Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

syyskuussa inseminaatio

04.09.2006 |

Aloitanpa uuden ketjun syyskuun inssiläisille. Meillä siis toka inssi oli viime kuussa ja nyt kp 2. Ensi viikon lopulla olisi tarkoitus katsoa munisten tilanne. Clomeilla mennään tämäkin kuukausi. Onko muita?

Kommentit (137)

Vierailija
61/137 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettei vieläkään ovistesti näyttänyt plussaa. Millä testillä teet? Oliko se edes lähellä riittävän tummaa? Peukut täällä pystyssä, että huomenna ois plussaa!

Kyselit munarakkulan koosta: Se oli 23 mm. Lääkärin mukaan ovis on yleensä 18 mm-23 mm, mutta joskus jopa 25 mm. Mulla on aika paha pelko, että kystaa tässä ollaan kasvattelemassa. Jotenkin olin viikon jo niin odottavaisin mielin ja vähän toiveikkainkin, että josko nyt. Tuntuu, että romuttui nekin toiveet. Mitenhän sitä jaksaa ensi kiertoon, kun jo nyt alkaa luopua toivosta. Oli kiva kuulla, ettet kokenut ivf:ää kauhean radikaalina. Näitä palstoja kun lukee, niin tuntuu, että hormonit ovat kauheita, punktio sattuu jne. Ehkä eniten pelkään sitä pettymystä, jos henkisen ja rahallisen satsauksen jälkeen tulisi negaa siitäkin. No nyt taas ajatukset laukkaa liian pitkälle.

Vierailija
62/137 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli elokuun pinosta suoriudun minäkin jatkamaan...Ja neljättä inssiä pukkaa. Nyt mennään kp 6 ja puregonia tökin iltasella 50 yksikköä. Maanataina 18.9 seurantaultra ja inssi varmaan to tai pe, ensi viikolla siis. Pregnylillä irroitan.

Taustaa, ketkä ei tunne: Luomulapsi -02, toisen yritystystä yli kolme vuotta. MITÄÄN vikaa ei pitäs olla kummassakaan. Täällä kuitenkin.=( Tämä kerta vielä ja sitten jatketaan ivf:ään naikkarille hesaan, koska ollaan julkisella hoidossa.

Täällä onkin jo monelle tehty inssi ja pääsitte jo piinistelemään! Missäs mennään nyt?Kertokaa kuulumisia!

Kalevi kyseli töitten järjestymisestä... Itsellä on aamu ja iltavuoroja ja usein sattuu ultrat sun muut, juuri siihen päivään kun olen vapaalla tai illassa. Toinen inssi tehtiin kun olin kesälomalla.=D Mutta toki olen joutunut lähtemään kesken päivänkin ja niiden suhteen ei ongelmaa ole ollut. Töissä näistä käynneistä ei tiedä kun yksi ihminen, hän joka laatii työvuorot.=) Mutta itsekkin olen miettinyt, että mitäs sitten, jos joudutaan jatkamaan naistenklinikalle IVF juttuloihin? Onkin vaikeempi juttu, mutta uskon että järjestyy. Saahan siitä aina lääkärintodistuksen ja utelijaille vaikka valehtelen, että missä olen.

Ja pumpukalle lohtuhali! Minunkin lähipiiristäni joka toinen raskautuu ja välillä iskee tosi epätoivoinen olo!! Meillä tietty kun on yksi lapsi niin asia on vähän erilainen, mutta suru on kuitenkin varmaan samanlaista. Että tiedän miltä tuntuu!!!!! Tosin sinulla on vielä kipeämpi paikka, kun raskautunut on todella läheinen ihminen. Voimia piinistelyyn ja kaikkeen! Minkälainen olosi on nyt?

Että semmosta tällä kertaa, kiireessä kirjoitan... sitä vauvaliimaa kaikille ja pitäkäähän oloista ajantasalla! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/137 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille lohdutuksista ja kuuntelemisesta (tai lukemisesta...)! On niin helpottavaa huomata, ettei ole näiden ajatusten kanssa yksin ja ettei ole huono ihminen vaikka tunteekin niinku tuntee...! Eilinen päivä oli töissä aivan kauhea, itkun pidättelemistä ja oli tosi huono olo (siis ihan fyysisestikin, sattu mahaan ja oksetti). Illan vietinkin telkkaria kattoen ja jo vähän alko helpottaa, kunnes siskoni lähetti kuvan jo hieman kasvaneesta mahastaan ja soitti heti perään... En kyllä jaksanu kauheesti jutella, mutta en vielä pystynyt sanomaan miltä musta tuntuu, haluan sit puhua siitä kasvotusten. No joka tapauksessa olo huononi taas...

