Minkä takia Yves Rocher lopetti ?
Kommentit (44)
Sieltä sai ihania tilaajalahjoja. Ja paljon.
Kaipaan Yves Rocheria ja myös 90-luvun Body Shopia. Jos Body Shop olisi pysynyt tuotteidensa kannalta täysin samana kuin ysärillä, ostaisin sieltä yhä meikkini sun muut voiteet ja suihkujutut. Harmi, kun menivät pilaamaan kaiken.
Olin molempien kauppojen suurkuluttuja, oikeastaan en muualta ostanutkaan kosmetiikkaa, kuin noista kahdesta.
Vierailija kirjoitti:
Sieltä sai ihania tilaajalahjoja. Ja paljon.
Niin sai. Oli myös ihana plärätä sitä paksua kuvastoa, tehdä tilaus siihen kaavakkeeseen irroittamalla niitä pieniä postimerkin kokoisia lappuja ja haistelemalla niitä hajuvesinäytteitä. Ilmaistuotteita tuli aina avokätisesti. Aina oikein ihmetytti, kuinka paljon sai ilmaistuotteita tilauksensa lisäksi.
Onko se muka kokonaan lopettanut? Ainakin nettikauppa Suomessa lopetti, tiedän. Nyt olen tilannut joitain heidän tuotteitaan Notinosta, valikoima on kyllä aika suppea, mutta onneksi yksi lempparituotteistani on ollut saatavilla.
Mulla on Yves Rocherin kauan sitten tilauksen kylkiäisenä saatu muovikuppisetti ja ovat niin hyviä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan Yves Rocheria ja myös 90-luvun Body Shopia. Jos Body Shop olisi pysynyt tuotteidensa kannalta täysin samana kuin ysärillä, ostaisin sieltä yhä meikkini sun muut voiteet ja suihkujutut. Harmi, kun menivät pilaamaan kaiken.
Olin molempien kauppojen suurkuluttuja, oikeastaan en muualta ostanutkaan kosmetiikkaa, kuin noista kahdesta.
Olin 90-luvulla töissä Yves Rocherin varastossa töissä. Sieltä pystyi ostaa asiakaspalautuksia 2 markkaa/tuote.
^ Niin, paketissa tuli tilauksen mukana tuotenäytteitä, meikkipusseja, posliinisia pieniä koriste-esineitä ja mitähän vielä. Oikein naisen unelma putiikki.
Ei se ole lopettanut, ainostaan nettikauppa on suljettu. Itsekin nostalgian myötä aloin tilaamaan sieltä ja viimeksi eilen pistin kuoren postiin! 😊 En tilaa soittamalla, koska rakastan lueskella niitä mainoksia ja irrotella tarroja ja lippulappuja. Nytkin tulee tilauksen mukana yllätys lahja sekä muita ylimääräisiä ihanuuksia esim. korurasia.
Olen 62v. Olin nuorena ( 80- luvun puolivälissä ), Yves Rocherilla töissä. Paikka oli Tikkurilassa, Viertolassa. Muistan kun palautustuotteita sai ostaa pilkkahintaan. Olin asiakaspalvelussa, tietokoneohjelmat olivat alkeellisia, työ oli pääosin puhelimitse tehtävää. Lähettelin kiukkuisille asiakkaille pikkulahjoja. Lopetin työt, kun pääsin opiskelemaan. 😀
Vierailija kirjoitti:
Onko se muka kokonaan lopettanut? Ainakin nettikauppa Suomessa lopetti, tiedän. Nyt olen tilannut joitain heidän tuotteitaan Notinosta, valikoima on kyllä aika suppea, mutta onneksi yksi lempparituotteistani on ollut saatavilla.
Kiitti vinkistä :) Käväisempä Notinon sivuilla katselemassa...
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole lopettanut, ainostaan nettikauppa on suljettu. Itsekin nostalgian myötä aloin tilaamaan sieltä ja viimeksi eilen pistin kuoren postiin! 😊 En tilaa soittamalla, koska rakastan lueskella niitä mainoksia ja irrotella tarroja ja lippulappuja. Nytkin tulee tilauksen mukana yllätys lahja sekä muita ylimääräisiä ihanuuksia esim. korurasia.
Vielä muistan ne posliinilahjat. Näitä ei kyllä enää saa, valitettavasti. Tai itse en ainakaan ole saanut nyt vuoden aikana.
Nro 9 kommentoija
Ei ole lopettanut kumpikaan, ei YR eikä Body Shop. Ymmärtääkseni YR'a voi edelleen tilata postimyynnin kautta.
Mullakin on paljon Yvesin kamaa käytössä: kosmetiikkalaukkuja, pyyhkeitä, koruja, jalkaraspi, askelmittari, rantatyyny, mukeja ja ties mitä.
Vierailija kirjoitti:
Siis hä? Mistä tilasit, jostain Ranskan Yves Rochelta vai? Mistä sait paperisen kuvaston?
Vierailija kirjoitti:
Body shopin porkkanavoide oli paras!
Olin asiakkaana jo 16 vuotiaana 1980. Kivoja näytteitä tuli tilauksen mukana, kauniita pulloja ja raikkaat luonnonläheiset esitteet, edulliset hinnat. Olin jo silloin naturel hippityttö ja rakastin luontoa, kasveja ja luonnollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lopettanut kumpikaan, ei YR eikä Body Shop. Ymmärtääkseni YR'a voi edelleen tilata postimyynnin kautta.
Miten? Anna selkeät ohjeet.
Eikös ollut jonkin aikaa toinenkin postimyyntifirma josta sai tilata lähinnä saippuoita ,shampoota ,deodorantteja yms. Ei niinkään meikkejä.Oisko ollut joku Fleur De Sante????Muistaako kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hä? Mistä tilasit, jostain Ranskan Yves Rochelta vai? Mistä sait paperisen kuvaston?
Ota yhteyttä aspaan https://www.yves-rocher.fi/ ja pyydä kuvasto kotiin.
Muutos johtui sukupolven vaihdoksesta. Uusi TJ katsoi tarkemmin katteiden perään, eikä ole yhtä avokätisiä tilaajalahjoja enää.
Minäkin kaipaan sitä.