Kuinka noloa on viedä enemmän kuin 1 pussi roskia kerralla?
Ajattelen tällaisista, että poistuvat kotoaan ehkä kerran viikossa. Etenkin jos viellä on vähän yli painoa, nuhjuinen olemus, rasvaiset hiukset ja ahdistunut ilme:D
Kommentit (71)
"Nuhjuinen olemus", miten tyylikkäänä sitä kyylääjäukon/ -akan sitä tulisi roskapussiasialle pukeutua.
Vierailija kirjoitti:
Aloin vältellä roskien viemistä sen jälkeen, kun tällä palstalla joku ihmetteli sitä, että joku vei joka päivä roskia. Oli oikein seuraillut asiaa. Siispä aloin kärvistellä siten, että jatkossa vein vain kerran viikossa kaikki roskat. En yksinkertaisesti uskaltanut niitä kyyläyksen pelossa viedä useammin.
Nyt sitten tätäkin toista ääripäätä kyylätään? Kerro ap, miten pitäisi viedä roskat, jotta olisi keskiverto.
Samaa mieltä kanssasi. Ap ei osaa päättää miten roskia pitäisi viedä. Tee niin tai näin ap hämmentyy, ja alkaa haukunta mammapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun vein roskia, mulla oli sekajätepussi, pussillinen kissan käytettyä hiekkaa ja biojätepussi. Mitä voitin, ap? En kylläkään ole nuhjuisen näköinen ja hiuksetkin olivat puhtaat.
Noiden lisäksi mulla oli vielä muoviroskia, kartonkeja litistettyinä, tietysti, kauheaa, jos joku näki.
Eipä tullut mieleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mun naapuri jemmaa aina roskapusseja kerrostalon ekassa kerroksessa takapihallaan kunnes niitä on niin paljon että ei jaksa kantaa enempää. Vie sitten kaikki kerralla. Mua kyllä nolottaisi olla noin laiska ettei viitsisi roskakatokseen kävellä useammin.
Rotat ja linnut nauttii.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri vie aina sellasen jätesäkillisen kerran viikossa. Ei varmaan muutoin poistu ikinä kotoaan.
Haha joku kyylä naapuri katsoo ikkunasta kun vie mustalla jätesäkillä roskia. Eikö sulla ole muuta tekemistä elämässäsi kun kyylää ihmisiä. Hanki jotain lukemista ajankuluksi.
Vien kerralla pussillisen muoviroskia, säkillisen sekaroskia, pahviroskia, lehtiroskia, biojätettä, pienmetallia ja lasiroskaa. On pussia ja nyssäkkää.. saa seurata performanssia, jos joku haluaa, ikkunoista.
Tarkoitat varmaan minua. Olen etätöissä, joten ei ole mitään tarvetta panostaa ulkonäköön. Vien aina kolme roskapussia kerralla; muovit, bio ja seka. Terkkuja naapuriin, jatka vaan kyyläämistä. Puss.
Entäs jos siivoaa kaappeja, milloin nämä pussit saa viedä, vai pitääkö ne merkitä erikseen?
Näissä aloituksissa jaksaa aina hämmästyttää se miten toiset eivät koskaan kasva aikuisiksi, vaan jäävät henkisesti teini-ikäisen koulukiusaajan tasolle.
Minä vien yleensä aina 3 pussia, kaikki sekajätettä, koska en jaksa lajitella.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri vie aina sellasen jätesäkillisen kerran viikossa. Ei varmaan muutoin poistu ikinä kotoaan.
Minäkin vien roskat kerran viikossa, vaikka poistun kyllä kotoa joka päivä töihin ja harrastuksiin. En ole koskaan ajatellut, että tämä kiinnostaisi jotain.
Vierailija kirjoitti:
"Nuhjuinen olemus", miten tyylikkäänä sitä kyylääjäukon/ -akan sitä tulisi roskapussiasialle pukeutua.
Mä vien roskat aina saunan jälkeen, tukka märkänä ja naama punaisena. En tiennyt, että piti pukeutua ja puunata roskien vientiä varten. Korjaan tapani vasten!
Entinen naapuri vei roskat kerran reilussa kahdessa vuodessa, ja sekin vasta sen jälkeen, kun isännöitsijälle oli valitettu useamman kerran asunnosta tulleista hajuhaitoista. Ja ei, kyseessä ei ollut vakavasti masentunut, toimintakyvyltään rajoittunut henkilö, vaan tyyppi, jolle ei ilmeisesti kukaan ollut vaivautunut opettamaan alkeellisimpiakaan elämäntaitoja.
Itse vien kestokassilisen huuhdeltuja ja näin haisemattomia kuivaroskia noin kerran 2 viikossa roskiin. Biojätettä mulla ei edes tule, kun syön kaiken tuoreen kokonaan. No. Jäävuorisalaattipallon kantaa en syö. Se menee yleisroskan mukana.
En tiedä. Olen sillä tavalla outo, etten ole kenenkään roskapusseista koskaan kirjaa pitänyt.
Sonnustaudun aina parhaimpiini roskienvientireissulle ja kolauttelen jäteastioita rytmikkäästi yhteen jo rappukäytävässä herättääkseni mahdollisten jätekyttääjien huomion. Samalla kun tanssahtelen sirosti kohti jätekatosta kannatellen käsissäni suurta määrää erilaisia lajiteltuja jakeita.
Minua taas nolostuttaa viedä roskapussia joka päivä. Kuvittelen, että naapurit ajattelevat minun olevan ihan kauhea heittämään tavaraa pois, kun harva se päivä lähtee pussi tai pari roskiin, ja vielä pullokassi kauppaan mukaan. Että kaikenko tuo ihminen nakkaa menemään, eikö se osaa säästää ja kierrättää mitään.
On noloa viedä vain yksi pussi, koska saa sellaisen käsityksen, ettei henkilö lajittele ollenkaan jätteitään. Mulla on joka kerta vähintään seka, muovi, pahvi, bio. Joskus vielä lasi tai metalli tai paperi mukana ja välillä vessan roskikset (seka).