Sitten vessassa odottikin vielä kauheampi järkytys: pp 8 ja verta!!! Itkin vaan loppuillan oman kullan kainalossa. Mulla alkaa aina kuukautiset tasan 14 päivää ovulaatiosta, mutta tiputtelu alkaa pari päivää aikaisemmin, mutta pp 8 on kyllä tosi aikaisin. Mies sanokin, että jos se oliskin hyvä merkki kun tiputtelee noin aikasin, mutta mä en jaksa uskoa siihen, on se tiputtelu aina ennenkin muuttunu kunnon vuodoks. Joka tapauksessa jatkuvasti mulla vihloo ja nipistelee alavatsaa (ei siis koko ajan vaan vähän väliä).

Tuosta limiksestä: mulla on yleensä ollu n. 10mm siirrossa ja kyllä lääkärit ovat kehuneet todella hyväksi. Myös 7mm limistä ovat hyvänä pitäneet ja nyt kun oli 12 mm, niin lääkäri sanoi oikein mahtavaksi...

Edellisessä hoitokierrossa kysyin, että milloin olisi otollisin aika tehdä inssi ja lääkäri sanoi, että välittömästi ovulaation jälkeen - kolme kertaa mulla onkin ovulaatio jo tapahtunut ennen inssiä ja kerran ovis oli vasta inssin jälkeen.

Meillähän on takana 4 ICSIä, enkä pidä niitä laisinkaan kauheina. Mulle clomeista on tullut enemmän sivuvaikutuksia, kun kaikista ICSIn aikasista hormooneista, pistämiseen tottuu eikä se oo niin kauheeta, vaikka aina ekat kerrat hirvittääkin. Punktiot ei oo mukavia, mulla 2 kertaa oli ihan ok, mutta sit yhellä kerralla sattu tosi paljon ja yhellä kerralla oli ihan kauheeta tuskaa, mutta menisin koska vaan uudestaa jos sillä oman vauvan saisi. Kyllähän ne kasvavat munasolut on kipeitä ja maha turvoksissa ennen jä jälkeen punktion ja kipuja on jälkeen päin, mutta kaiken kyllä minä ainakin kestin.

Mitähän muuta... toivottavasti kaikki pääsee inssiin asti ja piinailemaan meidän muutaman kanssa!

Vierailija
64/137 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lh tikku oli tummunut lähes yhtä tummaksi, joten inssi tehdään tänään. On ehkä vähän liian aikasin, mutta toisaalta kyllähän siittiöiden pitäis elää kohdussa parikin päivää (ainakin teoriassa). Mulla on hoitopaikan testit muuten....enkä kyllä yhtään tiedä kenen valmistamia ovat (joku tais kysyä joskus).

Pumpukka: älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Mulla on kahdessa raskaudessa ollut vuotoja paljon. Toisessa ne alkoi jo pp 9 aikoihin. Jaksuja!

Lisää raporttia myöhemmin..

Vierailija
65/137 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä homma Meri05, että pääset tänään inssiin. Varmaan on hyvä ajankohta! Lääkäri sanoi mulle, että aikaisemmin inssi tehtiin aina ovistestin plussapäivänä,mutta nyt on siirrytty seuraavaan päivään paljon, mutta samakin päivä on ok. Mullahan viimeeksi oli plussa sunnuntaiaamuna ja maanantaiaamuna rakkula oli jo puhjennut. Sitten vaan varmistelua kotona viikonlopun aikana :)

Itse testasin tikuilla eilen illalla ja tänään aamulla ja oli aivan haalea. Tänään kumminkin rakkula 23 mm (olikin eilen 22 mm) ja ei ollut vieläkään puhjennut. Testiin inssi ja Pregnyl perään. Ei mitään tietoa, oisko tikut näyttäneet plussaa aikaisemmin vai eikö LH-piikkiä ole nyt ollenkaan. Mun lääkärin mukaan ei voi päätellä, onko munis irtoamassa nyt vai 12 h kuluttua (siis esimerkiksi). Nyt sitten aktiivisia kotipuuhia perään. Saattaa olla, että on kysta kasvamassa tuosta, mutta sitähän ei voi mistään tietää. Aika näyttää senkin. Saalis oli 11 miljoonaa siittiötä.

