Miksi miehet haluaa vaan seksiä?
Mutta ei parisuhdetta..Oon kuitenkin ihan kaunis ja mielestäni mukava.:D
Kommentit (208)
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:51"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:08"]
Mä en luota enää miehiin. En vaan jaksa enää. Niin monta kertaa on käyny niin, että annan jonkun auttaa "hyvää hyvyyttään" jossain asiassa ja pikkuhiljaa homma on menny siihen, että olen tajunnut ettei tyypillä olekaan puhtaat jauhot pussissa, vaan pikkuhiljaa yritetään päästä iholle hoplailemaan milläkin verukkeella. Miehet, jotka tällaista teette, lopettakaa! Se ei ole mukavaa, ei imartelevaa, ei mitään positiivista. Se on nöyryyttävää, esineellistävää ja oksettavaa. Varsinkin vanhemmat miehet yrittävät kokemustensa varjolla tällaista helvetin sairasta manipulointia. Lopettakaa, jättäkää meidät naiset rauhaan. Minä haluan tulla nähdyksi ihmisenä, en seksiobjektina, päiväunena, himottavana lihakimpaleena. Ja vaikka olen kiltti ja liiankin ymmärtäväinen ja OLIN hyväuskoinen hölmö, se loppu nyt. Mun kiltteys ei anna teille lupaa tulla iholle lääppimään jotkut muut intressit taustalla, kuin auttaminen. En uskalla enää luottaa miehiin, liian monta kertaa käynyt näin. Te ette osaa olla vilpittömiä ystäviä, jos pidätte naista yhtään viehättävänä.
[/quote]
Sinulle on kertynyt huonoja kokemuksia johtuen Miesten putki(heppi)aivoista. Koeta silti jaksaa uskoa miehiin, edes osaan. Ei me kaikki olla yhtä paatuneita, vaikka miessikoja toki ollaankin. :)
M40
[/quote]
Onkohan tämä M40 uudelleensyntynynyt Mici, nimimerkki joka mielisteli ja komppasi mammoja kaikessa miehiin liittyvässä mollauksessa jokunen vuosi sitten ?
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:54"]
Mä en luota enää miehiin. En vaan jaksa enää. Niin monta kertaa on käyny niin, että annan jonkun auttaa "hyvää hyvyyttään" jossain asiassa ja pikkuhiljaa homma on menny siihen, että olen tajunnut ettei tyypillä olekaan puhtaat jauhot pussissa, vaan pikkuhiljaa yritetään päästä iholle hoplailemaan milläkin verukkeella. Miehet, jotka tällaista teette, lopettakaa! Se ei ole mukavaa, ei imartelevaa, ei mitään positiivista. Se on nöyryyttävää, esineellistävää ja oksettavaa. Varsinkin vanhemmat miehet yrittävät kokemustensa varjolla tällaista helvetin sairasta manipulointia. Lopettakaa, jättäkää meidät naiset rauhaan. Minä haluan tulla nähdyksi ihmisenä, en seksiobjektina, päiväunena, himottavana lihakimpaleena. Ja vaikka olen kiltti ja liiankin ymmärtäväinen ja OLIN hyväuskoinen hölmö, se loppu nyt. Mun kiltteys ei anna teille lupaa tulla iholle lääppimään jotkut muut intressit taustalla, kuin auttaminen. En uskalla enää luottaa miehiin, liian monta kertaa käynyt näin. Te ette osaa olla vilpittömiä ystäviä, jos pidätte naista yhtään viehättävänä.
[/quote]
Ei tietenkään jos ovat miehiä ja kalu vielä seisoo.
Onhan täällä jo neuvottukin, etsi homoja mieskavereiksi, ne jättävät kyllä pillusi rauhaan :D .
[/quote]
Ei tuohon homoja tarvita. Kyllä aivoilla varustettu mies riittää. :)
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 10:01"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:54"]
[/quote]
Ei tietenkään jos ovat miehiä ja kalu vielä seisoo.
Onhan täällä jo neuvottukin, etsi homoja mieskavereiksi, ne jättävät kyllä pillusi rauhaan :D .
