Kuinka noloa on viedä enemmän kuin 1 pussi roskia kerralla?
Ajattelen tällaisista, että poistuvat kotoaan ehkä kerran viikossa. Etenkin jos viellä on vähän yli painoa, nuhjuinen olemus, rasvaiset hiukset ja ahdistunut ilme:D
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan minua. Olen etätöissä, joten ei ole mitään tarvetta panostaa ulkonäköön. Vien aina kolme roskapussia kerralla; muovit, bio ja seka. Terkkuja naapuriin, jatka vaan kyyläämistä. Puss.
Voi olla myös joku minun naapureistani. Olen myös etätöissä ja käyn heittämässä roskat lounastauolla kerran viikossa. Vien aina kaikki lajitellut jätteet kerralla, on yksi muovinkeräys, sekajätepussi, kartongit ja bio. Tietyin väliajoin vielä noiden lisäksi paperi, lasi ja metalli. Hiuksetkin voi olla joskus likaiset.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri vie aina sellasen jätesäkillisen kerran viikossa. Ei varmaan muutoin poistu ikinä kotoaan.
Hyvä kyylääjämummo, ehkäpä naapuri siivosi kaappejaan kerran viikossa, siksi jätesäkki.
Mä vien roskia sitä mukaa, kun roskiksia täyttyy. Joskus lähtee mukaan vain yksi pussi kerrallaan, joskus vaikkapa kaksi sekajätepussia (vessasta ja keittiöstä), muovijätteet ja biojätteet eli 4 pussia. En mä viitsi laukata roskiksella yhtenään yhtä pussia erikseen kiikuttamassa, vaan roskat lähtevät mukaan, jos muutenkin lähdetään jonnekin ulos. Toki, jos joku roskis oikeasti on niin täynnä, ettei sinne mahdu mitään mutta mihinkään ei olla lähdössä, niin sitten viedään ihan erikseenkin.
Haha tulinpa hyvälle mielelle tästä palstasta. Itselle tuli tänään ekaa kertaa mieleen että onko jotenkin noloa ravata kerrostalon roskiksella koko ajan viemässä jätesäkkejä, kun mulla tuli näitä useampi, kun revin kahdesta huoneesta tapetit ja siivosin kaappeja plus vielä keittiön ja vessan roskat :D yllättävästi kaapeista löytyikin ihan pois heitettävää. No en jaksa näitä roskia pikkukaksiossa alkaa säilyttelemään niin naapurit saavat nyt vaan ihmetellä tätä jätteen määrää, vaikea tosin uskoa että ketään kiinnostaisi
Lol. Itellä on aina useampi pussi, koska kierrätän! Jos jollain naapurilla ois aina vain yksi pussi, niin kattoisin pikemminkin pahalla, että tuo ei varmaan mitään ikinä kierrätä, tunkee aina kaiken samaan pussiin vain.
Tänään vein kaksi roskapussia. Ja ihan kirkkaalla päivänpaisteella. Yhtään ei nolottanut.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla törmää kyllä hämmästyttäviin ihmisiin. Enpä ole ajatellut, että joku kiinnittää toisten roskapussien määrään tällaista mielenkiintoa.
kyllä näitä hulluja on, mulle tuli yksi mummo neuvomaan miten pahveja taitellaan..hyvä etten ehdottanut hänen taittelua siihen boksiin kun oli vähän huono päivä. Mummon onnen päivä etten ole joku sekopää.
Meille tuli toissa vuonna joulun aikaan lappu missä kehotettiin viemään pahviroskat vasta uudenvuoden jälkeen, kun joulun jälkeen pahviroskis aina pursuaa yli. Se on ainut kerta kun vein pahviroskat yöllä, kun mä en kestä mitään roskia säilyttää kotona mutta en halunnut myöskään jäädä kiinni tästä naapureilleni.
Voit ajatella, että sitä rikkaampi mitä enemmän roskia.
Välillä vien 5 pussia kerrallaan alas. Ei ne niin pahalle haise ettei niitä keittiössä vois viikon säästellä.
Tyhjät tölkit vien kun on kertynyt noin 10 pussillista, Turhaa yhtä on viedä ja saada jotain 2.50 panteista.
Eikä kiinnosta mitä naapurin tädit tuumailee.