Tosi ristiriitaista infoa on, kun oma lääkäri sanoo, että pestytkin siittiöt elävät pari vuorokautta ja netistä luin, että pestyt siittiöt elävät paljon vähemmän aikaa eli ehkä vain 6-12 h, mutta ei yleensä vuorokautta enempää. Mikähän lienee tuossakin totuus.

Mitenkäs muiden juuri inssissä olleiden kuulumiset? Entä piinisläiset? Onko Kalevilla jo oireita?

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

Vierailija
66/137 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla ulkona tästä pelistä. Siittiöitä vain 2 milj. Lääkärin mukaan erittäin epätod.näk. että onnistuisi. Että se siitä sitten. Sai olla meille vika inssi. Tulee turhan kalliiksi sekä rahassa että mielenterveydessä tämä. Lääkäri oli sitä mieltä että kannattais vielä kokeilla inssiä, koska koepesussa siittiöitä oli peräti 13 milj. Mutta tais olla vaan sattumaa, sillä aikasemminkin tulokset on olleet tätä luokkaa kuin tänään :(. Ei auta, vaikka mulla oli nyt kaikki hyvin (ovis tapahtumaisillaan ja limis 12 mm). Ketuttaa aivan armottomasti!!!!!

PArempaa onnea teille muille.

Vierailija
67/137 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen inssi, Menopuria pistelen ja luovutetut siittiöt käytössä. Olen vasta seuraillut teidän kirjoittelua mutta nyt voisin tulla mukaan, kun inssi lähestyy. Eli Killimilli, vanha piinailukamu, minulla myös ultra maanantaina ja inssi on torstaina tai perjantaina. veikkaan perjantaita, mutta vaikea sanoa, kun nyt pistän Menopuria ja viimeksi otin clomeja. Meillä oli viime inssissä yhtä pitkä kierto (eli aika lyhyt siis, 25 pvää). Mitä sun lääkäri sanoi siitä? Aiotko kinuta luget kierron tueksi? Mua ei kauheasti kiinnosta, mutta välillä mietin, että pitäiskö kokeilla... Ja lääkärin mukaan siis ihan normaali kierto.

Limiksestä keskustelua: viime inssissä mulla clomit ohensi limakalvoa, jonka vuoksi pistin kaksi Menopuria. Sitten inssissä limis olikin 13 mm! että voi lääkkeiden taikuutta! No, täällä ny kuitenkin ollaan...

Meri05 kirjoitteli tuossa ennen minua, pahoittelut huonosta onnistumisennusteesta. Toivomme silti parasta. Myös Vauvaprojektille ja Pumpukalle tsemppiä ja jaksamista epätietoisuuden kanssa.

Vitamiineista: otatteko yhden vai kaksi tablettia 2+ -vitskuja? Onko muita merkkejä käytössä? Itse huomasin, että esim. Multitabs pore -tabuissa on yhtä hyvät ellei paremmat " arvot" kuin kahdessa 2+-tabussa yhteensä.

Ja vielä kysyn teiltä, kun erilliseen pinooni ei kukaan vastannut, että millaisia hoitosuunnitelmia olette lääkärin kanssa tehneet? että milloin olette pitäneet/aiotte pitää hoitotauon? itse haluaisin tehdä neljä inssiä putkeen ja sitten miettiä jatkoa. Lääkäri taas on sitä mieltä että hän suosittelee jo tämän inssin jälkeen kierron mittaista taukoa. Siis kahden inssin jälkeen! Onks tää ihan tavallista?

Vierailija
68/137 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Tänään oli sitten inssi. Hyvin meni, vähän toimenpide nipisteli.

Kuinkahan sitä nyt jaksaa odotella 2 vko:a ennenkuin voi testailla.

Toivon parasta.