[/quote]
Ei tuohon homoja tarvita. Kyllä aivoilla varustettu mies riittää. :)
[/quote]
Sellaiset taas ohittavat sinut kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:36"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:59"]
[/quote]
Sinulle on kertynyt huonoja kokemuksia johtuen Miesten putki(heppi)aivoista. Koeta silti jaksaa uskoa miehiin, edes osaan. Ei me kaikki olla yhtä paatuneita, vaikka miessikoja toki ollaankin. :)
M40
[/quote]
Onkohan tämä M40 uudelleensyntynynyt Mici, nimimerkki joka mielisteli ja komppasi mammoja kaikessa miehiin liittyvässä mollauksessa jokunen vuosi sitten ?
[/quote]
Micistä en tiedä mitään, mutta miesten ääliömäistä käyttäytymistä ja vetoamista testoihin ym. tekosyihin en ymmärrä.
M40
[/quote]
Ettei vain ois uudestisyntynyt ;) ? :
http://www.vauva.fi/keskustelu/426678/ketju/mikas_taa_mici_on__miehiaan
No mitä muuta pitäisi haluta kuin vitunreikää? Ettehän te edes osaa keskustella mistään muusta, kuin hömppämuodista tai vastaavanlaisista merkityksettömistä pikkuasioista. Muna suuhun ja turpa kiinni.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:56"]
Osasyynä on myös lainsäädäntö. Suomessa avioeron riskit ovat miehelle:
-Jos avioehtoa ei ole, niin mies menettää erossa 50% tai enemmän omaisuudestaan naiselle ja lapsille.
-Mies joutuu maksamaan elatusmaksuja kunnes lapset täyttävät 18v.
-Jos parisuhde on kestänyt lähes 2 vuotta niin pahimmassa tapauksessa mies joutuu maksamaan elatusmaksuja toisen miehen siittämästä lapsesta. Lähes 2 vuoden jälkeen elatusmaksupäätöstä toisen miehen siittämästä lapsesta ei enää voida peruuttaa.
-Miehen tapaamisoikeutta lapsiinsa rajoitetaan. Useimmiten lasten huoltajuuden saa lapsien äiti.
Monet miehet tiedostavat nämä riskit. Tämän tuloksena monet miehet jotka kykenevät pitämään seksuaaliviettinsä, lisääntymisviettinsä kurissa torjuvat naiset kokonaan elämästään. Miehet jotka tiedostavat riskit, mutta eivät kykene pitämään seksiviettiään kurissa sitten käyttävät naisia pelkkinä seksivälineinä. Miehet jotka eivät halua edes seksiä lainkaan naisten kanssa joutuvat toisinaan kuulemaan erilaisia häpäisykieliä esimerkiksi homoksi, pelkuriksi,luuseriksi, sairaaksi, laiskaksi haukkumisia toisilta ihmisiltä, jotkut jopa menevät niin äärimmäisyyksiin että vertaavat sellaista miestä jopa sarjamurhaajaan. Onneksi edes osa ihmisistä osaa kunnioittaa toisen valintaa haukkumatta.
Tässä on vastaus aiheen aloittajan kysymykseen.
Osa ihmisistä varmaan raivostuvat vastauksestani pitäen sitä naisvihaisena. Mutta en välitä siitä. Ihan sama vaikka tulisi vaikka 100 miinusta, 0 plussaa. Eivät ne mitään minuun vaikuta. Lisäksi olen oppinut immuuniksi häpäisyille.
[/quote]
Juuri näin. Itse tosin huomasin tämän liian myöhään, keski-ikäisenä. Löysät oli jo housuissa. Onneksi nykyään miehet näyttävät olevan hiukan viisaampia, eivät uhraa koko elämäänsä pillun takia.
Oletko taas se sama, joka viimeksi otsikoi "olen kaunis, hauska ja koulutettu..." tms. ja kertoi viestissään ongelmansa olevan se, että miehille kelpaa vain seksi.
Jos olet, mitä jos lukisit uudestaan kaikki vastaukset ja ottaisit huomioon myös ne, joissa kerrottiin arvailuja mahdollisista SYISTÄ. Eli esim. siitä, että miehet a) eivät halua viettää kanssasi aikaa pidemmän päälle tai b) eivät ihastu sinuun syystä tai toisesta.
Olit tai et, kannattaisi tällaisessa tilanteessa aina keskittyä muuhun kuin metsästämään miestä. Kaikille vain ei ole jonossa parisuhteeseen ottajia, joten elä omaa elämääsi ja ennemmin tai myöhemmin kohtaat jonkun, jonka kanssa natsaa.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 10:46"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:36"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:59"]
[/quote]
M40
[/quote]
[/quote]
Micistä en tiedä mitään, mutta miesten ääliömäistä käyttäytymistä ja vetoamista testoihin ym. tekosyihin en ymmärrä.
