Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisena menin treffisivuille ja yritin löytää sieltä naista itselleni - Hiton vaikeaa!

Vierailija
09.10.2021 |

Onko treffailu tälläistä tavismiehen näkökulmasta? Todella vähän matcheja, suurin osa ei vastaa mitään ja ne, jotka vastaa niin vastailee hetken tosi vastentahtoisen oloisena ja sitten ghostaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sivu? Kiinnostaisi tietää, mitkä ovat naista hakevien suosiossa. Nuorella polvella on varmaan paremmat mahkut löytää joku näissä?

Vierailija
2/5 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista tykkäävien naisten markkinat on kovat. Pitää olla oikeasti aika hiton hyvännäköinen että on mahkuja jossain nettideiteissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama juttu sekä miesten, että naisten kanssa. Johtuu varmaan tavallisesta ulkonäöstä ja surkeista sosiaalisista taidoista.

Vierailija
4/5 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen ei kelpaa enää kenellekään. Pitää olla instabeiben näköinen lääkärijuristilentäjä. 

Vierailija
5/5 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideitit nyt on muutenkin surkea idea. Siinä arvostellaan ihminen pelkästään kuvan perusteella. Olen itse ihastunut ja jopa rakastunut livenä ihmisiin, joista en olisi koskaan kiinnostunut deittiprofiilin perusteella. Menkää oikeaan elämään tapaamaan ihmisiä!