Vierailija
69/137 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meri05 ¿ olipa kurja kuulla, että siittiöitä ei ollut enempää. siittiöihin vaikuttaa niin monet asiat joista ei edes vielä tiedetä. pystyn hyvin samastumaan tuohon että tulee kalliiksi mielenterveydelle tämä... hoitojen myötä pettymykset kärjistyy entisestään. mutta ehkä peli ei ole vielä ihan täysin menetetty, toivotaan ainakin.

ilpo78 ja killimilli ¿ tervetuloa syyskuun pinoon piinailemaan!

vauvaprojekti ¿ ihan ensimmäistä kertaa kuulen että pestyt siittiöt eläisivät vain 6-12 h, tosi mielenkiintoista. sehän selittäisi sen, että miksi inssi yritetään aina ajoittaa juuri ovulaation tapahtumisen yhteyteen eikä sitä tehdä esim paria päivää aikaisemmin. olen ihmetellyt tuota monesti. toivotaan että rakkulasta olisi puhjennut iso ja hyvinvoipa munasolu.

pumpukalle pahoittelut vuodosta, onko tullut muutosta tilanteeseen?

täällä ovistestit onneksi edelleen negaa! ovis taitaa siis kerrankin osua arkipäivälle, ja inssin aikataulun kannalta se on kai hyvä juttu.. molempia munasarjoja nippailee ja tykyttelee välillä. aika jännää..

Vierailija
70/137 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hieno juttu, että teillä onnistuisi inssin ajoitus. Josko se nyt toisi vaikka plussan...tai vaikkapa plussan kahden vauvan edestä, kun oli kaksi johtofollikkelia :). Mulla on ihan sellainen tunne, että nyt teillä onnistuu ja tähän kannattaa uskoa: Viimeeksi arvasin oikein, että kaverini raskautuu juuri siitä kierrosta kuin raskautui ;-).

miten piinistelijät?

Täällä pp2 ja alkaa ällölugejen käyttö taas illalla.

Vierailija
71/137 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eikä muutosta eli edelleen tiputtelee ja alavatsaa vihloo ja nipistelee. Tunnelmat vaihtelee epätoivosesta surulliseen, toiveikkaasta raivostuneeseen. Jollain tasolla uskon onnistumiseen, mutta pidän kuitenkin todennäkösempänä negaa. No, tiistaina sen sit viimestään näkee, ellei jo huomenna...

Enemmän voimia piinistelyyn teille ja onnea inssiin niille joilla se on vielä edessä! Toivottavasti tästä pinosta tulee paljon plussia!

Vierailija
72/137 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toivon hippuset ovat vähissä, mulla on jo 3.pvää alaselkään kohdistuvaa menkkasärkyä ja alavatsalla ja nivusissa juilintaa, joten mieli on maassa. Piinispäiviä en edes muista, monesko " sadas" menossa, onneks pumpukalla laskuri toimii -siis pp12. Mulle lääkäri sanoi, ettei kantsii testata kun vasta ke/to, muuta luulempa tätin kurvaavan komeasti paikalle ennen sitä...

Kaiken surkuttelun kukkuraks, sain äsken ystävältäni puhelun jossa kertoi olevansa onnellisesti raskaana -juu kaksi kiertoa kerkisivät yrittää ja sitten napsahti!! Tottakai yritän olla onnellinen heidän puolesta, mutta kyllä poru tuli kun puhelu loppui..joten kyllä pumpukka tiedetään miten paskalta voi toisten " onni" joskus tuntua!

Mutta siitä vuodosta pumpukka, monella tutullani on ollut tiputteluvuotoa myös raskauden alussa, joten älä vielä lannistu!! KOetaan viä jaksaa...

Sorry kun oman navan ympärillä pyörimistä, mutta tässä mielentilassa ei löydy positiivisia sanoja oikein kellekkään -kaikesta huolimatta tsemiä kaikille tasapuoleisesti!

Vierailija
73/137 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpukka ja Kalevi - täällä ollaan vielä toiveikkaita ja peukut kympillä pystyssä, että kuitenkin vielä tärppäisi.

Jeanesellahan oli hyvä tuuri tuossa ajoituksessa, itseäni jännittää vähän, päästäänkö perjantaina tosi touhuun. Toisaalta sairaanhoitaja lupasi sitten laittaa jarruja päälle jos näyttää että viikonloppu olisikin sopivampi ajankohta.

Purgeonia on piikitelty nyt jo neljä päivää mitään sivuoireita ei ole ollut. Työmatkakin onnistui - lentokentällä ei ollut suurempia kysymyksiä lääkkeiden suhteen - onneksi. Torstaina sitten uä ja nähdään miten lääkkeet tehoavat. Yllättäen tämä piikittely ei ole ollut ollenkaan niin hankalaa kuin olisin kuvitellut etukäteen. Onkos muita tällä viikolla " inssitteleviä" matkassa?