M40
[/quote]
[/quote]
En ole, vaan joku joka ymmärtää naisen olevan muutakin, kuin reikä. :)
M40
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 10:50"]
No mitä muuta pitäisi haluta kuin vitunreikää? Ettehän te edes osaa keskustella mistään muusta, kuin hömppämuodista tai vastaavanlaisista merkityksettömistä pikkuasioista. Muna suuhun ja turpa kiinni.
[/quote]
No jos rehellinen kerrankin olen niin asia on juuri näin.
M40
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:15"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 10:50"]
[/quote]
No jos rehellinen kerrankin olen niin asia on juuri näin.
M40
[/quote]
Vain jos testot vie ja "lajityypillistä" käyttäytymistä harrastava pässi vikisee. :)
M40
Suomessa ei ole mitään vaimomatksku -asiaa enää vai onko kaikki täällä kotoisin joltain 200 ihmisen kylästä jossa eletään vielä Keskiaikaa?:D
minun tuttavapiiriini on kuulunut monenlaisia ihmisiä ja tässä pari esimerkkiä:
tiesin yhden naisen joka muutti Virosta Suomeen ja oli siis heti "vaimomatskua". Otti itseään vanhemman miehen, meni naimisiin ja tekivät lapsen. Nainen juopotteli ja erosivat. Nainen oli joka tapauksessa vaimomatskua lähes heti.
Yksi isäni tuttu oli naimisissa isäni ystävän kanssa mutta akka kävi panemassa yläkerran naapuria jolle hän sai kaksi poikaa että niin... ei ole mistään vaimomatskusta yleisestikään kyse, vaan siitä miten kukakin tulee kenenkin kanssa juttuun! eli kun mies ihastuu se on menoa se, oli ihan sama minkälainen tai minkä näköinen nainen on. Myös miehet tekevät erehdyksiä, ihan kuten naisetkin uskovat pelimiesten lepertelyjä ja erehtyvät luulemaan että olevat vakavassa suhteessa, siinä voi jäädä tunnekoukkuun. Ei ole olemassa enää mitään vaimomatsku -asiaa, se on harhaa ja keskiaikaista ajatusmallia! kyse on siitä miten tulee juttuun kenenkin kanssa ja jos tuntee että joku on miellyttävä niin on sopiva kumppani, tai niin voi ainakin erehtyä luulemaan että on sopiva.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 03:34"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 03:18"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 03:03"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 02:40"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 02:01"] Eikä tuo miesten käytös johdu mistään köykäisestä selityksestä, että on heppiaivot. Kannattaisiko kehittää sitä älykkyyttä, tai muuta lahjakkuutta sen sijaan, että miettii pakonomaisesti seksiä 24/7 ja näkee kaikki naiset jonain lihakimpaleena ja runkkualustana? Ihan oikeasti, tommonen on jo sairasta. Ja näitä miehiä on paljon, ihan liikaa. Eikä ole kyse mistään pienestä ihailusta, vaan ihan seksuaalisesta häirinnästä ja ahdistelusta. Tuntuu että mun pitäis pukeutua burkhaan ja lihoa 50 kiloa, tai laihtua 20 kiloiseksi, etten enää joutuis pelkäämään ahdistelua. Inhottaa, että mulle on tehty näin, vaikka olen hyvä ihminen :/. Kiltteys on näköjään=helppo objekti, jota voi ahdistella mielin määrin muka auttamisen varjolla. [/quote] Ei se johdu älystä tai sen puutteesta vaan testosteronista. Se on miehille luontaista lajinomaista käytöstä. Lisäksi terveen miehen merkki. [/quote] Tuo on kyllä sairasta ja oksettavaa. Ei tervettä ja hyväksyttävää. Helvetin vinoutunutta. Onko miehet muka jotain aivottomia ameeboja, jotka menee munan mukana eikä kriittisestä ajattelusta, kunnioituksesta tai käytöstavoista ole tietoakaan? Sairasta...
[/quote]
Jos miehillä ei olisi haluja naisia kohtaan niin mitä naisilla tekee? Mitään tarjottavaa heillä ei ole.
Paremminkin voisi kysyä että koska naiset pääsevät irti naurettavasta romantiikan ja rakkauden halusta joka on todella säälittävää ja naurettavaa?
