Mies! Ihastuksesi nimi?
Kommentit (177)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:51"]Ämmäksi mä sitä kutsun
[/quote]
Damn straight son!
Aah akat spämmii omia nimiään. Upeeta!
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:58"]Aah akat spämmii omia nimiään. Upeeta!
[/quote]
Olen mies ja joku alapeukutti mun kirjoittamaa nimeä?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:42"]
Meri
[/quote]
Missä päin?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:38"]En voi kertoa, liian harvinainen nimi
[/quote]
Kerro vaan. Eihän kukaan kuitenkaan tiedä kuka sinä olet...
[/quote] kerro kaks ekaa kirjainta :)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:42"]
Meri
[/quote]
Missä päin?
[/quote]
Pk-seutu
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:38"]Itse en osaa päättää muutaman kivan naisen välillä :/
[/quote]
Pleijeri havaittu, toivottavasti et saa kumpaakaan :))
[/quote]
Saisin vaikka molemmat sänkyyni samaan aikaan, jos haluaisin.
Onneks tähän saakka on ollu vaa yks homppeli
Miia tai Mia. En ole varma miten kirjoitetaan.