Kaikille piinailijoille pitkää pinnaa ja uusille inssiläisille tervetuloa joukkoon!

Leia

Vierailija
74/137 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan kanssa tähän pinoon mukaan.Meillä huomenna yksityisellä 4 inssi luomukiertoon.Alkaa jo toivo mennä,kun ei ole 3sta kerrasta tärpänny.Ne on tehty julkisella.Tänään tuli plussa ovistestiin.Meillä miehellä vähän hitaat simpat.ja muutakin häikkää niissä.Pesun jälkeen on kyllä parantuneet,että voi tehdä inssin.Lääkäri suositteli yksityisellä vielä ainakin tämän yhden inssin.Yksityisellä on hyvä,kun ultraavat onko munasolu jo irronnut.toimenpiteen jälkeen.Julkisella ei tätä tehneet.Ei tiedä oliko ajoitus sitten oikea.

Vierailija
75/137 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pp 13 ja tänään hieman enemmän tiputtelua ja iltapäivällä menkkakipuja (mulla aina vain ekana päivänä), mutta eivät menkat vielä ainakaan alkaneet. Oli jo tosi lähellä etten tehny testiä, kun tulin töistä kotiin... Aamulla oli oikein paha olo, kun pelottaa niin että millon se vuoto alkaa vai pääsenkö tekee ihan testin... Kaikkea toivoa en siis oo heittäny - tai sanotaanko että toivo on tässä taas alkanu heräilee. Huomenna se sit selviää - apua! Jotenkin tuntuu, etten kestä jos en todellakaan oo raskaana...

Voi Kalevi, tiedän niin miltä susta tuntuu noiden uutisten kanssa! Koitahan jaksaa ja uskoa, että " menkkakivut" onkin merkki raskauden alkamisesta! bd bd bd bd

Onpa outoa, ettei julkisella ole tehty ultraa inssin yhteydessä! Jyväskylässä ultrataan juuri ennen inssiä sekä yksityisellä että julkisella - ainiin, paitsi julkisenkin inssithän tehdään yksityisellä, mutta kyllä siis julkinen ostaa heiltä myös sen ultraamisen.

Vierailija
76/137 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvaprojekti - huiii! :) kunpa aavistuksesi osuisi oikeaan!

pumpukka - onko vielä selvinnyt mitään uutta..? toivotaan parasta, jotenkin oireesi ja tuntemuksesi kuulostavat " plussamaisilta" . peukut on täällä pystyssä!

kaleville tsemppiä, monet ovat sanoneet, että pms-oireet muistuttavat raskausoireita häiritsevän paljon. tosin en halua kenenkään omaa intuitiota vähätellä. mutta aina joskus kuulee tapauksista, joissa nainen on ollut vuorenvarma että täti tulee ja sitten onkin ollut raskaana. toivotaan että sinullakin näin.

leiak - me menemme sitten aikalailla samassa tahdissa, kiva kuulla että piikittely ei ole niin järkkyä kuin miltä se ensin saattaa kuulostaa.

mami@ - minustakin on outoa ettei ole ultrattu inssin yhteydessä. ylipäätään on outoa, miten paljon käytännöt vaihtelevat riippuen paikasta. joskus tuntuu että tässä lapsettomuusasiassa kuten muissakin joutuu vaatimalla vaatimaan asioita, eikä aina jaksaisi.

minä kävin sitten tänään stressiä taittaakseni ylimääräisessä kontrolliultrassa, koska ovistestit näyttää sinnikkäästi negaa ja nyt mennään jo kp 14/28. minulla ovis ollut aina ennen jo kp 10-11 ja kierto säännöllinen. siksi tuntuu kummalta. no, lääkäri oli ihanan rauhoittava kuten aina, ja totesi että siellähän ne kaksi munista somasti kasvavat ja limiskin oli paksuuntunut, 7.4 mm. oikea munasarja tykyttelee kyllä siihen malliin että ihan varmasti lähtee piakkoin munis sieltä liikkeelle. tunnen myös munasarjassa sellaista pörinää - heh - siis sellaista ropellimaista poraavaa kutinaa. tätä tunnen usein ovulaation yhteydessä, olenkohan ainoa jolla sellaista.. inssi osuu siis huomiselle tai viimeistään torstaille.

