
105/208 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiminen on kivaa, nauti sinäkin vaan!

Vierailija
106/208 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä muuta sinä kuvittelet, että miehet naisissa haluaisi.

Vierailija
107/208 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa meistä miehistä ei saa mitään ja sitten on vaikeaa tietää, mistä todella nauttisi. Väittäisin, että tavallinen mies ei voi ikinä oppia tuntemaan itseään kokemuksen kautta, vaan todelliset halut ovat mysteeri ja omat asenteet osin ympäristön muokkaamia. Osa rikkaista ja kuuluisista miehistä on uskollisia yhdelle, joskus rumallekin vaimolle ja osa pyrkii harrastamaan seksiä mahdollisimman monen naisen kanssa. Tavallinen mies ottaa mitä saa. 

Vierailija
108/208 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta annettavaa naisella muka olisi? En tarvitse kumppania.

Vierailija
109/208 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyisi mies, joka haluaa kyllä parisuhteen mutta ei seksiä. Saa tulla hakemaan vaikka heti. On ihan sisäsiisti ja viihtyy kotona.

Vierailija
110/208 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koko ikäni ollut puutteessa, eläissäni en ole seksistä kieltäytynyt vaikka olen jo 40v. ensimmäinen suhde kesti n. 8 vuotta, ja nykyisen aviomieheni kanssa ollaan oltu jo 14 vuotta yhdessä, nykyään ei saa aina edes kerran kuussa, mulla tulee nykyään kuukautiset useammin kuin seksiä... Mutta mä en olekaan kaunis.

Vierailija
111/208 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piparia ei kuulu jakaa heti kättelyssä. Pidät sen suhteen platonisena ensimmäisen kuukauden ajan, niin saat sen miehen kiinnostumaan susta myös ihmisenä... Miehistä tulee yllättävän romanttisia kun pihtaa...kyhää juonia sun piparin eteen, ostelee kukkia ja hups... vahingossa ne rakastuu / on nähny niin paljon vaivaa et päätyy pitämään naisen ;DDDDDDDD

ps. baarit ei oo maailman paras paikka jahtiin...

Vierailija
112/208 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla taas päinvastainen kokemus, haluavat melko pian kihloihin, naimisiin ja elää perhe-elämää. Ja omaan elämääni tyytyväinen yh olen. En edes kaipaa parisuhdetta.

Vierailija
113/208 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa parisuhteen sutturan kanssa?

Vierailija
114/208 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kivaa, seurustelu ei.

Vierailija
115/208 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
116/208 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 13:38"]

Naisilla ei ole mitään muuta annettavaa kuin pillu. Sen takia he pelkäävät miesten seksileluja ja demonisoivat niitä. Esim fleshlightia käyttävä on luuseri joka "ei saa naista". Todellisuudessa pelkäävät menettävänsä seksuaalisen yliotteen, joka heillä on miehistä, koska tietävät olevansa muuten arvottomia.

[/quote]

Sinulta menee nyt luuserit ja Oikeat Miehet sekaisin. 

Naisen silmissä kaltaisesi luuseri on täysin arvoton, emme kaipaa sinulta edes seksiä, joten runkkaa ihan rauhassa vaan!

Vierailija
117/208 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsitte tai ette, nuorelle miehelle teillä ei ole paljoa mitään muuta annettavaa. Jos olette sukeita lahnoja, epäviehättäviä yms, niin ei se juippi kauaa katsele vaan lähtee seuraavan luo, koska saa parempaa seksiä. Kyllä se kaikkea valehtelee tykkäävänsä jne, mutta tasan niin kauan kuin saa. Pillulla on äärettömän voimakas vaikutus nuorukaisen ajatusmaailmaan ja sen lumoissa tehdään typeriäkin päätöksiä kuten läpi elämän kotileikkejä..

Noin kolmikymppsenä miestä voi alkaa muukin kiinnostamaan, mutta edelleen se seksi kummittelee taustalla. Kolmevitosta miestä ei enää aaada kiikkiin edes seksin voimalla, jos tällä on yhtään aikaisempaa seurustelukokemusta, siinä vaiheessa kun osaa ajatellammuunkin kuin hännän ohjaamana. Tuon ikäinen mies nauraa mokanneille kavereilleen ja itse kyntää irtonumeroita...

Vierailija
118/208 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
119/208 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
120/208 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:54"]

Tykkäsitte tai ette, nuorelle miehelle teillä ei ole paljoa mitään muuta annettavaa. Jos olette sukeita lahnoja, epäviehättäviä yms, niin ei se juippi kauaa katsele vaan lähtee seuraavan luo, koska saa parempaa seksiä. Kyllä se kaikkea valehtelee tykkäävänsä jne, mutta tasan niin kauan kuin saa. Pillulla on äärettömän voimakas vaikutus nuorukaisen ajatusmaailmaan ja sen lumoissa tehdään typeriäkin päätöksiä kuten läpi elämän kotileikkejä..

Noin kolmikymppsenä miestä voi alkaa muukin kiinnostamaan, mutta edelleen se seksi kummittelee taustalla. Kolmevitosta miestä ei enää aaada kiikkiin edes seksin voimalla, jos tällä on yhtään aikaisempaa seurustelukokemusta, siinä vaiheessa kun osaa ajatellammuunkin kuin hännän ohjaamana. Tuon ikäinen mies nauraa mokanneille kavereilleen ja itse kyntää irtonumeroita...

[/quote]

Taitaa tuo kyntäjäkin olla varsinainen elämän irtonumero.