Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä 280 cm pitkiä verhoja?

Vierailija
01.01.2015 |

Saako 280 cm vlmisverhoja mistään? Ikeasta löytyi aikaisemmin niitä 3m pitkiä, joita oli helppo itse lyhentää, mutta eipä ollut niitäkään nyt kuin yhdellä kuosilla.

Ja jos ei löydy valmisverhoa, niin paljon suunnilleen maksaa verhojen ompelu? Mulla ei ole ompelukonetta, enkä oikein pysty nyt hyödyntämään kenenkään tutunkaan konetta. Entä löytyyköhän jostain sitä silitettävää liimanauhaa, jolla niitä Ikeankin verhoja sai lyhennettyä kätevästi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeassakaan en ole enää nähnyt 3m verhoja. Ylivoimaisesti edullisinta on vaan tehdä ne verhot itse, sillä valmiit kaupoista löytämäni pitkät verhot on olleet ihan suhteettoman kalliita.
nimim. Huonekorkeus 4m.

Vierailija
2/12 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurokankaassahan on yleensä ilmainen ompelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää ostanut yksvärisiä lakanoita verhoiksi

Vierailija
4/12 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhojen ompelu, jos ei satu olemaan tarjousta että ilmaisesi saa, on tosi kallista. Sillä rahalla ostaa jo itselle ompelukoneen. Nykyään saa ihan käyttökelpoisia koneita n 80e:lla. Eli kannatan koneen ostoa.

Vierailija
5/12 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostinpas tuossa männä vuonna verhot. Kuosi oli jo valittu ja kauppaan vertailemaan kankaan hintoja valmisverhoon. Jos osti pelkän kankaan ja ompeli itse hinta oli 25% KALLIIMPI kuin samankokoinen, saman valmistajan, saman kuosin valmisverho.

Jäin ihmettelemään ja ihmettelen vieläkin miten ihmeessä kun ei ollut mitään tarjouksiakaan. Eiköhän ne kankaat tule ihan samasta tehtaasta samalla prosessilla niin rullalle kuin valmisverhotehtaallekin. Miten voi hinta olla alempi jos siitä kankaasta tehdään verhot valmiiksi? Ei riitä pienen ihmisen pää taaskaan...

Vierailija
6/12 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 08:27"]

Ostinpas tuossa männä vuonna verhot. Kuosi oli jo valittu ja kauppaan vertailemaan kankaan hintoja valmisverhoon. Jos osti pelkän kankaan ja ompeli itse hinta oli 25% KALLIIMPI kuin samankokoinen, saman valmistajan, saman kuosin valmisverho.

Jäin ihmettelemään ja ihmettelen vieläkin miten ihmeessä kun ei ollut mitään tarjouksiakaan. Eiköhän ne kankaat tule ihan samasta tehtaasta samalla prosessilla niin rullalle kuin valmisverhotehtaallekin. Miten voi hinta olla alempi jos siitä kankaasta tehdään verhot valmiiksi? Ei riitä pienen ihmisen pää taaskaan...

[/quote]Valmisverhoissa ompelun osuus on n.1,5-2€..myyjä on todennäköisesti laskenut sinulle kankaan kuviokohdistuksella jolloin kangasta menee enemmän.Ompelu sivuverhoissa maksaa 15-20€ riippuen kaupasta /kankaan,laadusta ja nauhoista mitä käytetään.Oikein ommelluissa verhoissa ommellaan aina myös sivut (hulpilot poistetaan).Valmisverhot eivät laadultaan koskaan vastaa teetettyjä verhoja juurikin tuon työn jäljen takia.Ja kuviokohdistuksesta turha edes haaveilla.Ompeluttaminen ei ole mielestäni kallista mutta makunsa kullakin.

Vierailija
7/12 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta laadukkaat verhot valmiiksi ommeltuna. Täällä on teatteriverhot ikkunalla, ihan eriluokkaa kuin eurokankaan verhot. Tietysti eurokankaasta saa varmasti laadukkaampiakin verhoja. On kokemuksia lakanoistakin, sellainen sopii hyvin kesäverhoksi.

Vierailija
8/12 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 07:57"]

Mää ostanut yksvärisiä lakanoita verhoiksi

[/quote]

Muuten hyvä vinkki, mutta tuppaavat olemaan 270cm pitkiä.

Vierailija
9/12 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kone ja ompele itse! Ei se niin vaikeaa ole.

Vierailija
10/12 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa ompelukone. Tampereella ainakin on Hervannan kirjastossa lainattavissa. Kysy omasta kirjastostasi.

Vierailija
11/12 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä ilmaista ompelua.Työntekijät eivät arvosta omaa työtään/laatua tai taitoa myydä kangasta ilman sanaa ilmainen markkinointi keinona. 

Käy ostamassa kangas ja ompelupalvelu kankaita myyvästä erikoisliikkeestä, saat kotiisi sopivan kankaan oikean ripustuksen kankaalle/ kotiisi, laadukkaan ympäriompelun! Ja ennenkaikkea oikean mittaiset verhot jota jaksat katsoa vuosia.

Vierailija
12/12 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Www.kiskotukku.fi