Vierailija
77/137 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekana pumpukalle ja kaleville ISO hali, on teillä käynyt sitten kummin vaan... mutta toivon todella että puksuttelette jo plussajunassa!!

vauvaprojekti ja helena1712: Nyt peukut pystyyn molemmille!! Piinailu alkaa ja perässä tullaan...=D

mami@: tervetuloa joukkoon!! Me ollaan julkisella hoidossa ja joka kerta ei ole ultrattu inssin jälkeen. Taitaa olla lääkärikohtaista. Meille ainakin sanoi, ettei mielellään lähde enää inssin jälkeen mitään " sinne" työntämään kun menee sitten samalla geeliä. Toinen lääkäri taas on tehnyt ultran kun pyysin.

Janese: hienoa, että ovis osuu oikeaan aikaan!! Toivon todella että tämä kierto toisi toivotun tuloksen!! Ja vaikka kaksi vaavia...;)

Ilpo78: samoissa mennään! Meillä torstaina inssi. Kaksi mollukkaa löytyi, toinen 14mm ja toinen 18 mm, eri puolilla eli tuskin toinen edes puhkeaa. Mutta loistavat mahdollisuudet taas, sanoi lääkäri. Mutta niinhän se aina on ollut... Mikäs päivä teillä se inssi sitten on?

Minä sain lugesteronien reseptin kun oikein pyysin, mutta lääkäri sanoi suoraan, ettei niillä ole mitään todistettua tehoa. Rahat kuulema menee hukkaan. Ja koska niihin kuitenkin se 30 euroa menee ja on niin sottaisia käyttää, ajattelin etten niitä ota. Kun mennäänn IVF:ään niin sittenhän ne on käytössä. Jääköön sinne sitten.

Ja noita kierroista. Kuulema kp 25 on ihan normaali kun on hoidoissa. No, ompahan lyhyempi aika jännittää kun menkat tulee aikaisemmin...

Ja meillä olis tehty neljä inssiä putkeen jos oltais tahdottu. Mutta nyt tehtiin niin et yksi oli keväällä ja muut kolme syksyllä putkeen. Ja näin siksi koska tahdottiin pitää taukoa kesä. Ei kuulema haittaa vaikka tehdään putkeen. Minä ainakin pidän siitä, että saa kaikki alta pois.

Että näin meillä, tänään pregnyl ja inssi torstaina. Siitä sit piina taas alkaa.=)

Tsemppiä teille muille ja kivaa tiistain jatkoa.=D

Vierailija
78/137 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pinossa alkaa olla monella jännittäviä aikoja joko piinistelyn tai inssin suhteen.

Pumpukalle ja kaleville tsemiä piinistelyyn!

Mami@: tervetuloa pinoon!

Janese ja killimilli: Lupaavalta näyttää teillä kummallakin. Onnea inssiin!

Killimilli kirjoitti lugeista. Muakin vähän epäilyttää niiden käyttö. Otin ne alunperin itse puheeksi (keltarauhasarvot oli ok), ja lääkäri totesi, ettei niistä ainakaan haittaa ole. Mä vaan tulen niistä kauhean kärttyiselle mielelle ja piinaa kestää koko niiden käytön ajan.

Vierailija
79/137 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jo vuotoa sen verran, että ihan kunnon vuoto on aivan kulman takana. Alkanee yöllä tai viimeistään aamulla. Kerron sitten huomenna lopullisen tuomion...

Mä vaan en jaksas enää näitä pettymyksiä...

Vierailija
80/137 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon vuoto alkoi sit tänään, eilen jo uskalsin heittää hanskat tiskiin kun tiputteli lupaavasti. Soitin lääkärilleni ja nyt aloitellaan het uutta putkeen, samalla kaavalla eli clomit+menopur. Lääkärinikin oli ihana, kun kertoi että oli ollut toiveet meidän puolesta korkealla ja oli pahoillaan meidän puolesta kun ei tärppiä tullut.. Uskoo kuitenkin näihin insseihin, joten luultavasti marraskuun ivf siirretään hieman ja koetetaan viä inssitellä. Saas nähä kauanko pääkoppa jaksaa kuukaudesta toiseen?

Pettymys on nyt kuitenkin nielty -taas ja katse lokakuun pinoissa...koettakaa nyt muut saa plussia edes, peukut pystyssä!