Voiko vi*utukseen kuolla?
Menetin tänään 400 euroa, koska jätin tekemättä jotain periaatesyystä. Vituttaa mutta en vaan voi tehdä jotain periaatteitteni vastaista. Nyt vituttaa ihan uskomattoman paljon!! Voi av, sanokaa jotain lohdullista nyt!
Kommentit (14)
Tämän kuolemattoman lausahduksen on lausunut Paavo Väyrynen.
Ole hyvä.
Eikös Talvivaaran Pekka Perä ihmetellyt ihan samaa asiaa? Itseäni vituttaa, että myin 9600 Nokia osaketta pari viikkoa sitten hinnalla 9.30 kun se nyt on 9.80 eli 4 800 euroa kalliimpi.
Kyllä vitutukseen voi kuolla, se, kuka kuolee, vaihtelee.
Ensin sitä pelkää että kuolee vitutukseen. Sitten pelkää ettei kuolekaan... Monesti olen samaa asiaa pohtinut.
Kokeile ja kerro sitten meille onnistuiko.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:08"]
Ensin sitä pelkää että kuolee vitutukseen. Sitten pelkää ettei kuolekaan... Monesti olen samaa asiaa pohtinut.
[/quote]
Juuri näin. Itse en ole vieläkään kuollut vitutukseen, vaikka lähellä on ollutkin.
Onko tuo suurin murheenaiheesi, että menetit vaivaiset 400 euroa? Kateeksi käy...
Ei ole suurin ongelma mutta helpon rahan menettäminen kyllä akuutisti vituttaa. Voi kerpele! Olisi sille ollut käyttöä.
Nokian osakkeet halvalla myynyt, symppaan sua kympillä!
Minua vitutti pari vuotta sitten niin paljon, että sain sydäninfarktin. En kuollut.
Just nytkin tuntuu siltä. Hidasta kidutusta tämä vaan on.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 18:53"]
Eikös Talvivaaran Pekka Perä ihmetellyt ihan samaa asiaa? Itseäni vituttaa, että myin 9600 Nokia osaketta pari viikkoa sitten hinnalla 9.30 kun se nyt on 9.80 eli 4 800 euroa kalliimpi.
[/quote]
Taisit pyöräyttää kutosen väärin päin, ei Nokia ole ysiä nähnytkään. :D
Argh!