Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eronneet lapselliset?

Vierailija
24.12.2014 |

Miten erin jälkeen juhlapyhät meni? Tottuu siihen, tuntuuko haikeutta, entäs lapset? Ero edessä ja ristiriitaiset tunteet :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu

Vierailija
2/6 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi erosta, ei totu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset on olleet eron jälkeen aina minulla, äidillä, joulut. Lasten isä ei ole kertaakaan edes ehdottanut että lapset menisivät sinne jouluksi. Muuten kyllä tapaa säännöllisesti.

Vierailija
4/6 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu haikea olo on ja paha mieli tosin erosta vasta n.kuukausi ja lapsi puolen vuoden. Toivottavasti ensi joulu parempi !

Vierailija
5/6 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla erosta on jo 6 vuotta ja ihan hyvin on mennyt. Lapset on tämän joulun isällään ja mä olen vaan nauttinut yksinolosta ja hiljaisuudesta. Eka joulu eron jälkeen vietettiin vielä yhdessä lasten takia, sen jälkeen aina vuorovuosin.

Vierailija
6/6 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka joulu eron jälkeen. Itse en ole kyllä miestä kaivannut. Tai hetkittäin on pieni haikeus iskenyt, mutta kun sitten olen ajatellut, kuinka plajon kivempaa oikeastaan on ilman sitä negatiivisuutta, jonka miehen innostumattomuus kaikesta aina ilmapiiriin aiheutti. Aina sama juttu: Ei halua hakea kuusta, ei laitella jouluruokia, ei lähteä ulos, vaikka ulkona mahtava sää. Ainoa mikä kiinnosti oli istua tietokoneen ääressä ja ottaa nokosia. 

Ainoa, mikä vähän huolestutti oli se, kaipasivatko lapset isäänsä. Ei totta puhuen tiedetä, missä aaton vietti. Uuden naisensa kanssa ehkä (lähti siis toisen naisen matkaan aikoinaan). Olen kyllä sanonut, että lapset puhuisivat avoimesti tunteistaan ja kaipuustaan ja että voivat aina soittaa isille myös, jos ikävä. 

Onneksi kuitenkin tapaavat isänsä huomenna ja menevät anoppilaan syömään. Minä saan hengähtää ja toisaalta lapset aikaa isänsä kanssa. Ihan hyvä näin.