[/quote]
Kyllä naisilla rahanhimo ajaa aina ohi rakkauden ja hellät tunteet. Tai siis se rakkaus syttyy vain tarpeeksi varakkaaseen mieheen. Köyhä kundi saa jäädä yksin niine romattisine ajatuksineen.
[/quote]
Noin kirjoittaa varmaan joku alkoholisoitunut mistään mitään tietämätön omasta halustaan työtön mies joka ei edes halua/kykene töihin ja syyttää siitäkin ongelmastaan naisia vain. Voi kuule meneppäs jonnekin Monacoon katsomaan meininkiä ja tule sitten tänne Suomeen valittamaan miten naisille ei kelpaa kuin sellaiset rikkaat miehet! Suomessa kukaan nainen tuskin vaatii mieheltä omaa uima-allasta, ferraria ja luksusjahtia jonka kannella voi ottaa aurinkoa timanttien kimaltaessa. Päinvastoin, suomalaisnaiset ovat usein turhankin vaatimattomia! liian moni jää huonoon suhteeseen roikkumaan jonkun hakkaavan ja naista haukkuvan alkoholistin rinnalle joka vain istuu sohvalla paskat housuissa olutta juoden, ainakin tuttavapiirissä kuten myös tältä palstasta joutuu lukemaan näitä esimerkkejä liiaksi asti! :( ja se on surullista ettei monikaan nainen arvosta tarpeeksi itseään että uskaltaisi jäädä sinkuksi, olla yksin tai etsiä paremman miehen, mitä tahansa ei tarvitse sietää
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:54"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 10:46"]
M40
[/quote]
[/quote]
M40
[/quote]
[/quote]
Tuohon aikaan useat (pikaisesti poistetut) ketjut kertoivat Micin löytäneen onnensa Porvoolaisen lähiövalaan, 3:n lapsen yh-äidin kainalosta.
Teoriaa tukee myös se että Micin palstalta poistumisen jälkeen esiintyi parin kuukauden ajan poikkeavan runsaasti keskustelunavauksia joissa käsiteltiin impotenssia ja seksin harrastamista pienikaluisen miehen kanssa.
Tästä vajaa vuosi eteenpäin tapetilla oli usein isyystutkimukset ja kiistelyt lapsen yhdennäköisyydetä isäänsä sekä siitä voiko jo pienestä vauvasta päätellä lapsen isää.
Viimeisimpien huhujen mukaan Micin liitto on jo kariutunut hänen täytettyään 40 vuotta ja hän on palannut palstailemaan uuden nimimerkin suojassa entisellä tyylillään.
Toivotamme Micille pikaista uutta pariutumista terv. Oikeat Miehet.
[/quote]
Pieleen meni tuokin arvaus. En ole Porvoon suunnalla käynytkään. :)
M40
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 16:57"]
Miehen tulee olla kuuliainen vaimolleen ja tyytyä käteen jos vaimo niin haluaa.
M40
[/quote]
No miksipä se vaimo niin haluaisi, jos kokee ettei mies pidä häntä pelkkänä reikänä. :)
M40
Ehkä sinä et vaan ole kaksinen nainen ja suhun ei kukaan rakastu palavasti. Koittakaan nyt vitun ruikuttajat ja kaikenmaailman narisijat etsiä aivan ensiksi virheitä omasta itsestänne ja sitten vasta niistä muista!
Totuus on, että naiset haluavat seksiä ja usein pakottavat miehet siihen vaikka mies ei sitä haluaisikaan.
LUE TÄÄLTÄ!
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:29"]
Totuus on, että naiset haluavat seksiä ja usein pakottavat miehet siihen vaikka mies ei sitä haluaisikaan.
LUE TÄÄLTÄ!
[/quote]
Millähän lihaksilla tuo pakottaminen tapahtuu?
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:09"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 10:13"]En tiedä miksi miehet ei halua parisuhdetta AP:n kanssa (ehkä ärsyttäviä piirteitä?), mutta miehillä on ihan fysiologinen tarve tyhjentää pussit tavalla tai toisella, siksi siis pakkomiele seksiin. Pussien tyhjentäminen vähintään kolmenpäivän välein on myös terveellistä. [/quote] Voisitko kasvattaa aivot ja edes jonkinmoista itsehillintää, tai vaikka vain pysyä erossa meistä naisista? Olemme ihmisiä, emme mitään hemmetin runkkualustoja.
[/quote]
Valitettavasti, minulle ja monelle muulle miehelle olette juuri niitä, runkkureikiä. Ja kohtelemme teitä kuten ansaitsettekin.