Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako lievästi heikkolahjainen mies kellekkään?

Vierailija
09.10.2021 |

Mulla on heikkolahjaisuus ja on sanottu tyhmäksi. Kuitenkaa en ole vammainen. Kelpaanko kellekkään. Olen vähän ujo ja sosiaaliset taidot ei kovin hyvät mut osaan jutella en näytä vammaiselta ja asun yksin käyn ihan töissä palkkatöissä en kuntoutuksessa ei mitää semmosta. Mut tuntuu etten vaa tälläsenä kelpaa kellekkään. Tuntuu pahalta kun on erilainen.

Kommentit (272)

Vierailija
161/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että kun olin nuorempi ja ehkä saatoin olla erilainen kun nyt, niin ne kiinnostuis ja lähti treffeille. naiset on kai sit itekki muuttunu ei halua enää tavata ja eivät lähde enää treffeille kun ennen.

Vierailija
162/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten ota yhteyttä muhun jos kiinnostaa, annoin jo numeroni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisi ihan hyvin.

No soita sitten tuolle, numero on sivulla 7. Pari yksinäistä taas vähemmän.

Vierailija
164/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teen hyviä juttuja harrastan liikuntaa käyn töissä sun muuta. Ihmettelen vain ettei kukaa halua nykyää tutustua. Kun ennen vain helpommin kuten oon joo maininnu mut mainitten jälleen pääsi vaan tapaa naisia ja treffeille. On sitte tosi pahasti ajat muuttunut.

Vierailija
165/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt tee itsellesi mitään pahaa. Kyllä elämä voi vielä sinutkin yllättää positiivisesti. Mikään ei ole kiveen hakattua.

Heh. Otan osaa.

Vierailija
166/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mennään näin yksinäisenä ja yksin.. turha tästä on jauhaa samaa ympyrää tää on.. ei sitä vain kelpaa ja pääse naisen lähelle ollenkaan ja nukkumaan yhdessä ja semmosta. Yksin täs jo menty niin kauan.

Vierailija
167/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien kokemuksieni mukaan nyt on juuri heuikkolahjaisilla hyvin suurta kysyntää naismaailmassa. Esille vaan ihan rohkeasti. Eräskin täysin lahjaton kaverini lopetti naistensa laskemisen kolmeensataan kun meni naimisiin.

Vierailija
168/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kun olin nuorempi niin vielä naiset etsi enempi seuraa ja sitte olin kiinnostavempi kun nyt. Tosin sillon join alkoholia ja olin vielä työtön. Tilanne on paljon parempi että vakituinen työ, mutta nyt ei tapaa ketään.

Vierailija
169/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on tää ikä tekee ettei naisia enää niin kiinnostakkaan. AIka jännä juttu et se on menny tälleen ja toisinpäin.

Vierailija
170/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin ettei ketään ota yhteyttä. Sen jotenki arvaa :D.

Vierailija
171/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainaski minulla on huonoa tuuria kokoajan elämässä naisrintamalla nykyään. Ennen ei ollut ja jopa seurustelin ja tapasin naisia ja pääsin juttelemaan. Nykyää ei siis mitään. Ihmettelen jopa tätä. Kyllä kaikenmaailman ihmiset seurustelee kun näkee tuola niin tavallisia ja lihavia ja juoppojakin.. Huonoa tuuria ei voi mittää

Vierailija
172/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis se kiva joskus päästä koskee naista taas ja halia ja pussailla ja kävellä käsikkäin :D.

Vierailija
173/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Thaimaa? Kielimuuri tekee sen, että nainen ei huomaa mitään heikkolahjaisuutta.

Vierailija
174/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussa on paljo hyviä juttuja. Ihmettelen vaa jos ei se ikinä riitä. Niin sit saa elämä mennä vaa omalla painolla ja teen muita juttuja ja oon yksin.

Vierailija
175/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin ettei ketään ota yhteyttä. Sen jotenki arvaa :D.

Sen arvaa siitä, että vaikutat kirjoitustesi perusteella hyvin masentuneelta ja negatiiviselta. Valitettavasti harva hakee sellaisia ominaisuuksia kumppanilta.

Vierailija
176/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta Thaimaalaiset ei kiinnosta ulkomaalaiset naiset.

Vierailija
177/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainaski minulla on huonoa tuuria kokoajan elämässä naisrintamalla nykyään. Ennen ei ollut ja jopa seurustelin ja tapasin naisia ja pääsin juttelemaan. Nykyää ei siis mitään. Ihmettelen jopa tätä. Kyllä kaikenmaailman ihmiset seurustelee kun näkee tuola niin tavallisia ja lihavia ja juoppojakin.. Huonoa tuuria ei voi mittää

Nuorena tapaa enemmän ihmisiä ja ainakin omasta mielestäni vieraisiin ihmisiin oli helpompi tutustua. Nyt jo hieman vanhempana huomaan miten sosiaaliset piirit ovat vakiintuneet ja ihmiset tuntuvat jotenkin varautuneilta vieraita ihmisiä kohtaan. Varmaan se on sitä, että ne omat sosiaaliset piirit on rakennettu jo nuorena, ja sitten vanhempana ei niin enää kaivata uusia ihmisiä niihin omiin ympyröihin. Voi siis hyvinkin olla niin kuin arvelit, eli että ikä vaikuttaa tuohon ettei naisia ei enää tapaa samalla tavalla. Kulunut neuvo tiedän, mutta ehkä uusi harrastus voisi avata uusien ihmisten tapaamiselle?

Vierailija
178/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi olla että vikoja on mussa tai ei ole. Antaa vain olla ja unohdan naiset vaikka olis kui vaikeeta ja kaipais parempi vaa keskittyä kuten oon jo jatkuvasti sanonu muihin juttuihin. Seurustelu ei kai sit mun juttu. Normaalit miehet kelpaa naisille.

Vierailija
179/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse naispuolinen palstaulisija ja hetkellisesti kävi mielessä, että voisinhan ehkä treffata ap:n. Itse olen tosin läpäissyt Mensan sisäänpääsyrajan ja koulutustakin löytyy. Oon hoikka, pitkähiuksinen ja naama keskitasoa. Ikisinkkuus vaivaa minuakin.

T. N35+, Helsinki

Vierailija
180/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mun lapsuuskaverit ja kaikki oon vain lopettanu yhteyden pidon ja he muhun.Ei ole nyt saanu uusia kavereita oikein mistään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi